vriendin gezocht

12-03-2011 18:09 5 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hallo allemaal,

Ik ben een 35 jarige moeder van 4 kinderen uit Oss (NB).

Ik ben in augustus 2009 verhuisd van Friesland naar Oss met mijn 4 kids. (Voor de liefde hihihi). Nu heb ik hier eigenlijk alles behalve een gezellige vriendin. Ik omschrijf mijzelf maar als een maf mens met een uitgesproken mening en behoorlijk wat levenservaring. Mijn motto is "met liefde en logica red je de wereld" Gwoon nadenken en lief zijn. Ik hou van kunst maar heb er geen verstand van Ik hou van wandelen, lekker bakkie doen en veeeeeeeeel praten hihihi. Mijn kinderen zijn 2 jongens en 2 meiden in de leeftijden 10 11 12 en 14. De oudste is verstandelijk gehandicapt en woont niet meer thuis maar komt wel elk weekend. Wie wil er contact? wel graag in de buurt want moet alles op mijn fietsie doen. Groetjes
eh...hoe voel je je als friezin in oss??
Leuk oproepje! Ik hoop dat je een leuke vriendin vindt.
Inderdaad een leuke oproep. Succes.
Als je tot over je oren in de soep zit, zie je de gehaktballen pas naast je drijven
quote:mimomimosa schreef op 12 maart 2011 @ 18:53:

eh...hoe voel je je als friezin in oss??ik ben geen echte Friezin, heb er alleen 13 jr gewoond hihihi, maar een plek is een plek en mensen zijn mensen en die zijn over het algemeen over de hele wereld hetzelfde. Dus ik voel me als mens prima in oss, mis alleen nog wat aanspraak zo nu en dan

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven