Wageningen??

15-02-2009 14:41 6 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hoi hoi,

Woon nu een aantal maanden in Wageningen en zou het leuk vinden om wat mensen uit de omgeving te leren kennen voor "alles wat wij meiden leuk vinden".

Ben net 30 geworden (kreun, steun...) en hou van humor, op zn tijd een biertje, lekker eten, soms een concertje, nou ja, eigenlijk sta ik voor alles open!

Ik hoor graag van jullie!

Groetjes,

Druifjes
Hoi Druifjes,

Ik woon ook in Wageningen, ik ben 28 jaar.

Ik ben wel op zoek naar leuke meiden uit de omgeving.

Ik ben geen uitgaanstype, maar een keer naar de film, een spelletje, een kopje thee en een praatje, voor zulk soort dingen ben ik wel te porren.

Misschien hoor ik dan nog wel van je!

Groeten,

Jenneke
He die Jenneke,

Ach ja, uitgaan. Heb het wel gedaan, maar ga nu soms nog wel eens naar leuke 80's of 90's feestjes en heel soms een kroegje in.

Het lijkt mij gewoon leuk om iemand die ook in Wageningen of omstreken woont gezellig even een "bakkie" te doen. Kan je zo even spontaan langs gaan etc...

Doe je trouwens aan sporten? Ik ben aan het uitkijken naar iets leuks om te doen, maar tot nu toe heb ik eigenlijk alleen lekker op de bank gehangen Oh oh oh.

Vertel s verder..Woon je samen, werk etc?

Ik hoor het wel!

Ciao!

Martine
Hoi Martine,

Leuk dat je reageert!

Ik heb je een uitnodiging gestuurd om vrienden te worden, kijk maar even bij je profiel, dan kunnen we beter even mailadressen uitwisselen, voor we wat persoonlijker worden

Groeten,

Jenneke
hoi hoi,

Hoe werkt dat dan? Ben nog niet zo helemaal into de viva, dus heb geen idee.

Ik heb je al wel bij mijn vrienden staan!
Hoi Martine,

Kijk nu eens bij je profiel, heb je een berichtje gestuurd!!!

Groetjes!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven