Vriendschap regio Groningen
dinsdag 6 maart 2012 om 15:35
Ik ben de laatste periode vriendinnen kwijt geraakt of uit het oog verloren en het lijkt me leuk af en toe eens wat te ondernemen met meiden in Groningen.
Ik ben 30 jaar en heb een leuke relatie, maar heb ook behoefte aan vrouwen-dingen
Ik werk & studeer, ik hou van winkelen, kroegjes, karaoke, gezelshapspelletjes, muziek, concerten.
Spreekt dit je aan ? In mij vind je een lieve,prettig gestoorde, betrokken, betrouwbare meid.
Ik ben 30 jaar en heb een leuke relatie, maar heb ook behoefte aan vrouwen-dingen
Ik werk & studeer, ik hou van winkelen, kroegjes, karaoke, gezelshapspelletjes, muziek, concerten.
Spreekt dit je aan ? In mij vind je een lieve,prettig gestoorde, betrokken, betrouwbare meid.
dinsdag 6 maart 2012 om 18:06
dinsdag 6 maart 2012 om 18:17
Ow sorry sorry! Ik zal dan eerst even beter zoeken en lezen. Had net mn moed bij elkaar geschraapt voor zo'n oproepje, wat soms voor mij een beetje op smeken lijkt 
Maar ik ben zelf 30 en vind het ook wel belangrijk dat mijn vrienden rondom die leeftijd, of ouder zijn aangezien dat vaak beter matcht bij mij .
Dank voor jullie reacties dan.
Maar ik ben zelf 30 en vind het ook wel belangrijk dat mijn vrienden rondom die leeftijd, of ouder zijn aangezien dat vaak beter matcht bij mij .
Dank voor jullie reacties dan.
dinsdag 13 maart 2012 om 21:25