Sportmaatje Deventer

30-10-2013 19:33 7 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hoi meiden,

Ik ben op zoek naar een sportmaatje! Ik ben 24 jaar en woon inmiddels 1,5 jaar in Deventer. Samen sporten lijkt me gewoon veel gezelliger dan alleen :-)

Hardlopen en fitness vind ik wel leuk, maar ik sta ook open voor andere sporten hoor!

Liefs,

Zomerbloesem
Hoi zomerbloesem,

Ikke ikke! Haha bedacht me vandaag toevallig hoe leuk en handig ik het zou vinden om een sportmaatje te hebben. Ik woon zelf ook 1,5 jaar in Deventer en hou van zowel hardlopen als af en toe een stevige wandeling. Fitness of iets anders sta ik ook voor open. :-) Vind het sporten heerlijk, maar soms lastig om de motivatie op te brengen, wellicht kunnen we elkaars stok achter de deur zijn Ik ben 21 trouwens. Stuur me maar een berichtje
Hoi,

Leuk om te lezen dat jullie hier ook naar op zoek zijn. Ik heb laatst een soortgelijk oproep geplaatst. Ik ben 29 jaar en woon nu een goed jaar in Deventer en ben sinds kort lid geworden bij de Basic Fit (Boreel). Maar een sportmaatje zou zeker handig zijn als stok achter de deur en voor de gezelligheid natuurlijk.

Stuur me maar een berichtje om te kijken of we een keer samen/met z’n drie-een wat kunnen gaan ondernemen.

Ik hoor het wel.

Groetjes Linda
Hoi Linda,

Wat leuk dat je reageert!

Ik wilde je een privéberichtje sturen, maar op de een of andere manier lukt het me niet. Ik ben nog niet zo bekend met het forum. Lukt het jou om mij een berichtje te sturen?

Msdoornroosje en ik willen graag aankomende donderdag of vrijdagavond afspreken, om elkaar wat beter te leren kennen. Kan jij ook één van deze avonden? Zou heel leuk zijn!

Fijn weekend!
Hoi Linda,

Leuk dat je ook interesse hebt

Ik wilde net een groepsprivéberichtje sturen, maar er stond dat je ingesteld hebt dat je geen berichtjes kan ontvangen, dus wellicht moet je nog iets veranderen bij je instellingen?
Ik heb mijn instelling gewijzigd en heb jullie een privé bericht gestuurd. Hopelijk is ie goed aangekomen.
Hallo allemaal!

Ik zie dat jullie berichten van een hele tijd terug zijn, maar ik ben aan het kijken of er mensen zijn die het leuk vinden om samen te sporten. Ik ga waarschijnlijk fitness doen en zou het leuk vinden als iemand mee wil! Zijn er van jullie mensen die daar interesse in hebben?

Groetjes,

Merel

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven