Coronavirus COVID-19 alle pijlers

Bah, bah, bah, ik blijf er zo ontiegelijk klaar mee! Deel 3

15-02-2021 22:39 3855 berichten
Alle reacties Link kopieren
Twee topics vol geklaagd, gemopperd, gefulmineerd, gescholden en gehuild. En nog steeds is het vaccinatiebeleid van prutser De Jonge om te huilen zo slecht, is er elke dag wel een nieuw schandaal (krokettenbakker, anyone? vaccinatievoordringers, anyone?) en staat schijnheil Rutte nog steeds met die godvergeten grijns te doen alsof hij er niks mee te maken heeft.

Jullie lezen het al: ook in deel 3 blijf ik ongelooflijk, ontzettend, ontiegelijk klaar met die kutlockdown en dat kloteCorona.

Dit was deel 2: coronavirus-covid-19/bah-bah-bah-ik-ben ... #p32509131

En dit deel 1: coronavirus-covid-19/bah-bah-bah-ik-ben ... #p32490445

Schrijf het hier lekker van je af. Het lucht hopelijk een klein beetje op.
moderatorviva wijzigde dit bericht op 16-02-2021 04:14
Reden: Titel aangepast ⁰
0.00% gewijzigd
Am Yisrael Chai!
feow schreef:
15-02-2021 23:28
Als iemand nu nog “perspectief” zegt pak ik dat perspectief af en ren ik er heel hard mee weg.
En ik geef het ook niet terug.
In de sloot er mee.
Alle reacties Link kopieren
Julus schreef:
15-02-2021 23:29
Het was een grapje, wat sloeg op het oooo hier zijn jullie.
Ja weet ik :proud:

Sommige forummers provoceren graag door mij met koekje aan te spreken, maar ik weet dat jij daar niet bij hoort :)
fashionvictim schreef:
15-02-2021 23:29
Oh, ik ben al weer veel te laat, moet morgen natuurlijk gewoon weer in het gareel. Truste!
Nee joh, lekker uit de band springen. Of door de hoepel. Truste!
meisje22 schreef:
15-02-2021 23:22
Oh maar net zei je nog dat we de dialoog aan moesten gaan. Daar heb ik dus geen zin in. IRL praat ik trouwens ook niet met FvD stemmers. Ook niet over koetjes en kalfjes.
Nee, wat ik bedoelde is om te zeggen dat je nooit de dialoog uit de weg moet gaan en zelfs niet in dit topic. Maar ik begrijp dat dit topic eigenaar is van de opener en zij niet wenst dat er lui mee reageren die een voorliefde hebben voor Baudet.

Ik loop al (voor mijn gevoel) 100 jaar mee in forumland (facebook avant la lettre) en las alles en schreef mee (mijn mening deed er niet toe, ik ben een D'66 susser). Maar ook in gesprek geweest met een fanatiek Pim Fortuyn aanhangster, hoe heet ze ook weer, uh.. Nou ja, in ieder geval blijf ik vinden dat je altijd moet proberen een anders denkende te begrijpen.
Cookielover schreef:
15-02-2021 23:30
Ja weet ik :proud:

Sommige forummers provoceren graag door mij met koekje aan te spreken, maar ik weet dat jij daar niet bij hoort :)
Nee klopt.
Alle reacties Link kopieren
Sleep well, FV.
Alle reacties Link kopieren
meisje22 schreef:
15-02-2021 22:44
Maar goed, Jules heeft zondag een date! :applause:
:cheer2: :thumbsup:
Een open hart toont de weg naar een bezield leven..
Alle reacties Link kopieren
Andrieske1976 schreef:
15-02-2021 23:31
Nee, wat ik bedoelde is om te zeggen dat je nooit de dialoog uit de weg moet gaan en zelfs niet in dit topic. Maar ik begrijp dat dit topic eigenaar is van de opener en zij niet wenst dat er lui mee reageren die een voorliefde hebben voor Baudet.

Ik loop al (voor mijn gevoel) 100 jaar mee in forumland (facebook avant la lettre) en las alles en schreef mee (mijn mening deed er niet toe, ik ben een D'66 susser). Maar ook in gesprek geweest met een fanatiek Pim Fortuyn aanhangster, hoe heet ze ook weer, uh.. Nou ja, in ieder geval blijf ik vinden dat je altijd moet proberen een anders denkende te begrijpen.
Dit is geen topic over politiek, dus er hoeft hier ook helemaal geen discussie/dialoog/whatever plaats te vinden.
Cookielover schreef:
15-02-2021 23:33
Dit is geen topic over politiek, dus er hoeft hier ook helemaal geen discussie/dialoog/whatever plaats te vinden.

Hear hear.

Ruimte genoeg op de actueel topics.
Alle reacties Link kopieren
Andrieske1976 schreef:
15-02-2021 23:31
Nee, wat ik bedoelde is om te zeggen dat je nooit de dialoog uit de weg moet gaan en zelfs niet in dit topic. Maar ik begrijp dat dit topic eigenaar is van de opener en zij niet wenst dat er lui mee reageren die een voorliefde hebben voor Baudet.

