Stavangerweg Amsterdam

17-03-2012 00:18 9 berichten
-
Dat is ook oud industriegebied Er wonen toch ook veel studenten? Gaan die in het weekend allemaal naar hun pa en moeke dan?
Alle reacties Link kopieren
Het gaat toch allemaal weer tegen de vlakte daar? Misschien dat daarom veel studenten al weg zijn. Ga lekker koffie drinken bij strand west bijvoorbeeld .

Hang een briefje op bij alle bunkers dat je nieuw bent en graag meenden ontmoet en noem een dag en tijd om elkaar te ontmoeten in het café . Er is naast strand west toch nog een café daar? Weet even niet meer hoe het heet.

Succes!
Voor zover ik weet gaat het niet tegen de vlakte, en zover ik hoop ook niet. Volgens mij is iedere container bewoont, zodra er iemand uit gaat willen ze meteen een nieuw persoon plaatsen, een meisje dat ik ken heeft er ook pas sinds een á twee weken eentje! Geen idee of veel mensen naar hun ouders gaan, hoeft niet persé denk ik! Maar het zal in de zomer wel wat drukker worden hier buiten, denk ik
Misschien kun je iets van een kennismakingsborrel of barbecue (of iets dergelijks) organiseren. Ik weet niet of jullie iets van een gemeenschappelijke tuin hebben, waar je dit kan doen. Gooi bij iedereen een uitnodiging in de bus met de vraag of ze per e-mail reageren.
.
Ze weten nog niet of het weer mag blijven staan, de ambtenaar die erover gaat is ziek... in principe staat het nu nog tot eind augustus. Aangezien de Key geen geld heeft om het hele zooitje brandveilig te maken (dmv sprinklers enzo) hangt het ook af van wat de brandweer zegt.

In welk blok zit je?
Ik woon vlakbij Stavangerweg en heb toch wel leuke dingen meegemaakt daar! Maar dat was vooral in de zomer: altijd kampvuurtje op het grasveld in het midden, mensen die met elkaar gingen BBQ-en en waar iedereen zich bij aansloot, tot diep in de nacht met elkaar muziek maken..echt een kampgevoel! Ik heb zelf een tijdje in de containers aan de overkant gezeten (NDSM), dat was pas een verlaten boel!

Als je, je in het weekend verveelt, moet je het maar laten weten, er is in de stad genoeg te doen!
Nu de zomer er hopelijk weer aankomt is daar ontzettend veel te doen! Wel even de fiets (of benenwagen) naar het park pakken, daar zijn een paar clubs, cafe's en restaurants en in het weekend meestal gratis festivals en markten.... En de pont naar de overkant pakken is ook leuk, op de NDSM zijn veel leuke dingen te doen... Pllek is bijvoorbeeld een nieuw stadsstrand, erg gezellig daar!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven