omdat ik een meisje ben!

24-02-2009 09:37 55 berichten
Alle reacties Link kopieren
Zo, ik heb het Because I'm a girl t-shirt besteld, zodat ik er niet alleen hip uitzie, maar ook nog eens een heel goed doel steun.

Wie volgt mij om de wereld een beetje mooier te kleuren?

Kijk op Plan Nederland. Toedels!
Oproepjes mogen hier niet.
En Toedels schrijven ook niet.
iew.... "toedels" !
Computer says nooooo
en engelse namen fonetisch opschrijven is ook al verboden, balen zeg.
Wat heb ik een gruwelijke hekel aan dat NSB gedrag hier altijd, zeg. Een goed initiatief wat hier vermeld wordt en er wordt meteen weer geschreeuwd 'OOOoooooh! Een oproepje! Dat mahahahag nieeeeeeeeeet!'

Bah! Voelt dat nou lekker, Eowynn? Dit is niet de eerste keer dat ik je dit zie doen.

Heb even gekeken op de site van Plan Nederland, thanks!
Voelt héérlijk.
Overigens heb ik een nog grotere hekel aan mensen die denken dat hún oproepje wél mag.
NSB-gedrag zou zijn als je het stiekum aan de Angels meldt ipv het gewoon tegen de TO te zeggen
Als je dan al 'n oproepje plaatst waar 't niet mag, zet er dan tenminste 'n foto bij zodat we kunnen zien waar 't om gaat. Zin om te googlen heb ik niet na zo'n vage post.
he jakkes inderdaad.

verpak het dan in een leuke discussie ...

"draag jij wel eens shirts van goede doelen ? zit dat nou lekkerder? ik heb zelf een shirt van xxxxgoeddoelxxxx

en ik voel me er helemaal fantastisch in .... "
-
Oh kerrie, hoe is het met de siamees? Komt ie nog wel eens langs?
oja, die siamees...

Misschien ga ik wel een t-shirt van Stichting zwerfdier kopen.
quote:Yamuna schreef op 24 februari 2009 @ 09:58:

he jakkes inderdaad.

verpak het dan in een leuke discussie ...

"draag jij wel eens shirts van goede doelen ? zit dat nou lekkerder? ik heb zelf een shirt van xxxxgoeddoelxxxx

en ik voel me er helemaal fantastisch in .... "

Dan zou iedereen gaan zeuren dat het zo'n opzichtige manier van reclame maken is.

Vind dit een stuk leuker overkomen. Al zou een plaatje van het t-shirt en een direct een stuk toegankelijker zijn.
quote:Zwieber schreef op 24 februari 2009 @ 10:01:

Oh kerrie, hoe is het met de siamees? Komt ie nog wel eens langs?

vast in huis gehaald, das nu haar foster-parents-kat, vandaar!

heb toch ff gekeken op de site maar op de eerste pagina is t shirt nog wel leuk, als je wilt bestellen issie alleen in t roze en wit!

nou ben ik wel een girl, maar geen meisjes-meisje dus waarom is er geen leuk, hip maar minder opvallend kleurtje?
Daar heb jij weer gelijk in, Starshine. Geen NSB gedrag dan maar wel heel akelig.

Beetje bitchen bij oproepjes voor hulp bij scripties of commerciële dingen kan ik me nog wel voorstellen maar ik vind het echt triest dat dat bij dit soort goede akties niet wat door de vingers wordt gezien door iedereen hier. Het wordt als oproepje vanzelf wel weer weggehaald hoor.
quote:Eowynn_ schreef op 24 februari 2009 @ 09:55:

Overigens heb ik een nog grotere hekel aan mensen die denken dat hún oproepje wél mag.Verbeter de wereld, begin aan jezelf?
quote:mamalief schreef op 24 februari 2009 @ 10:06:

[...]

vast in huis gehaald, das nu haar foster-parents-kat, vandaar!

heb toch ff gekeken op de site maar op de eerste pagina is t shirt nog wel leuk, als je wilt bestellen issie alleen in t roze en wit!

nou ben ik wel een girl, maar geen meisjes-meisje dus waarom is er geen leuk, hip maar minder opvallend kleurtje?Eens, ik zocht ook naar een blauwe of zwarte maar die hadden ze helaas niet.
volgens mij zijn er veel interessantere dingen om je druk te maken.

(dan een non commerciel oproepje)

als het een uitvloeisel van foster parents is , hoeft t voor mij niet.

blijft mij te veel plakken onderweg, voor dikke mercedessen.
Dit is toch niet een oproep? Ze is de eigenaar van Plan Nederland toch niet en ze verkoopt de shirts toch niet zelf?
Ach, oproepjes mogen niet, het staat in de forumregels en dat is dat. Ik heb er niet zo'n moeite mee dat dat even aan TO wordt medegedeeld. Stiekum klikken zou ik dan erger vinden.

Een goed doel is geen vrijbrief om wel oproepjes te plaatsen, wnat op 'n end is alles ineens een goed doel. T-shirts voor Plan Nl, armbandjes tegen borstkanker, lid worden van een politieke partij, oproepjes voor demonstraties, reclame voor revolutionaire middeltjes tegen kanker/aids/schimmeltenen, stem-op-mijn-baby etc etc.
quote:Zwieber schreef op 24 februari 2009 @ 10:14:

[...]

Eens, ik zocht ook naar een blauwe of zwarte maar die hadden ze helaas niet.Al uitverkocht, ze waren er in het zwart.
quote:Star schreef op 24 februari 2009 @ 10:16:

Dit is toch niet een oproep? Ze is de eigenaar van Plan Nederland toch niet en ze verkoopt de shirts toch niet zelf?hm nee, niet echt, maar het blijft reclame maken imho. De angels mogen er over oordelen.
't zijn nog lelijke dingen ook! rose: yuk! hoe komen ze erop

loop je wel voor lul als een of andere barbie als je zo'n shirt aantrekt

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven