Vriendinnen Leeuwarden.

20-11-2010 14:59 4 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hey meiden,

Ik ben een meid van 23 jaar en woon in Leeuwarden. Afgelopen zomer ben ik afgestudeerd en zijn veel van mijn vrienden verhuisd naar elders in het land. Als één van de weinige ben ik in Leeuwarden blijven wonen. Nu mis ik het om vriendinnen te hebben bij wie ik ook makkelijk op een avond langs kan gaan zonder iets een poos van te voren moet afspreken.

Ik vind het leuk om een avond gezellig te zitten kletsen met een kop thee op de bank, uit eten te gaan, samen gezellig te koken of een avond op stap te gaan. Qua sporten doe ik aan zwemmen, spinning, bootcamp en skaten.

Wil je mij beter leren kennen dan hoor ik het graag.
Hoi Hoi!

Ik zit met bijna precies het zelfde probleem! Mijn vrienden die ik heb leren kennen via de studie zijn bijna allemaal vertrokken uit leeuwarden of erg druk. En ook mis ik de gezelligheid! Ik ben wel veel bij mijn vriend, maar dat is niet het zelfde als met vriendinnen..

Ik vind het ook erg fijn om lekker te kletsen met een kop thee of een wijntje, af en toe weer is op stap kunnen zou ook zeker leuk zijn én ik hou ook van koken en films

Dus aangenaam, ik ben een mede 'eenzaam' meisje in Leeuwarden en lijkt me leuk om elkaar beter te leren kennen!
Hallo daar!

Ik ben 21 jaar oud en ben voor mijn opleiding naar Leeuwarden gekomen. Ik zit nu in het laatste jaar maar herken het probleem ook! Veel vrienden van mij wonen in de buurt waar ik eerst woonde en heb hier (nu ook vanwege mn stage) niet veel contacten meer.

Het lijkt mij ook erg leuk om eens af te spreken, kijken of het klikt om daarna misschien wat vaker wat leuke gezellige dingen te ondernemen.

Groetjes!
Hallo allemaal

Ik ben Sharon en ik ben nu aan het afstuderen. Helaas doen mijn klasgenoten dat allemaal ergens anders en er zijn dus veel vrienden verhuisd.

Ik heb ook een vriend die ik heel veel zie maar zoals lin 86 al zei, dat is niet hetzelfde als met vriendinnen.

Ik heb trouwens ook een tijdje bootcamp gedaan.

misschien kunnen we een keer afspreken met elkaar om een drankje te doen oid?

groetjes Sharon

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven