Oproepje voor een lieve forumster die het moeilijk heeft

27-11-2021 10:25 13 berichten
Alle reacties Link kopieren
In overleg met Papiervampier plaats ik een oproepje. Ze heeft het momenteel moeilijk. Zij ondergaat oogoperaties, haar zicht is erg slecht en de kans is groot dat ze straks weinig of niets meer kan zien. Ze zou het heel fijn zou vinden om een telefoontje zou krijgen. De dagen zijn lang, afleiding heeft ze weinig en helaas laat haar omgeving het afweten.
In haar topic lees je meer. gezondheid/ik-word-mogelijk-slechtziend ... ges/483477

Zijn er mensen die het leuk lijkt om haar een keertje (of vaker) te bellen?
Laat dan hieronder een berichtje achter, of stuur mij een PBtje.

Ps. Ik ken haar niet persoonlijk, maar haar verhaal gaat mij aan het hart, vandaar dat ik deze oproep plaats.
creatieveling wijzigde dit bericht op 27-11-2021 13:47
0.27% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren
Wat een lief idee! Ik wil haar best een keer bellen om gezellig te kletsen, hoor.
Geen idee hoe ik een PB moet sturen, maar dat ga ik even uitvogelen!
Ik heb net gereageerd op haar topic. Maar wil ook zeker met haar bellen.

Wat een waanzinnig lieve actie dit. :heart:
Alle reacties Link kopieren
Wat een mooie actie van jou to!
Ik probeer je een pb te sturen.
Alle reacties Link kopieren
Ik kan geen pb sturen... vier keer geprobeerd.... kan jij mij bereiken?
Alle reacties Link kopieren
Wat een lief initiatief! Ik wilde hier dan ook even de Luisterlijn tippen. Geen vervanging voor vrienden of familie natuurlijk, maar hier werken vrijwilligers die altijd bereikbaar zijn op moeilijke momenten.

https://www.deluisterlijn.nl/
Alle reacties Link kopieren
Wat lief
Alle reacties Link kopieren
Ik wil graag iets sturen, een kaartje met iets leuks erbij. Mss kan ze een afhaalpunt doorgeven? Dan moet ze haar adres niet geven. Geef maar een seintje.
Ik ben geen beller en misschien is er al wel aan gedacht...maar zouden luisterboeken een idee zijn?

Daarvan heb ik er wel een paar die ik zou kunnen mailen.
Alle reacties Link kopieren
Birdie schreef:
27-11-2021 13:29
Ik ben geen beller en misschien is er al wel aan gedacht...maar zouden luisterboeken een idee zijn?

Daarvan heb ik er wel een paar die ik zou kunnen mailen.

Ik had al een link gestuurd om Storytel 30 dagen gratis te proberen. ;)
Alle reacties Link kopieren
Wat leuk dat jullie zo spontaan reageren. Voor de mensen die aangeboden hebben om te bellen: Ik ga jullie allemaal een pbtje sturen. :)
Wat lief, ik doe ook graag mee!
Alle reacties Link kopieren
Ik heb even contact gehad met Papiervampier, ze geeft aan dat jullie haar een PBtje mogen sturen. Dan geeft ze haar nummer door. Bezoek heeft ze momenteel geen behoefte aan, maar een kaartje zou ze leuk vinden.

In tegenstelling tot mijn eerder bericht dat ik het adres doorgeef, ze geeft dat dus zelf door via een persoonlijk berichtje.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven