Sport/Dans meiden

02-11-2011 21:11 8 berichten
Alle reacties Link kopieren
Girls! Ik ben 24 jaar en zoek een sportmaatje omgeving Amsterdam!

Ik wil aan mijn conditie werken want dat is op dit moment niet wat het behoort te zijn.

Ik vind alleen sporten niet zo super, en samen sporten is voor mij juist een stimulatie, motivatie en ondertussen ff gezellig bijkletsen. Ik heb doordeweeks in de avonden tijd om te sporten. Naast sporten lijkt dansen me ook erg leuk om te doen, op Zumba of Salsa.. gezellig samen swingen.
Hey!

Als het klikt wil ik wel samen sporten.

Ben net in Amsterdam komen wonen dus ik vind het wel leuk om samen met iemand te sporten.

Zumba vind ik leuk, tennis,zwemmen..ach er zijn zoveel mogelijkheden!

Ik ben 22 btw!
Jammergenoeg niet in de buurt!

Zumba is leuk
Internagelaktisch
Waar woon je in amsterdam ???? ik wil namelijk mss bij sportcity op de wibautstraat gaan sporten , kan je ook zumba.... doen
Leuk jullie 'sportieve' reacties.

meisje1989: welkom in amsterdam, in welke buurt ben je komen wonen?

Dafff, ik woon in oud zuid en heb een fiets (sportief he) dus dat is geen probleem. Ik heb net even op de website gekeken? Aan welk abonnement van sportcity zat je te denken?

Misschien is het leuk om met zn 3en te gaan sporten? Ik heb er nu al zin in haha. Zullen we anders een keer meeten onder het genot van een drankje om zo met elkaar kennis te maken? Dan kunnen we ook nog altijd bij de sportschool na binnen om te informeren.

Groetjes Stephanie
haha,goed idee! en bedankt voor je reactie;)

Ik woon op de westerkade in de Jordaan.

Wanneer kunnen jullie?
Hee sorry voor de late reactie maar kun je volgende week ergens in de avond? Voeg me anders even toe op fb (stephaniependers) Groetjes
zo stom , ik had geen melding en helemaal vergeten te kijken ! heb je toegevoegd

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven