Vriendschappen Utrecht (stad!)

06-05-2020 10:56 7 berichten
Hoi,

Het lijkt me heerlijk mijn vriendenkring in Utrecht uit te breiden. Nu tijdens deze crisis merk ik net even meer dat ik in mijn eigen stad vriendschappen mis. De meeste van mijn vriendinnen wonen in Amsterdam en die kan ik nu niet zien.

In Utrecht kunnen we nog een wandeling maken, of op 1,5m afstand ergens aan het water zitten met een wijntje/hapje en elkaar leren kennen.
Maar eerst via de mail en/of videobellen lijkt me top om te kijken of de klik er is.

Ik ben 37, single en heb geen kinderwens. Lijkt me fijn om gelijkgestemden te vinden. M'n vriendinnen zullen me omschrijven als warm, empathisch, vrolijk, grappig, spiritueel (met beide benen op de grond) en diepgaand. Emotionele intelligentie waardeer ik echt enorm in een contact.

Waar ik van hou; uit eten gaan, drankje in de stad, festival op z'n tijd (techno, bandjes), meditatie, wandelen, sauna, stedentrips of lekker buiten Europa op pad. En sta open voor heel veel leuke dingen en ideeën!

Leeftijd is niet belangrijk, zolang we maar kunnen levelen in gesprekken en er gelijkwaardigheid is in het contact.
Spreekt mijn oproep je aan stuur me maar een privébericht of mail naar ywtje@hotmail.com.
Laat even weten hier als je gemaild hebt, ik bekijk dat email adres namelijk nooit.

Hopelijk tot gauw!
Liefs Qiyara
Hoi Qiyara,

Leuke oproep! Wat jammer dat je alleen in Utrecht stad vriendschappen zoekt, anders had ik zeker contact gezocht☺️ kom zelf uit Haarlem.
Als er een klik is dan is Haarlem ook gewoon gezellig! Ik hou van die stad.
Op de 1 of andere manier klikt het altijd enorm met mensen die niet in mijn woonplaats wonen :mrgreen:

Zullen we mailen?
Ja herkenbaar😂
Ik heb je gemaild. Liefs
Alle reacties Link kopieren
Hoi Qiyara,
Leuk, heb je gemaild!
Alle reacties Link kopieren
Hee Qiyara,

Ik ga je mailen dadelijk, leuk! Ik verhuis aankomende maand naar Utrecht en nieuuwe contacten zijn altijd welkom :)
Alle reacties Link kopieren
Hey Qiyara, leuk ik ga je mailen! Ik zie veel herkenbaars.
Liefs Syl

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven