omdat ik een meisje ben!
dinsdag 24 februari 2009 om 10:49
Gelukkig zijn er mensen die dit doel een warm hart toedragen, zodat meisjes/meiden/ vrouwen kans hebben op een betere toekomst. Voor die 20 euro heb ik dat er graag voor over, en zo velen met mij. In zwart is ie vast wel te krijgen hoor, heb al geinformeerd, want roze is ook niet mijn ding nee. Een vriendin van mij werkt bij Plan, reist de halve wereld rond en bereikt zo veel goede dingen! Iedere vorm van aandacht voor dit sympathieke doel is mooi meegenomen. Zo ook hier, waar veel meiden, die in een betere positie verkeren zoals ik, af en toe komen kijken. Because I'm a girl vind ik een mooi en creatief initiatief. Bambi, hartstikke goed joh, fijn te lezen dat je even de moeite hebt genomen te kijken. (in een leuke discussie verpakken doe ik niet aan, daarvoor heb ik een te druk leven om op een forum te blijven plakken) Ciao Bellas!
dinsdag 24 februari 2009 om 12:41
waarom worden er tegenwoordig zoveel spullen verkocht 'voor het goede doel'? Kunnen we niet gewoon meer geven om het geven, moet er per se een t-shirt voor terugkomen?
Als de Hartstichting hier aan de deur komt met de collectie, geef ik gewoon wat en dan hoef ik daar geen speldje of bandje voor terug, begrijp je.
(en...waar komen die shirtjes vandaan? Hopelijk niet uit een atelier in India of China, hè?)
Als de Hartstichting hier aan de deur komt met de collectie, geef ik gewoon wat en dan hoef ik daar geen speldje of bandje voor terug, begrijp je.
(en...waar komen die shirtjes vandaan? Hopelijk niet uit een atelier in India of China, hè?)
dinsdag 24 februari 2009 om 12:47
quote:Bambi schreef op 24 februari 2009 @ 10:08:
ik vind het echt triest dat dat bij dit soort goede akties
De enige die beter worden van de verkoop van die shirts zijn de hoge Pieten bij Plan Nederland/ Foster Parents Plan.......
Ik gooi mijn geld liever gewoon weg dan dat ik het in hun rijk gevulde zakken stop....
ik vind het echt triest dat dat bij dit soort goede akties
De enige die beter worden van de verkoop van die shirts zijn de hoge Pieten bij Plan Nederland/ Foster Parents Plan.......
Ik gooi mijn geld liever gewoon weg dan dat ik het in hun rijk gevulde zakken stop....
dinsdag 24 februari 2009 om 12:59
Wat een gezeur op niets af, als je het t shirt wilt bestellen dan bestel je toch gewoon en anders klik je de topic gewoon weg, maar om nou een hele blz te gaan emmeren over of het wel of niet mag... Het geld gaat naar vrouwen die zo meer kansen krijgen, is dus geen commercieel doel, gewoon mede girlys helpen die niet in zo'n luxe positie zitten als wij.
dinsdag 24 februari 2009 om 15:42
quote:kaatje_85 schreef op 24 februari 2009 @ 12:47:
[...]
Ik gooi mijn geld liever gewoon weg dan dat ik het in hun rijk gevulde zakken stop....Als je niet weet waar je het over hebt, hou je mond dan dicht.
[...]
Ik gooi mijn geld liever gewoon weg dan dat ik het in hun rijk gevulde zakken stop....Als je niet weet waar je het over hebt, hou je mond dan dicht.
dinsdag 24 februari 2009 om 16:31
star vanwaar:
Als je niet weet waar je het over hebt, hou je mond dan dicht.
hoe komt het dat Plan Nederland nog steeds gekken vindt om ze te sponsoren, terwijl het nog steeds dezelfde corrupte Foster Parents Club van een paar jaar terug is??? of komt het geld nu wel allemaal braaf bij de juiste personen terecht??? en geen tonnen bij hoge meneren???
hoe komt het dat Plan Nederland nog steeds gekken vindt om ze te sponsoren, terwijl het nog steeds dezelfde corrupte Foster Parents Club van een paar jaar terug is??? of komt het geld nu wel allemaal braaf bij de juiste personen terecht??? en geen tonnen bij hoge meneren???
dinsdag 24 februari 2009 om 21:46
quote:ezeltje schreef op 24 februari 2009 @ 16:31:
star vanwaar:
Precies!
Bij héél veel van dit soort organisaties blijft veel aan de strijkstok hangen.
star vanwaar:
Precies!
Bij héél veel van dit soort organisaties blijft veel aan de strijkstok hangen.
Frankly my dear, I don"t give a damn
woensdag 25 februari 2009 om 20:03