Vriendinnen omgeving Arnhem

14-05-2015 10:33 4 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hoi mensen,

Ik ben 22 en woon nu een tijdje in Arnhem. Vorigjaar ben ik afgestudeerd aan de HAN en werk nu een half jaar. Dat maakt het een heel stuk lastiger nieuwe mensen te ontmoeten. Ik heb er dan ook niet alle tijd voor om flink op zoek te gaan, dus via deze weg lijkt me een goede oplossing!

Mijn interesses zijn erg breed, ik hou van creatieve dingen doen, een terrasje pakken, sporten, films kijken, saunas en zo af en toe eens uitgaan.

Lijkt me een leuk idee om eens met een groepje af te spreken en wie weet klikt er wel wat!

Groetjes Rianne
Hoi Rianne,

Ik ben 23 jaar oud en woon in de buurt van Arnhem.

Ik herken je verhaal wel ook ik werk en het is lastiger om nieuwe mensen te ontmoeten waar je een vriendschap mee kan beginnen.

Ik vind veel dingen leuk om te doen!

Lijkt me leuk om in contact te komen.

Gr Joy
Hee Joy,

Je kunt me bereiken via emailadres rianne_arnhem@hotmail.com

Ben benieuwd!

Groetjes Rianne
Hoi Rianne,

Je berichtje komt erg met mij overeen. Ik ben 21, kom ook uit de omgeving van arnhem en ik werk ook.

Als je 40 uur per week werkt krijg je inderdaad niet veel de mogenlijkheid om nieuwe mensen te ontmoeten en vervolgens een vriendschap mee op te bouwen.

Ik dans graag (stijldans), hou van een avondje stappen maar dat hoeft van mij niet ieder weekend, ben graag aan het freubelen, wandel graag met de hond en doe graag leuke dingen. Alleen zijn ze altijd een stuk minder leuk om te doen in je eentje.

Het lijkt me leuk om wat van je te horen!

groetjes,

esmeralda
Alis volat propriis.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven