Vriendschap regio Groningen

06-03-2012 15:35 9 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ik ben de laatste periode vriendinnen kwijt geraakt of uit het oog verloren en het lijkt me leuk af en toe eens wat te ondernemen met meiden in Groningen.

Ik ben 30 jaar en heb een leuke relatie, maar heb ook behoefte aan vrouwen-dingen

Ik werk & studeer, ik hou van winkelen, kroegjes, karaoke, gezelshapspelletjes, muziek, concerten.

Spreekt dit je aan ? In mij vind je een lieve,prettig gestoorde, betrokken, betrouwbare meid.
Ik zie een match! Er was laatst ook een oproepje voor contact in Groningen!
Ik zie er zo al drie staan voor omg. Groningen...
Leeftijd?
quote:lettertype schreef op 06 maart 2012 @ 16:41:

Ik zie een match! Er was laatst ook een oproepje voor contact in Groningen!Inderdaad en dan heb je meer kans op nieuwe vriendinnnen als er op elkaar gereageerd wordt dan dat iedereen nieuwe oproepjes gaat plaatsen.
Ow sorry sorry! Ik zal dan eerst even beter zoeken en lezen. Had net mn moed bij elkaar geschraapt voor zo'n oproepje, wat soms voor mij een beetje op smeken lijkt ;)

Maar ik ben zelf 30 en vind het ook wel belangrijk dat mijn vrienden rondom die leeftijd, of ouder zijn aangezien dat vaak beter matcht bij mij .

Dank voor jullie reacties dan.
Voor mij hoef je geen sorry te zeggen hoor, wou je alleen even helpen
Heb je ook zeker gedaan! Alleen heb ik die oproepen gelezen en vind mijn eigen nieuwe oproep dan niet zo vreemd, omdat die oproepen op basis van o.a leeftijd geen match zijn.

Dus : Ik zoek nog vrienden rondom 30 rondom Groningen
Hoi,

Je oproepje spreekt me aan, maar het is een beetje warrig allemaal. Heb je je al aangesloten bij andere oproepjes, of ben je nog steeds op zoek naar nieuwe vriendinnen?

Laat maar weten...lijkt me leuk om met je in contact te komen!

Groetjes

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven