zwemvriendinnen gezocht in Hoorn
vrijdag 2 januari 2009 om 11:06
Hallo allemaal,
Ik zwem regelmatig, minstens een keer in de week. De laatste tijd doe ik dit vaak alleen. Mijn vrienden houden niet zo van koud water
Ik vind het veel gezelliger samen te zwemmen. Ik bedacht dat er misschien op Viva leuke vrouwen zijn die dat ook leuk zouden vinden. Naast zwemmen hou ik van stadten, terrasjes (zo gauw het warmer wordt, tenminste!), niets doen, schrijven, een goed gesprek, kunst kijken en maken, etc.
Ik ben een vrouw van 40 jaar.
Ik ga alvast bij mijn mailbox zitten
Groetjes, Pink
Ik zwem regelmatig, minstens een keer in de week. De laatste tijd doe ik dit vaak alleen. Mijn vrienden houden niet zo van koud water
Ik vind het veel gezelliger samen te zwemmen. Ik bedacht dat er misschien op Viva leuke vrouwen zijn die dat ook leuk zouden vinden. Naast zwemmen hou ik van stadten, terrasjes (zo gauw het warmer wordt, tenminste!), niets doen, schrijven, een goed gesprek, kunst kijken en maken, etc.
Ik ben een vrouw van 40 jaar.
Ik ga alvast bij mijn mailbox zitten
Groetjes, Pink
zaterdag 10 januari 2009 om 15:45
Ha wat grappig Pink, je reageerde op mijn opmerking dat je als 38 jarige als oud en afgeleefd zou zijn. Je woont bij mij om de hoek. Ga je in de waterhoorn zwemmen? Ik vind zwemmen ook leuk, ik ging het verleden ook wel in de waterhoorn zwemmen maar vond het altijd zooo druk. Je zwom met je neus tussen de tenen van je voorganger hihi
vrijdag 23 januari 2009 om 23:49
Hoi Apenstaartjes!
Sorry voor mijn late reactie. Na een week verwachtte ik geen reactie meer, en hield ik het niet meer in de gaten. Wat grappig dat je bijna naast me woont!
Ja, ik zwem in de Waterhoorn, en 's zomers in de Wijzend en het IJsselmeer. Op sommige tijdstippen is het inderdaad wel eens lastig zwemmen, maar ik ben een die-hard wat dat betreft, hoor.
Zullen we eens afspreken? Ik zal je mijn emailadres geven via "vrienden".
Sorry voor mijn late reactie. Na een week verwachtte ik geen reactie meer, en hield ik het niet meer in de gaten. Wat grappig dat je bijna naast me woont!
Ja, ik zwem in de Waterhoorn, en 's zomers in de Wijzend en het IJsselmeer. Op sommige tijdstippen is het inderdaad wel eens lastig zwemmen, maar ik ben een die-hard wat dat betreft, hoor.
Zullen we eens afspreken? Ik zal je mijn emailadres geven via "vrienden".