Coronavirus COVID-19 alle pijlers

Bah, bah, bah, ik blijf er zo ontiegelijk klaar mee! Deel 3

15-02-2021 22:39 3855 berichten
Alle reacties Link kopieren
Twee topics vol geklaagd, gemopperd, gefulmineerd, gescholden en gehuild. En nog steeds is het vaccinatiebeleid van prutser De Jonge om te huilen zo slecht, is er elke dag wel een nieuw schandaal (krokettenbakker, anyone? vaccinatievoordringers, anyone?) en staat schijnheil Rutte nog steeds met die godvergeten grijns te doen alsof hij er niks mee te maken heeft.

Jullie lezen het al: ook in deel 3 blijf ik ongelooflijk, ontzettend, ontiegelijk klaar met die kutlockdown en dat kloteCorona.

Dit was deel 2: coronavirus-covid-19/bah-bah-bah-ik-ben ... #p32509131

En dit deel 1: coronavirus-covid-19/bah-bah-bah-ik-ben ... #p32490445

Schrijf het hier lekker van je af. Het lucht hopelijk een klein beetje op.
moderatorviva wijzigde dit bericht op 16-02-2021 04:14
Reden: Titel aangepast ⁰
0.00% gewijzigd
Am Yisrael Chai!
Alle reacties Link kopieren
Meerkat schreef:
23-02-2021 20:09
Nee en het is ook geen gezellige opmerking, sorry.
Als er iemand geen sorry hoeft te zeggen dan ben jij wel wel. Ik zeg wel sorry, omdat het helemaal niet grappig is en ook best ongepast, juist omdat er hier mensen zoals jij meeschrijven die diep in de shit zitten :hug:
...
Calamitycat schreef:
23-02-2021 20:18
Als er iemand geen sorry hoeft te zeggen dan ben jij wel wel. Ik zeg wel sorry, omdat het helemaal niet grappig is en ook best ongepast, juist omdat er hier mensen zoals jij meeschrijven die diep in de shit zitten :hug:

Oh maar een beetje lol en afleiding is wel fijn hoor. Als ik er geen zin in heb blijf ik gewoon even weg, no worries.

Maar echt, de traagheid waarmee dit gaat, de onredelijkheid, de rariteiten (twee man in een hele Ikea versus tig in een kleine supermarkt, al maanden) etc etc, ik word er woedend, woest, witheet en ziedend van en zo zo zo gefrustreerd. Wat een eikels.
Alle reacties Link kopieren
Lady*Voldemort schreef:
23-02-2021 19:28
Ik kan me er niks van herinneren.

En ik heb trouwens een bloedhekel aan eenzijdige afspraken.
Dit dus.
Dat zijn geen afspraken.
Dat is hoe leraren en ouders ook vaak hun opgelegde regels noemen.

Bah, dat doet Rutte vanaf het begin al (en daarom komt ie zo "vaderlijk" over? Wat sommigen nog normaal en goed van hem vinden ook..)
en elke keer wind ik me daar weer over op (6)

Helaas heb ik toch een groot deel van die persconferentie gezien, was bij vrienden en die wilden toch ff kijken..

Even een ommetje maken om af te koelen (tis nog steeds lekker buiten).
Moet ik nog opschieten met die k*tklok :|
suzy65 wijzigde dit bericht op 23-02-2021 20:25
19.83% gewijzigd
Een open hart toont de weg naar een bezield leven..
Alle reacties Link kopieren
Goed om te weten Meerkat. Ik snap dat je radeloos en woedend bent, het is ook een gotspe allemaal.
Kon ik maar iets voor je doen :|
...
Calamitycat schreef:
23-02-2021 20:23
Goed om te weten Meerkat. Ik snap dat je radeloos en woedend bent, het is ook een gotspe allemaal.
Kon ik maar iets voor je doen :|

Zullen we Fleurtjes joego's anders weer eens van stal halen? :P
Meerkat schreef:
23-02-2021 20:21
Oh maar een beetje lol en afleiding is wel fijn hoor. Als ik er geen zin in heb blijf ik gewoon even weg, no worries.

Maar echt, de traagheid waarmee dit gaat, de onredelijkheid, de rariteiten (twee man in een hele Ikea versus tig in een kleine supermarkt, al maanden) etc etc, ik word er woedend, woest, witheet en ziedend van en zo zo zo gefrustreerd. Wat een eikels.
Nogmaals sterkte!
Alle reacties Link kopieren
Meerkat schreef:
23-02-2021 20:25
Zullen we Fleurtjes joego's anders weer eens van stal halen? :P
Goed plan! :D
...
Alle reacties Link kopieren
Meerkat schreef:
23-02-2021 20:21
Oh maar een beetje lol en afleiding is wel fijn hoor. Als ik er geen zin in heb blijf ik gewoon even weg, no worries.

Maar echt, de traagheid waarmee dit gaat, de onredelijkheid, de rariteiten (twee man in een hele Ikea versus tig in een kleine supermarkt, al maanden) etc etc, ik word er woedend, woest, witheet en ziedend van en zo zo zo gefrustreerd. Wat een eikels.
Christus wat moet dat erg zijn. Ik voel al een soort plaatsvervangende woede als ik dit alleen maar lees. Kan me niet voorstellen hoe het voor jou moet zijn. Je hebt er niks aan maar ik vind het echt godgeklaagd waar jij en andere mensen doorheen moeten. Net op het journaal een item over een vrouw die noodgedwongen was gestopt met haar lingeriezaak en haar huis had moeten verkopen om een faillissement en schuldsanering te voorkomen. En intussen kun je er niets, niets tegen doen. Onvoorstelbaar :nope:
Nothing happens for a reason
Alle reacties Link kopieren
Suzy65 schreef:
23-02-2021 20:17
Zeker allemaal mannen in dat OMT?
Toaal niet van deze wereld..
Die gaan 1 winkel in en kopen dan alles wat ze nodig hebben.
In 10 minuten.

:facepalm:
:hihi:
Alle reacties Link kopieren
Meerkat schreef:
23-02-2021 20:21
Oh maar een beetje lol en afleiding is wel fijn hoor. Als ik er geen zin in heb blijf ik gewoon even weg, no worries.

Maar echt, de traagheid waarmee dit gaat, de onredelijkheid, de rariteiten (twee man in een hele Ikea versus tig in een kleine supermarkt, al maanden) etc etc, ik word er woedend, woest, witheet en ziedend van en zo zo zo gefrustreerd. Wat een eikels.
Vreselijk 😞
Al een account? Log dan hier in.
Alle reacties Link kopieren
Meerkat schreef:
23-02-2021 20:09
Nee en het is ook geen gezellige opmerking, sorry.
Dit topic is ook niet voor gezellige opmerkingen! :P dus die sorry mag je hebben :redrose: :hug:
juliet64 schreef:
23-02-2021 20:30
Christus wat moet dat erg zijn. Ik voel al een soort plaatsvervangende woede als ik dit alleen maar lees. Kan me niet voorstellen hoe het voor jou moet zijn. Je hebt er niks aan maar ik vind het echt godgeklaagd waar jij en andere mensen doorheen moeten. Net op het journaal een item over een vrouw die noodgedwongen was gestopt met haar lingeriezaak en haar huis had moeten verkopen om een faillissement en schuldsanering te voorkomen. En intussen kun je er niets, niets tegen doen. Onvoorstelbaar :nope:

Dat is mijn grote nachtmerrie (die nog wel redelijk ver weg is hoor): mijn huis moeten verkopen. Ik woon onwijs goedkoop nu, met lage hypotheek. Als ik hier weg moet moet ik óf duur terugkopen wat met mijn huidige omzet (welke?) never nooit gaat gebeuren. Óf ik kan gaan huren voor 2,5 tot 3x mijn huidige maandlasten. Dan heb ik wel mijn overwaarde cash in handen die ik dan kan gaan opeten. Maar da's ook een deel mijn pensioen en ook eindig natuurlijk. En met een veel hogere maandlast ook een stuk sneller op.

Ik hoop dus echt dat het zo ver niet komt. Gelukkig heb ik wel wat vrienden die me eventueel nog willen lenen als het echt moet, maar dat wil ik ook liever voorkomen. Ik wil gewoon aan de slag. Maar ja.
Alle reacties Link kopieren
Meerkat schreef:
23-02-2021 20:34
Dat is mijn grote nachtmerrie (die nog wel redelijk ver weg is hoor): mijn huis moeten verkopen. Ik woon onwijs goedkoop nu, met lage hypotheek. Als ik hier weg moet moet ik óf duur terugkopen wat met mijn huidige omzet (welke?) never nooit gaat gebeuren. Óf ik kan gaan huren voor 2,5 tot 3x mijn huidige maandlasten. Dan heb ik wel mijn overwaarde cash in handen die ik dan kan gaan opeten. Maar da's ook een deel mijn pensioen en ook eindig natuurlijk. En met een veel hogere maandlast ook een stuk sneller op.

Ik hoop dus echt dat het zo ver niet komt. Gelukkig heb ik wel wat vrienden die me eventueel nog willen lenen als het echt moet, maar dat wil ik ook liever voorkomen. Ik wil gewoon aan de slag. Maar ja.
Klotekuthoerenzooi is het.

Mijn werk gaat de deuren ook niet openen voor Pasen. Misschien daarna ook wel niet. Zal wederom gevolgen hebben vermoed ik.
meisje22 schreef:
23-02-2021 20:37
Klotekuthoerenzooi is het.

Mijn werk gaat de deuren ook niet openen voor Pasen. Misschien daarna ook wel niet. Zal wederom gevolgen hebben vermoed ik.

Ik heb het over volgend jaar pasen he? :$
Alle reacties Link kopieren
Meerkat schreef:
23-02-2021 20:38
Ik heb het over volgend jaar pasen he? :$
Als Pasen en Pinksteren op één dag vallen ;-)
Alle reacties Link kopieren
Kan vanwege vermoeidheid en concentratieproblemen de juiste woorden niet vinden maar vind het zo ellendig voor degenen die zó hard geraakt worden door deze klotecrisis. Ik ken jullie niet, dus misschien is het vreemd, maar dat doet me dus oprecht pijn en verdriet. Ik gun jullie alle geluk van de wereld maar verdomme zeg, die klote machteloosheid!
...
Calamitycat schreef:
23-02-2021 20:42
Kan vanwege vermoeidheid en concentratieproblemen de juiste woorden niet vinden maar vind het zo ellendig voor degenen die zó hard geraakt worden door deze klotecrisis. Ik ken jullie niet, dus misschien is het vreemd, maar dat doet me dus oprecht pijn en verdriet. Ik gun jullie alle geluk van de wereld maar verdomme zeg, die klote machteloosheid!

:hug: Dat is lief!!

En ja, overgeleverd aan de wolven, zo voelt het wel een beetje. Dus ik ga weer even struisvogelen en in mijn online cursus duiken. Afleiding gegarandeerd.
Alle reacties Link kopieren
En dat ik zelf werk heb, meer dan we aankunnen zelfs, dat doet me dan ook weer verdriet want dat betekent dat er héél veel mensen psychisch in de shit zitten en met een beetje pech op een fokking nog langere wachtlijst komen te staan.
...
Alle reacties Link kopieren
Hoe zit het nu trouwens met die avondklok?

Rutte heeft die hopelijk vanavond naar de maan geschoten zodat iedereen desnoods om 22u 's avonds naar de kapper kan?
Is dit nu later?
Ik snap geen donder van het leven
Ik weet nog steeds niet wie ik ben
SweetFirefly schreef:
23-02-2021 19:46
Dat heb je verkeerd begrepen, contactberoepen, oa. kappers mogen op 3 maart weer aan het werk. De uitzondering die niet aan het werk mogen zijn de sekswerkers.
Boeoeh.
Wissewis schreef:
23-02-2021 20:44
Hoe zit het nu trouwens met die avondklok?

Rutte heeft die hopelijk vanavond naar de maan geschoten zodat iedereen desnoods om 22u 's avonds naar de kapper kan?
Je kan, ook met de avondklok, om 4:30 al naar de kapper :lightbulb:
Alle reacties Link kopieren
Meerkat schreef:
23-02-2021 20:43
:hug: Dat is lief!!

En ja, overgeleverd aan de wolven, zo voelt het wel een beetje. Dus ik ga weer even struisvogelen en in mijn online cursus duiken. Afleiding gegarandeerd.
:hug:
...
Alle reacties Link kopieren
Calamitycat schreef:
23-02-2021 20:42
Kan vanwege vermoeidheid en concentratieproblemen de juiste woorden niet vinden maar vind het zo ellendig voor degenen die zó hard geraakt worden door deze klotecrisis. Ik ken jullie niet, dus misschien is het vreemd, maar dat doet me dus oprecht pijn en verdriet. Ik gun jullie alle geluk van de wereld maar verdomme zeg, die klote machteloosheid!
Ik sluit me hier bij aan.
Hopelijk is dit topic voor iedereen die hier graag schrijft een beetje een lichtpuntje en kunnen we elkaar er, voor zover dat mogelijk is, doorheen slepen.
Met een luisterend oor, met humor, met (de horror), wat gezelligheid. Ik vind dit een hele fijne uitlaadklep en ik merk verschil met hoe ik me vóór dit topic voelde.
Alle reacties Link kopieren
Eames6 schreef:
23-02-2021 20:46
Je kan, ook met de avondklok, om 4:30 al naar de kapper :lightbulb:
Moet die kapper wel zin hebben om om half 4 op te staan.


Ik zou als kapper - als ik mocht - meer zin hebben om om half 11 's avonds te knippen dan om half 5 's ochtends.
Is dit nu later?
Ik snap geen donder van het leven
Ik weet nog steeds niet wie ik ben
Alle reacties Link kopieren
meisje22 schreef:
23-02-2021 20:47
Ik sluit me hier bij aan.
Hopelijk is dit topic voor iedereen die hier graag schrijft een beetje een lichtpuntje en kunnen we elkaar er, voor zover dat mogelijk is, doorheen slepen.
Met een luisterend oor, met humor, met (de horror), wat gezelligheid. Ik vind dit een hele fijne uitlaadklep en ik merk verschil met hoe ik me vóór dit topic voelde.
En hier sluit ik me dan weer volledig bij aan :heart:
...

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven