Vriendinnen in Apeldoorn gezocht

01-07-2009 19:52 19 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hallo!

Ik woon al een paar jaar in Apeldoorn, maar al mijn vriendinnen wonen buiten de stad, dus even spontaan afspreken is vaak lastig...

Dit vind ik erg jammer en zou daarom graag een paar meiden in Apeldoorn leren kennen om spontaan gezellige dingen mee te doen, zoals samen koken, naar de sauna etc of gewoon even gezellig langs te fietsen voor een babbeltje. Woon jij in Apeldoorn en heb je hetzelfde idee? Ik hoor het graag!

Oh ja, ik ben trouwens 30 jaar:-)
Hoi!

Ik woon sinds twee jaar in Apeldoorn. Ik heb ook een aantal vriendinnen buiten de stad wonen of ze hebben een baan met wisselende diensten, waardoor het erg lastig is om spontaan af te spreken.

Ik ben 28 jaar en vrijgezel, ik hou van een terrasje pakken, naar de kroeg te gaan, lekker op de bank dvdtje kijken, spontaan iets ondernemen, een goed gesprek hebben maar ook een hoop lol is belangrijk!

Kortom, ik herken je oproepje! En het lijkt mij ook leuk om spontaan te kunnen afspreken en gezellige dingen te doen!
Ha Kris,

wat leuk dat je reageert!

Volgens mij hebben we inderdaad hetzelfde "probleem", dus laten we daar iets aan doen:-).

Ik ben niet zo bekend met de opties in dit forum, maar zouden we ook rechtstreeks naar elkaar kunnen mailen? Ik zag iets van vrienden toevoegen ergens???

Waar woon jij trouwens in Apeldoorn? Ik woon in Woudhuis, vlak bij de snelweg.

Groetjes!
Hoi Baluga,

Een heel goed idee om rechtstreeks met elkaar te mailen!

Ik ga zo eens even kijken inderdaad naar dat vrienden toevoegen.

Ik woon midden in het centrum, wel gezellig! Ik ken Woudhuis wel een beetje. Bevalt het goed daar?

Nou ik ga ff proberen je een uitnodiging te sturen!

Groetjes!
Heey plaats net zelf een oproepje hier toen ik die van jou zag!!

Ben zelf 23 jaartjes... (ietsje jonger maar leeftijd zegt niks over gezelligheid toch??)

En zelf ook zoekende naar hetzelfde als jullie beiden zoeken!!!

Hoop wat te horen!!

Groetjes!!
Hoi jullie 3!

Ik ben 26 en woon ook inApeldoorn, de berichtjes spreken mij ook erg aan. Zullen we een keer gek doen en gewoon met z'n vieren afspreken?

Mailen kan ook natuurlijk mijn email is dianajuijn@hotmail.com

Groetjes Diaan
Lijkt mij een prima idee! Ik ben de komende twee weken op vakantie, maar ergens in de tweede helft van augustus lijkt mij prima!

Groetjes!
Hoi,

Zullen we nog eens een x afspreken? Bijvoorbeeld volgende week vrijdagavond?

Groetjes Diaan
Hoi,

De berichten hierboven komen ook met mij overeen.

Ik ben linda en ben 23 jaar. Woon sinds 2 jaar in Apeldoorn en heb ook niet veel vrienden hier. Ben sindskort ook weer vrijgezel, Het lijkt mij leuk om wat vriendinnen te ontmoeten om leuke en gezellig dingen te ondernemen.

Groetjes Linda
Hallo,

Toevallig zat ik het prikbord te lezen en zag dit topic staan. Ik woon sinds 3,5 jaar in Apeldoorn. Behalve de vriendengroep van mijn vriend en nog een vriendin die ik heb leren kennen, omdat ik weer aan een studie ben begonnen, heb ik hier ook weinig contacten. Het lijkt me ook erg leuk om wat meer mensen te leren kennen hier in Apeldoorn. Ik ben trouwens 27 jaar.

Groetjes Marije
Hey, wat leuk dat er nog meer mensen hebben gereageerd! Ben even weg geweest vanwege mijn vakantie, maar ben nu weer helemaal van de partij! Diaan, jouw voorstel is wat mij betreft prima, of anders een week later. Wie nog meer?

Groetjes van Yilka
He meiden,

Nog een keer proberen dan, Mar en Linnie zijn inmiddels ook vriendjes hier op Viva.

Zullen we volgende week vrijdag afspreken? Om 8 uur in de Babbel bijvoorbeeld? Dus de 25ste om 20.00 uur in de Babbel. Moeten we alleen nog even foto´s uitwisselen ofzo, of moeten we dan een rode roos meenemen (hahaha) zodat we elkaar herkennen...

Anyway mijn email is dianajuijn@hotmail.com, ik hoor het wel.

Groetjes en hopelijk tot ziens!!!
Hoi,

Ik vind het een leuk en goed idee!!

Mij komt de 25e goed uit.

Ik hoor wel of het door gaat!

Groetjes Linda
25 september, zal straks mijn agenda bekijken, maar dan moeten we idd wel ff een foto van elkaar hebben, wel zo makkelijk ;).

Groetjes
25e is een prima idee. Gezellig! Zullen we allemaal even naar Diana mailen?

Groetjes Yilka
hoi!

Ik zie net de berichten hier, wat leuk! Ik woon net een paar maanden in Apeldoorn, ben 30 en heb ook geen vriendinnen hier. Vooral spontaan een bakje koffie of een x hardlopen samen lijkt me leuk! Verder doe ik hier aan theatersport (Effe Bellen). Helaas kan ik er vrijdag niet bij zijn, maar mocht er een vervolgdate komen, dan lijkt het me leuk om jullie te ontmoeten. Ik zal een mailtje sturen naar Diana met mijn mailadres.

veel plezier vrijdag en groetjes, Eva
Gezellig! We hebben vrijdag met z'n drieen (Diana, Linda en ik) op een terrasje gezeten en leuk gekletst. We waren het er helemaal over eens dat we dat vaker moeten doen en het zou leuk zijn als er meer meiden bij komen!

Groetjes Yilka
Ik kon afgelopen vrijdag ook niet. Het lijtk me wel leuk om een eker af te spreken, maar lijtk me ook leuk om eenbeetje te weten wie wie is. Vind het nu wel erg blind date achtig :$.

Groetjes
Hey meiden,

Ik ga weer een gezellige avond plannen, zodat we elkaar kunnen leren kennen. Wil iedereen die mee wil, mij mailen op dianajuijn @hotmail.com? Je kan mij ook toevoegen op dianadavekeenai@hyves.nl.

Groetjes Diaan

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven