Vriendinnen Den Haag

09-06-2011 11:18 8 berichten
Hallo

Ik (23) woon in Voorburg en heb sinds kort een huisje gekocht waar ik druk in aan het klussen ben. Ik heb hier een paar lieve vriendinnen wonen en ook wat verder weg, maar ik zoek nog wat leuke meiden om leuke dingen mee te beleven en het gezellig te maken.

Ik merk dat ik veel behoefte heb om gewoon leuke dingen te doen en lol te hebben en het leven als een avontuur aan te gaan. Daarom ben ik op zoek naar spontane meiden die op zn tijd wel eens van iets geks houden.

Ik houd van sporten, dansen, wijntjes op een terras, lekker eten, reizen, shoppen, kletsen, social media en meer. Ik ben overal wel voor te porren

Ik zoek niet per se new best friends, maar gewoon meiden om eens spontaan wat mee af te spreken om een terrasje te pakken of iets te ondernemen

Ik hoor je graag
Alle reacties Link kopieren
Hey,

Wat leuk om te lezen! Ben zelf 24 en net in Leiden komen wonen. Daar ken ik ook nog niet heel veel mensen. Met een mooie zomer in aantocht lijkt

het me leuk idd eens spontaan een terrasje oid te pakken. Stuur me gerust een privebericht, dan kunnen we eens afspreken.

Groetjes, Mayke
Goedemiddag meiden!

Ik woon ook in Zuid-Holland, in de buurt van Delft en zou ook graag mijn vriendenkring uitbreiden.

Zullen we elkaar mailen?

Groetjes
Hey Joon! Ik woon zelf ook in Voorburg haha toevallig! Op de grens met Den Haag! Heb best wel veel vrienden maar toch leuk om nieuwe mensen te leren kennen en vriendinnetjes zijn of met vriendjes of te druk dus ik wil ook mijn vrienden groepje uitbreiden

Ben 21, studeer en werk en ook in voor terrasjes, uitgaan, eten, cocktails drinken maakt niet uit allemaal, gewoon iemand die leuk en gezellig is en zin heeft om iets te doen haha!

Mijn email adres is anna.s.g@hotmail.com stuur mij een emailtje

xx
Mayk86 en Meisje_85 mail mij ook! als jullie dit lezen tenminste haha
Hey!

Ik wil me ook graag bij jullie aansluiten! Ik ben bijna 22, woonachtig in omgeving Den Haag en ga in september beginnen aan een studie in Leiden.

Altijd leuk om nieuwe mensen te ontmoeten die zin hebben in een superleuke zomer!

Xx
Hey lizzie89 je kan mij op anna.s.g@hotmail.com mailen als je wilt van de andere meiden heb ik nog niets vernomen helaas xx
Leuk dat jullie gereageerd hebben. Ik heb jullie een vrienden verzoek gestuurd (?). Ik neem aan dat ik daarna een bericht kan sturen. Ik zou niet weten hoe ik anders een bericht stuur.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven