vriendinnen Amsterdam

29-12-2011 05:22 26 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hoi allemaal!

Amsterdam is een stad vol gezelligheid! Na net gebroken te hebben met mijn vriend merk ik dat ik me soms best eenzaam voel. De gezelligheid gaat een beetje langs me heen, en de meeste van mijn vriendinnen zitten liever de avonden met hun partner thuis... De gezellige avondjes borrelen in de kroeg of bij iemand thuis, naar de bios, de stad in en kijken waar je gezamenlijk eindigt, Ik mis het!

Ik ben op zoek naar gezellige meiden, die net als mij zich soms een beetje eenzaam voelen en graag gezelschap willen en leuke activiteiten willen ondernemen.

Dus wie o wie heeft er zin om het nieuwe jaar te starten met een viva nieuwjaarsborrel? (En dan niet direct 1 januari hoor, datum dient nog geprikt te worden )
Hoi Pollewop!

Het lijkt me leuk om het nieuwe jaar te starten met een nieuwjaarsborrel!

Heb wel een vriend, maar dat wil niet zeggen dat ik gekluisterd op de bank moet zitten.

Ik hoor het wel.

Gr.

Kimmbje
Hoi Pollewop en Kimmbje,

Dat lijkt mij wel een leuk idee! Ik heb ook wel zin in een Amsterdams Viva borrel...

Ik ben single en sta altijd open voor het kennen van leuke gezellige mensen.

Waar, wat en hoe? :-)

mijn mailadres is floraros@hotmail.nl

Gr, Flora
Hoi Flora,

Ik heb je gemaild!

@ Kimmbje, stuur je mailadres even, kun je ook deelnemen in de conversatie :-)
Hoi Pollewop,

Leuk idee, ik zou ook graag aanhaken bij de borrel! Ik woon sinds een half jaar weer in Amsterdam en het lijkt me leuk hier nog wat meer nieuwe mensen te leren kennen.

Groetjes!
Hoi!

Ik stuur even een mail naar Flora!

@Noodlesoup / Flora: kun jij me dan aub toevoegen in de maillijst?

Gr

Kimmbje!
Ik heb er ook wel zin in! Ik woon in Zaandam, dus Amsterdam is goed te doen voor mij en heb wel behoefte aan wat meer contacten. Hoop dat ik ook mee mag doen aan jullie mailconversatie? Ben benieuwd! Je kunt me bereiken op ***
Ook ik heb er zin in. Ik woon in Amsterdam en het lijkt me leuk om hier meer nieuwe mensen te ontmoeten. Mijn email is theas1840@gmail.com
Hey meiden,

Lijkt me gezellig een keer een borrel te doen in Amsterdam!

Leeftijd stond er niet bij.... Ben zelf 35 jaar, maar jong van geest

Mocht er een mailgroep zijn: misska76@hotmail.com
Hoi Meiden,

Dit herken ik zo!! Iedereen lijkt gezellig thuis op de bank te zitten, en dat is ook heel erg leuk maar niet als je niemand hebt om tegenaan te kruipen!! Ik zou ook heel graag meegaan!! Ik ben 27 jaar, drukke baan maar in het weekend vaak alleen omdat iedereen al andere plannen heeft! Mijn emailadres linnieschep@gmail.com en als een van jullie me wil toevoegen helemaal goed!!

Hopelijk tot snel!!
Hahah kim! jij ook hier?

Ik voel me niet eenzaam maar vind het wel leuk om nieuwe meiden te leren kennen aangezien ik net in Amsterdam woon.

Zijn er ook nog meiden zo rond de 23?

wiekezeguers@hotmail.com
Ik ben 21 en werk fulltime in amsterdam, kan ook wel afleiding gebruiken na mijn break-up meer meiden rond de 23 idd?
Nieuwe mensen ontmoeten in Amsterdam, ik sluit me graag aan.
Ik sluit me ook nog graag aan, ik woon wel in Heemskerk, maar werk in Amsterdam. En hier in de buurt is toch niet veel te beleven.

Ik ben 31 jaar en single en werk fulltime.

Mijn email: clement.ae@gmail.com

Hopelijk tot ziens!
Hi meiden,

Ik ben een gezellige single meid van 30 en ik kom uit Almere, maar Amsterdam ligt naast de deur.

Het lijkt mij leuk om nieuwe mensen te leren kennen, die het ook leuk vinden om dingen te ondernemen.

Zoals ergens iets gaan drinken, dagje shoppen, thee leuten en kletsen, erop uit gaan.

Mijn mailadres is: princess19-81@hotmail.com
Hoi meiden. Wat een leuk idee! Ik sluit me ook graag aan als dat nog kan. Ik heb ook zin om nieuwe mensen te leren kennen en gezellige dingen te doen. Ik kom graag in amsterdam!! Ik ben 28 en woon in nieuw-vennep. Maar ben zo in amsterdam. Mijn mailadres: flowershine83@gmail.com
Heb een mail gestuurd aan alle adressen in dit topic, ontvangen?
Hi allemaal,

Ik dacht ik terk de stoute schoenen aan en ik stuur jullie een datumprikker.Ik heb alleen niet van iedereen een e-mailadres, en wil geen mensen passeren. Mail je adres even door naar:

princess19-81@hotmail.com dan voeg ik je toe.

Groetjes!
Ik ben 18 zijn er meer meiden rond de leeftijd van 18-23 ? groetjes!!
Ik wil daar nog aan toevoegen dat ik wel volwassen ben voor mijn leeftijd en ik samen woon met mn vriend. Groetjes
Volgens mij loopt er nu een heleboel door elkaar heen. Ik ontving een mail van Avril, Princess1981 wilde een datumprikker sturen en er was al een mailconversatie in het begin. Misschien moet één iemand de organisatie op zich nemen en niet iedereen tegelijk...? Dit werkt niet echt en zo gaat die nieuwjaarsborrel er nooit komen.
Ik zoek ook nieuwe meiden uit amsterdam! ben zelf 37 jaar.
Als het niet kan zoals het moet
dan moet het maar zoals het kan !
Hoi hoi!

Het lijkt mij ook super leuk om aan te sluiten bij de nieuwjaarsborrel en andere leuke dingen te ondernemen.

Vanaf 1 februari kom ik in Amsterdam wonen, maar mocht er daarvoor iets leuk georganiseerd worden kom ik graag naar Amsterdam toe :)!

Tot snel!

groetjes!
Hoi allemaal,

vanaf 1 februari kom ik in Amsterdam wonen en het lijkt me super leuk om leuke dingen te doen! Gezellig borrelen, uit eten naar de bios noem maar op. Ik wil dan ook heel graag aansluiten bij de nieuwjaarsborrel. Is er al een datum en plek gepland?

Groetjes, Sophie
Hoi allemaal ik wil me ook wel graag aanmelden bij jullie groep

Ik woon in Amsterdam ben 36 jaar niet single, maar niet gebonden aan de bank ;)

louisamoi36@gmail.com

Ik hoop van jullie te horen

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven