Vriendinnen in Lelystad

31-01-2010 15:43 3 berichten
Alle reacties Link kopieren
Sinds een jaar woon ik in Lelystad. Ik heb mijn werk, vrienden en activiteiten het meest nog steeds in mijn oude woonplaats; zodoende heb ik hier nog geen mensen leren kennen.

Het lijkt me erg gezellig om ook hier nieuwe vriendinnen te maken. Leuk om spontaan af te kunnen spreken en langs te gaan; en fijn om iemand in de buurt te hebben met wie je goed overweg kunt.

Trefwoorden: 34 jaar, relatie, hulpverlening, diepgang, lezen, kletsen, muziek, musea, cultuur, café, rosé, koken & eten, gekke woonwinkeltjes, de markt, uitstapjes, terrasjes.

Niet: wandelen, natuur, spelletjes, shoppen, MacDonalds, kinderspeelparadijzen, discotheken en clubs.

Lelystad is natuurlijk niet de spannendste hotspot allertijden, maar gezamenlijk kunnen we er misschien een beetje Ladystad van maken!
Hoi!

Lijkt me leuk contact met je te hebben. Is er een mogelijkheid om hier ergens priveberichtjes te sturen?

Ben trouwens iets jonger als jij, bijna 26, maar jouw trefwoorden zijn zeker passend bij mij!

Groetjes!
Hoi Achy,

Ik heb geprobeerd je net een privébericht te sturen maar weet niet of het gelukt is! Mail anders maar gewoon naar missbiss@hotmail.com.

Groetjes Aureel

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven