stappen in groningen
donderdag 21 oktober 2010 om 23:32
Hoi,
Eindelijk is het gelukt, een avond/ nacht vrij. Dus op stap in Groningen. Welke leuke vrouw heeft zin om vrijdag 22 oktober met mij gezellig door te halen in Groningen. Ik ben een goed uitziende man van 35. Ik zit vol verassingen alles is geheel vrijblijvend en vooral zonder bijbedoelingen.
See you,...
Eindelijk is het gelukt, een avond/ nacht vrij. Dus op stap in Groningen. Welke leuke vrouw heeft zin om vrijdag 22 oktober met mij gezellig door te halen in Groningen. Ik ben een goed uitziende man van 35. Ik zit vol verassingen alles is geheel vrijblijvend en vooral zonder bijbedoelingen.
See you,...
vrijdag 22 oktober 2010 om 10:39
Vooral zonder bijbedoelingen......okee prima,......... maar moet er toch even bij vertellen dat ik een goed uitziende man ben:S:S:S
Oproepjes mogen niet op het forum, zet maar op het prikbord. Of probeer RP of de contactadvertenties in de krant, denk dat je daar meer geluk hebt.
En tot slot: pas je topictitel aan want die is misleidend.
Je wordt er trouwens ook niet geloofwaardiger op nu ik heb gezien dat 3/4 van de topics waar je op hebt gereageerd in de sekspijlerT is geweest....
Oproepjes mogen niet op het forum, zet maar op het prikbord. Of probeer RP of de contactadvertenties in de krant, denk dat je daar meer geluk hebt.
En tot slot: pas je topictitel aan want die is misleidend.
Je wordt er trouwens ook niet geloofwaardiger op nu ik heb gezien dat 3/4 van de topics waar je op hebt gereageerd in de sekspijlerT is geweest....
vrijdag 22 oktober 2010 om 11:16
sorry verkeerd gespeld, maar daar merk je verder niets van hoor. En volgens mij wil ik alleen een leuk avondje uit met iemand, omdat ik in mijn leven niet zo heel veel mogelijkheden heb om nieuwe mensen te ontmoeten. Dus laat mij......... Kan je natuurlijk iets over mijn leven vertellen maar ik denk dat je dat niet aan kan.
Vriendelijke groeten,
Vriendelijke groeten,
zaterdag 23 oktober 2010 om 20:18
quote:jewelll schreef op 23 oktober 2010 @ 02:17:
Mocht je anderen over je leven willen vertellen, dan nog steeds graag op het prikbord...
ik snap niet waar je zo een probleem mee hebt Jewel, dit is toch het prikbord?
Maak je niet zo druk en laat pianoman zijn stapavond zelf organiseren.
Fijne avond pianoman, Tichie
Mocht je anderen over je leven willen vertellen, dan nog steeds graag op het prikbord...
ik snap niet waar je zo een probleem mee hebt Jewel, dit is toch het prikbord?
Maak je niet zo druk en laat pianoman zijn stapavond zelf organiseren.
Fijne avond pianoman, Tichie