Vriendin in Amsterdam

05-04-2009 12:30 8 berichten
Alle reacties Link kopieren
Meiden,

ben Simone, 26 jaar, woon & werk in Amsterdam, single, werk hard en heb nog veel ambitie, ben gek op Amsterdam, gezelligheid, koken, terrasjes, lekker uit eten, kortom het goede leven, altijd de jongste van mijn vriendinnengroep geweest en nu merk ik dat pas echt! De trouwsessies, kinderwensen en theekransjes worden me net iets te veel.

Maak graag kennis met meiden die net als ik ambitieus zijn, van gezelligheid & amsterdam houden en in zijn voor spontante borrels / stapavondjes, kortom op dezelfde manier in het leven staan.

Liefs Simone
Hey Simone,

Ik begrijp precies wat je meemaakt. Ik ben 23 jaar en woon denk 3 kwartier met OV van Amsterdam af. Ik heb op het moment nog 1 vrijgezelle vriendin, de rest heeft kids, gaat trouwens of woont sinds kort samen. Zo'n andere wereld, maar er blijft minder tijd voor mij over, erg jammer.

Het lijkt me gezellig om een keer wat af te spreken.

Groetjes marielle

PS ik ben ook overal de jongste
Hey meiden,

maak precies hetzelfde mee. Trouwen kinderen etc. Gaat mij allemaal iets te snel en ik mis mijn vriendinnen die niet meer spontaan kunnen stappen.

Ik ben 23 jaar en ik woon in Amsterdam. Ik heb wel een vriend maar absoluut geen plannen om te trouwen. Ik heb een tijdje gewerkt en gereisd maar zit er nu wel aan te denken om toch weer naar school te gaan.

Ben niet altijd de jongste maar wel altijd de kleinste LOL

Het lijkt mij heel leuk om binnenkort een keer te gaan borrelen in de stad!

Liefs,

Loes
Hoi meiden, ik doe veel leuke contacten op via www.nmlk.nl (nieuwe mensen leren kennen).

Is echt hartstikke leuk. Je kunt inschrijven op allerlei activiteiten (van stappen tot kantklossen bij wijzen van spreke....) Ik heb nu een aantal activiteiten meegedaan en het is echt een leuke manier om nieuwe mensen te leren kennen of gewoon de wat leuks te kunnen doen in het weekend.

x
Hee meiden

Het lijkt mij ook erg gezellig weer eens wat nieuwe mensen te ontmoeten!

Ik ben 24 jaar en woon alweer een jaartje of 2 in Amsterdam.

Hou van muziek, film, theater, terrasjes... gezelligheid!

Hoor graag of jullie plannen hebben

Groetjes Martje (martjevanloenen@hotmail.com)
Hoi!

Ik herken het helemaal. Ben zelf 27, nog single, maar om me heen wordt volop gesetteld, wat weer ten koste gaat van stapavonden, concerten, terrasjes etc. Lijkt me leuk om binnenkort kennis te maken.

Groetjes,

Marieke

mvan_der_voort@hotmail.com
Hoi!

Herken me helemaal in jullie berichtjes! Ben 30 jaar, single en om mij heen wordt ook volop getrouwd met alle gevolgen die jullie ook omschrijven.. en daar ben ik nog niet aan toe. Ik werk fulltime op Schiphol dus ben elke dag in de buurt van Amsterdam. Lijkt me leuk om een keer af te spreken.

e-mail: williams1@live.nl

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven