Vriendin Zwolle

30-10-2014 19:23 6 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hoi!

Ik ben niet bekend met Viva, maar een vriendin wees me op de effectiviteit van dit forum, dus eens zien wat mijn oproepje gaat opbrengen! :-)

Mijn naam is Britt, ik ben 24 jaar en woon in Zwolle. Ik heb een hbo opleiding gedaan en ben op dit moment naast mijn werk bezig met een (pre-)master in Groningen. Hiervoor reis ik meestal twee keer per week op en neer.

Omdat ik een aantal jaar in het buitenland heb gewoond en in andere stad heb gestudeerd, heb ik niet veel vriendinnen in Zwolle. Er zijn vaak momenten waarop ik vrij ben en zin heb om met iemand gezellig af te spreken, maar dat de paar vriendinnen die ik in Zwolle heb niet kunnen!

Het lijkt me leuk om een vriendin er bij te hebben om gezellig samen dingen mee te ondernemen; kletsen, ergens een kop koffie te drinken, een filmpje te kijken, lekker te winkelen etc.

Als jou dit ook wat lijkt hoor ik graag van je!

Groetjes
Hoi Britt,

Dit is ook mijn eerste berichtje op het viva-forum. Zelf ben ik al een tijdje bekend met Viva, maar tot nu toe nooit echt een berichtje geplaatst. Leuk dit bericht van je te lezen

"Gewijzigd i.v.m. privacyredenen"

Welke studie heb jij gedaan en welke (pre-)master doe jij nu? En waar heb je in het buitenland gewoond? Als het je leuk lijkt, sta ik er wel voor open om gezellig te kletsen, ervaringen uit te wisselen en eventueel leuke dingen te ondernemen
anoniem_209995 wijzigde dit bericht op 14-10-2018 16:05
Reden: Privacy
36.51% gewijzigd
Hoi Myrthe,

Bedankt voor je berichtje! Leuk om al zo snel een reactie te ontvangen :-)

Ik ben 3.5 jaar geleden afgestudeerd aan de opleiding Hbo psychologie en inmiddels 3 jaar ook aan het werk. Ben nu bezig met een pre-master voor de master klinische psychologie. Moet dit jaar nog 3 vakken doen en dan kan ik volgend studiejaar met de master starten!

En jij?

Het lijkt me leuk om eens af te spreken! Ik zocht al hoe ik je een privé berichtje kon sturen, maar dat kan ik niet vinden.. Weet jij misschien hoe dit moet? Zet mijn mailadres/telefoonnummer liever niet zomaar openbaar

Groetjes,

Britt
jullie moeten beiden in je profiel aanvinken dat je PB's wilt kunnen ontvangen

leuk, veel plezier!
Bedankt voor je tip, itsme1973! Heb het aangevinkt bij mijn profiel.

@Britt, ik heb je een prive-berichtje gestuurd! Heb je het ontvangen?
anoniem_209995 wijzigde dit bericht op 14-10-2018 16:06
7.84% gewijzigd
Bedankt voor de tip! Het is gelukt :-)

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven