vriendinnen Amsterdam
donderdag 29 december 2011 om 05:22
Hoi allemaal!
Amsterdam is een stad vol gezelligheid! Na net gebroken te hebben met mijn vriend merk ik dat ik me soms best eenzaam voel. De gezelligheid gaat een beetje langs me heen, en de meeste van mijn vriendinnen zitten liever de avonden met hun partner thuis... De gezellige avondjes borrelen in de kroeg of bij iemand thuis, naar de bios, de stad in en kijken waar je gezamenlijk eindigt, Ik mis het!
Ik ben op zoek naar gezellige meiden, die net als mij zich soms een beetje eenzaam voelen en graag gezelschap willen en leuke activiteiten willen ondernemen.
Dus wie o wie heeft er zin om het nieuwe jaar te starten met een viva nieuwjaarsborrel? (En dan niet direct 1 januari hoor, datum dient nog geprikt te worden )
Amsterdam is een stad vol gezelligheid! Na net gebroken te hebben met mijn vriend merk ik dat ik me soms best eenzaam voel. De gezelligheid gaat een beetje langs me heen, en de meeste van mijn vriendinnen zitten liever de avonden met hun partner thuis... De gezellige avondjes borrelen in de kroeg of bij iemand thuis, naar de bios, de stad in en kijken waar je gezamenlijk eindigt, Ik mis het!
Ik ben op zoek naar gezellige meiden, die net als mij zich soms een beetje eenzaam voelen en graag gezelschap willen en leuke activiteiten willen ondernemen.
Dus wie o wie heeft er zin om het nieuwe jaar te starten met een viva nieuwjaarsborrel? (En dan niet direct 1 januari hoor, datum dient nog geprikt te worden )
donderdag 29 december 2011 om 17:00
Hoi Pollewop en Kimmbje,
Dat lijkt mij wel een leuk idee! Ik heb ook wel zin in een Amsterdams Viva borrel...
Ik ben single en sta altijd open voor het kennen van leuke gezellige mensen.
Waar, wat en hoe?
mijn mailadres is floraros@hotmail.nl
Gr, Flora
Dat lijkt mij wel een leuk idee! Ik heb ook wel zin in een Amsterdams Viva borrel...
Ik ben single en sta altijd open voor het kennen van leuke gezellige mensen.
Waar, wat en hoe?
mijn mailadres is floraros@hotmail.nl
Gr, Flora
zondag 1 januari 2012 om 17:41
Ook ik heb er zin in. Ik woon in Amsterdam en het lijkt me leuk om hier meer nieuwe mensen te ontmoeten. Mijn email is theas1840@gmail.com
zondag 1 januari 2012 om 20:39
Hey meiden,
Lijkt me gezellig een keer een borrel te doen in Amsterdam!
Leeftijd stond er niet bij.... Ben zelf 35 jaar, maar jong van geest
Mocht er een mailgroep zijn: misska76@hotmail.com
Lijkt me gezellig een keer een borrel te doen in Amsterdam!
Leeftijd stond er niet bij.... Ben zelf 35 jaar, maar jong van geest
Mocht er een mailgroep zijn: misska76@hotmail.com
maandag 2 januari 2012 om 21:45
Hoi Meiden,
Dit herken ik zo!! Iedereen lijkt gezellig thuis op de bank te zitten, en dat is ook heel erg leuk maar niet als je niemand hebt om tegenaan te kruipen!! Ik zou ook heel graag meegaan!! Ik ben 27 jaar, drukke baan maar in het weekend vaak alleen omdat iedereen al andere plannen heeft! Mijn emailadres linnieschep@gmail.com en als een van jullie me wil toevoegen helemaal goed!!
Hopelijk tot snel!!
Dit herken ik zo!! Iedereen lijkt gezellig thuis op de bank te zitten, en dat is ook heel erg leuk maar niet als je niemand hebt om tegenaan te kruipen!! Ik zou ook heel graag meegaan!! Ik ben 27 jaar, drukke baan maar in het weekend vaak alleen omdat iedereen al andere plannen heeft! Mijn emailadres linnieschep@gmail.com en als een van jullie me wil toevoegen helemaal goed!!
Hopelijk tot snel!!
maandag 2 januari 2012 om 21:48
Hahah kim! jij ook hier?
Ik voel me niet eenzaam maar vind het wel leuk om nieuwe meiden te leren kennen aangezien ik net in Amsterdam woon.
Zijn er ook nog meiden zo rond de 23?
wiekezeguers@hotmail.com
Ik voel me niet eenzaam maar vind het wel leuk om nieuwe meiden te leren kennen aangezien ik net in Amsterdam woon.
Zijn er ook nog meiden zo rond de 23?
wiekezeguers@hotmail.com
dinsdag 3 januari 2012 om 21:59
Ik sluit me ook nog graag aan, ik woon wel in Heemskerk, maar werk in Amsterdam. En hier in de buurt is toch niet veel te beleven.
Ik ben 31 jaar en single en werk fulltime.
Mijn email: clement.ae@gmail.com
Hopelijk tot ziens!
Ik ben 31 jaar en single en werk fulltime.
Mijn email: clement.ae@gmail.com
Hopelijk tot ziens!
woensdag 4 januari 2012 om 14:12
Hi meiden,
Ik ben een gezellige single meid van 30 en ik kom uit Almere, maar Amsterdam ligt naast de deur.
Het lijkt mij leuk om nieuwe mensen te leren kennen, die het ook leuk vinden om dingen te ondernemen.
Zoals ergens iets gaan drinken, dagje shoppen, thee leuten en kletsen, erop uit gaan.
Mijn mailadres is: princess19-81@hotmail.com
Ik ben een gezellige single meid van 30 en ik kom uit Almere, maar Amsterdam ligt naast de deur.
Het lijkt mij leuk om nieuwe mensen te leren kennen, die het ook leuk vinden om dingen te ondernemen.
Zoals ergens iets gaan drinken, dagje shoppen, thee leuten en kletsen, erop uit gaan.
Mijn mailadres is: princess19-81@hotmail.com
woensdag 4 januari 2012 om 19:46
Hoi meiden. Wat een leuk idee! Ik sluit me ook graag aan als dat nog kan. Ik heb ook zin om nieuwe mensen te leren kennen en gezellige dingen te doen. Ik kom graag in amsterdam!! Ik ben 28 en woon in nieuw-vennep. Maar ben zo in amsterdam. Mijn mailadres: flowershine83@gmail.com
donderdag 5 januari 2012 om 15:28
Hi allemaal,
Ik dacht ik terk de stoute schoenen aan en ik stuur jullie een datumprikker.Ik heb alleen niet van iedereen een e-mailadres, en wil geen mensen passeren. Mail je adres even door naar:
princess19-81@hotmail.com dan voeg ik je toe.
Groetjes!
Ik dacht ik terk de stoute schoenen aan en ik stuur jullie een datumprikker.Ik heb alleen niet van iedereen een e-mailadres, en wil geen mensen passeren. Mail je adres even door naar:
princess19-81@hotmail.com dan voeg ik je toe.
Groetjes!
donderdag 5 januari 2012 om 19:51
Volgens mij loopt er nu een heleboel door elkaar heen. Ik ontving een mail van Avril, Princess1981 wilde een datumprikker sturen en er was al een mailconversatie in het begin. Misschien moet één iemand de organisatie op zich nemen en niet iedereen tegelijk...? Dit werkt niet echt en zo gaat die nieuwjaarsborrel er nooit komen.
zondag 8 januari 2012 om 16:09
zondag 8 januari 2012 om 16:53
dinsdag 10 januari 2012 om 22:24
Hoi allemaal ik wil me ook wel graag aanmelden bij jullie groep
Ik woon in Amsterdam ben 36 jaar niet single, maar niet gebonden aan de bank
louisamoi36@gmail.com
Ik hoop van jullie te horen
Ik woon in Amsterdam ben 36 jaar niet single, maar niet gebonden aan de bank
louisamoi36@gmail.com
Ik hoop van jullie te horen