vriendinnen zwolle e.o

04-05-2009 23:29 7 berichten
hoi!

ben een gezellige meid van 27 en ben opzoek naar leuke meiden om gezellig iets mee te ondernemen

groetjes!
Alle reacties Link kopieren
Hoihoi! Ik woon samen met mijn vriend in Tollebeek(bij Emmeloord), ik weet niet of dat te ver voor je is. Maar het lijkt me leuk om iets te doen :D

Dit is mn msn: sweet_666_him@hotmail.com
Meld je als vrijwilliger aan bij Hedon, kan je gelijk gratis bandjes kijken en hééél veel toffe mensen ontmoeten! Ik heb er gewerkt en vond het geweldig! Ik werk nu niet meer omdat ik naar een andere stad verhuist ben en ik mis het best!
Hi Butterfliessss!

Ik ben pas verhuisd naar Meppel, aardig dichtbij Zwolle. Ken hier in de omgeving nog geen mensen en zou het leuk vinden wat meiden te leren kennen om leuke en gezellige dingen mee te kunnen doen!

@ Roompje, Emmeloord is ook prima te doen vanaf hier, ik vind het niet erg om een stukje te rijden om wat leuks te kunnen doen!

Mijn MSN is zomermeisje@live.nl , misschien leuk om eens te kletsen!

Groetjes, Bodeas
Heee,

Ik woon ook in Zwolle en ben 23 jaar. Lijkt me gezellig om hier meer meiden te leren kennen om leuke dingen mee te ondernemen (De meeste van mijn vriendinnen wonen een stuk verder weg helaas).

Liefs
Hey allemaal!

Ik woon zelf een half uurtje van Zwolle vandaan, ik zal degene die hun emailadres hebben geplaatst toevoegen aan mijn MSN, lijkt me gezellig om eens te kletsen. :-)

Greetz!!
Hoi Hoi,

Sinds vorig jaar november ben ik gaan samenwonen met mijn vriend, Chiel, in Zwolle. Een erg leuk stadje maar het zou nog gezelliger zijn als ik wat meer mensen hier leer kennen!

Ik heb SPH gestudeerd en werk momenteel als groepsleider op een behandelgroep voor jongeren met een licht verstandelijke beperking en daarnaast complexe problematiek. Dit werk doe ik in Deventer. Het werk bevalt me prima, het is uitdagend en iedere dag is anders!

Mijn hobby's lopen uiteen van winkelen, terrasje of filmpje pakken, wandelen, koken of uit eten gaan, muziek luisteren, concerten en musea bezoeken, fotografie, noem maar op!

Het lijkt me leuk om dingen te ondernemen! Mijn msn adres is: dorien_nijhoff@hotmail.com

Wie weet, tot spreeks!

Groetjes, Dorien

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven