nieuw in Haarlem
donderdag 17 oktober 2013 om 14:10
Ik woon sinds een paar maanden in Haarlem. En begin nu te merken dat mijn vrienden wel heel ver weg wonen, waardoor ik niet echt een maatje in de buurt heb om leuke dingen mee te ondernemen. Uit eten, een drankje doen in de stad, gewoon een bakje halen, dat soort dingen. Ik ben 27 jaar, woon samen met mijn vriend, heb 3 kids tussen de 1 en 6 jaar en werk 3 dagen per week.
Iemand die dit aanspreekt? Groetjes.
Iemand die dit aanspreekt? Groetjes.
zondag 20 oktober 2013 om 02:38
zondag 20 oktober 2013 om 07:44
Hi. Wat leuk dat er geintreseerden langs komen. Ik woon ook niet zo ver van de cronje af. Beetje meer naar het noorden. En zwanenburg is toch zeker ook te doen met de auto. Zal ik jullie mijn mailadres geven? Hierbij sjoukje_85@hotmail.com
Kunnen we elkaar maybe leren kennen. (Sjeeetje, ik voel me nu erg lexa-waardig zo)
Kunnen we elkaar maybe leren kennen. (Sjeeetje, ik voel me nu erg lexa-waardig zo)
zondag 20 oktober 2013 om 17:40
Hoi dames! Wat een stoere initiatieven!
Ik verhuis (hopelijk binnenkort) naar Haarlem en google-de iets in de richting van "nieuwe mensen leren kennen Haarlem", en kwam hier op uit. Nooit gedacht, of gezien dat dit forum ook op deze manier 'helpt'. Is toch altijd lastig he, nieuwe stad en mensen leren kennen ... Ik woon nu nog wat buiten de regio en kan-nie-wachte om naar Haarlem te komen!! Ik ben 25 jaar, heb nog geen kindjes en hou vooral van veel gezelligheid!
Lijkt me leuk om, al voor ik verhuis, wat contacten te kunnen leggen.
Ik verhuis (hopelijk binnenkort) naar Haarlem en google-de iets in de richting van "nieuwe mensen leren kennen Haarlem", en kwam hier op uit. Nooit gedacht, of gezien dat dit forum ook op deze manier 'helpt'. Is toch altijd lastig he, nieuwe stad en mensen leren kennen ... Ik woon nu nog wat buiten de regio en kan-nie-wachte om naar Haarlem te komen!! Ik ben 25 jaar, heb nog geen kindjes en hou vooral van veel gezelligheid!
Lijkt me leuk om, al voor ik verhuis, wat contacten te kunnen leggen.
zondag 20 oktober 2013 om 18:27
dinsdag 22 oktober 2013 om 18:03
Hallo dames, ik ga binnenkort ook verhuizen naar Haarlem!! Lijkt mij heel gezellig om wat mensen te leren kennen!! Ben 27 jaar en heb geen kinderen. Ik vind het erg leuk om dingen samen te ondernemen en inderdaad ook lekker even een bakkie halen maken mij altijd erg blij!! Ik sluit me dus graag aan!
maandag 28 april 2014 om 21:47
Hi dames!
Oeps ... Nooit meer gereageerd! Sorry ... Inmiddels wonend in Haarlem (krap 2 weken) dus in voor een koffie-date (of een wijntje of zoiets).
Ik hoop dat jullie dit nog lezen, lijkt mij gezellig om een iets, met een ieder die mee wil, af te spreken. Misschien kunnen we een FB groepje maken ofzo, is toch iets makkelijker contact houden.
Groetjes
Oeps ... Nooit meer gereageerd! Sorry ... Inmiddels wonend in Haarlem (krap 2 weken) dus in voor een koffie-date (of een wijntje of zoiets).
Ik hoop dat jullie dit nog lezen, lijkt mij gezellig om een iets, met een ieder die mee wil, af te spreken. Misschien kunnen we een FB groepje maken ofzo, is toch iets makkelijker contact houden.
Groetjes
donderdag 1 mei 2014 om 17:46
Hi allemaal!
Super leuke initiatief! Ben nu druk op zoek naar een huisje in Haarlem. Woon nu sinds half jaartje in Amsterdam maar mis de kust behoorlijk, en daarnaast ben ik na de zomer student af, dus moet m'n studentenwoning uit.
Lijkt mij ontzettend leuk om meiden in Haarlem te leren kennen! Ben 24 jaar en nog geen kindjes, wel veel vriendinnen met een gezinnetje trouwens. Maar helaas wonen die allemaal omgeving Gouda waardoor het wat lastiger is. En daarnaast wil ik graag een sociaal leven opbouwen in Haarlem. Mag ik ook aanhaken, mits ik niet te jong ben
?
Super leuke initiatief! Ben nu druk op zoek naar een huisje in Haarlem. Woon nu sinds half jaartje in Amsterdam maar mis de kust behoorlijk, en daarnaast ben ik na de zomer student af, dus moet m'n studentenwoning uit.
Lijkt mij ontzettend leuk om meiden in Haarlem te leren kennen! Ben 24 jaar en nog geen kindjes, wel veel vriendinnen met een gezinnetje trouwens. Maar helaas wonen die allemaal omgeving Gouda waardoor het wat lastiger is. En daarnaast wil ik graag een sociaal leven opbouwen in Haarlem. Mag ik ook aanhaken, mits ik niet te jong ben
zondag 4 mei 2014 om 22:08
maandag 5 mei 2014 om 18:41
maandag 5 mei 2014 om 22:18
dinsdag 6 mei 2014 om 16:13
woensdag 7 mei 2014 om 10:45
vrijdag 9 mei 2014 om 21:16
Hoi happy,
Leuk bericht, mijn emailadres is sweetie_larki@hotmail.nl
Ik woon in hoofddorp. Ik kom regelmatig in haarlem.
Groetjes Farah.
Leuk bericht, mijn emailadres is sweetie_larki@hotmail.nl
Ik woon in hoofddorp. Ik kom regelmatig in haarlem.
Groetjes Farah.
zaterdag 10 mei 2014 om 15:57
Heeeel erg. Ik ben dit topic gestart en vervolgens mijn inlognaam en wachtwoord vergeten. Sorry! Nieuwe poging. Had 1 prive mail gekregen. Maar verder nog niks afgesproken. Intresse in om gewoon een datum te prikken om ergens wat te gaan drinken? Wie dan wil/kan gaat mee. Maybe nieuw begin voor leuke vriendschappen. Who's in?
Stel ik al een datum voor; zaterdag 31 mei.
Ook nog sugesties voor locatie en tijd?
Zelf vind ik het ,met mooi weer, heerlijk zitten bij skyline zandvoort. Lang verhaal. Hoor graag of er mensen zijn die het ook leuk lijkt. Groetjes.
Stel ik al een datum voor; zaterdag 31 mei.
Ook nog sugesties voor locatie en tijd?
Zelf vind ik het ,met mooi weer, heerlijk zitten bij skyline zandvoort. Lang verhaal. Hoor graag of er mensen zijn die het ook leuk lijkt. Groetjes.
zaterdag 10 mei 2014 om 17:57
Er is inmiddels wel een Facebookgroep! Mail je anders even je Facebook gebruikers naam voeg ik je daar toe en dan ook aan de groep. Geldt ook voor andere meiden die het leuk vinden! We (3 meiden nu) hebben voor volgende week zondag afgesproken om een drankje te doen in het centrum!
Zin om mee te gaan? mail even naar: interiorjunkie_viva@outlook.com
Zin om mee te gaan? mail even naar: interiorjunkie_viva@outlook.com