Ik loop al (voor mijn gevoel) 100 jaar mee in forumland (facebook avant la lettre) en las alles en schreef mee (mijn mening deed er niet toe, ik ben een D'66 susser). Maar ook in gesprek geweest met een fanatiek Pim Fortuyn aanhangster, hoe heet ze ook weer, uh.. Nou ja, in ieder geval blijf ik vinden dat je altijd moet proberen een anders denkende te begrijpen.
Been there, done that, got the t-shirt.

Ik heb er nu geen zin meer in. Ik heb dit topic niet voor de gezelligheid geopend, dat is een leuke bijkomstigheid. Ik heb dit topic geopend omdat ik er serieus zwaar doorheen zit door de corona crisis en ik heb in die omstandigheid geen zin om me ook nog onveilig te moeten voelen in mijn eigen topic.

Als je dat niet bevalt, staat het ook jou vrij om op te tiefen en zelf een topic om het over de FvD te gaan hebben te openen.
Am Yisrael Chai!
Andrieske1976 schreef:
15-02-2021 23:31
Nee, wat ik bedoelde is om te zeggen dat je nooit de dialoog uit de weg moet gaan en zelfs niet in dit topic. Maar ik begrijp dat dit topic eigenaar is van de opener en zij niet wenst dat er lui mee reageren die een voorliefde hebben voor Baudet.

Ik loop al (voor mijn gevoel) 100 jaar mee in forumland (facebook avant la lettre) en las alles en schreef mee (mijn mening deed er niet toe, ik ben een D'66 susser). Maar ook in gesprek geweest met een fanatiek Pim Fortuyn aanhangster, hoe heet ze ook weer, uh.. Nou ja, in ieder geval blijf ik vinden dat je altijd moet proberen een anders denkende te begrijpen.
Ja maar er zijn uitzonderingen. Dit is er eentje. Ik probeer ook niet om een complotwappie te snappen. Soms staat iets heel ver van je af, of druist zo tegen je gevoel in dat je het er niet over wil hebben.

En, here I go again, er zijn hier topics waar je je mening aangaande politieke kwesties kunt delen. Het is fijn dat we er hier aan kunnen ontsnappen. Jij kunt naar zo'n topic, maar wij kunnen er hier niet echt omheen.
Alle reacties Link kopieren
Hallootjes :shame:
Twee dingen zijn oneindig: het universum, en menselijke domheid. Maar van het universum weet ik het nog niet helemaal zeker..
-Albert Einstein-
We zijn eensgezind.
tanteslankie schreef:
15-02-2021 23:35
Hallootjes :shame:
Haaaaai
Alle reacties Link kopieren
Daarbij heb ik ook niet zo'n behoefte aan gekeuvel met mensen die op een partij stemmen waarvan de lijsttrekker een racistische en antisemitische idioot is.

Zelf zou ik trouwens niet zeggen dat je dan maar 'op moet tiefen', andere mensen hebben er misschien minder moeite mee dan ik en willen wel kletsen.
cookielover wijzigde dit bericht op 15-02-2021 23:38
32.47% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren
Cookielover schreef:
15-02-2021 23:33
Dit is geen topic over politiek, dus er hoeft hier ook helemaal geen discussie/dialoog/whatever plaats te vinden.
Dit dus inderdaad.
Alle reacties Link kopieren
Ik dacht dat we overdag snel gingen, maar zienu: alweer 5 blz verder in het nieuwe topic! :O

Kan het niet bijbenen, hoor, ben moe, heb mezelf vanmiddag blijkbaar al sufgeluld, laat staan anderen hier, maar sommigen zijn nog overeind gelukkig, zie ik :D
Een open hart toont de weg naar een bezield leven..
Alle reacties Link kopieren
Cookielover schreef:
15-02-2021 23:36
Daarbij heb ik ook niet zo'n behoefte aan gekeuvel met mensen die op een partij stemmen waarvan de lijsttrekker een racistische en antisemitische idioot is.
Dit. En de rest ook.

Nou lig ik nog steeds niet in bed.
...
Alle reacties Link kopieren
Ik heb de hele Thierry monoloog niet mee gekregen,maar ik vermoed dat degene betrokken was die er ook heilig van overtuigd is dat Duitsland sinds corona weer heropvoedingskampen heeft. Dat is hilarisch natuurlijk, tenzij de ander daar echt zo van overtuigd is dat geen gesprek mogelijk is.
...
Alle reacties Link kopieren
Calamitycat schreef:
15-02-2021 23:05
Ik vind het ook echt heel leuk voor je Julus, het is je gegund! :heart:
+1000
Een open hart toont de weg naar een bezield leven..
Alle reacties Link kopieren
fashionvictim schreef:
15-02-2021 23:20
Het is aan Linda trouwens wel te zien dat de Botoxboeren ook dicht zijn in de lockdown.

En ik vind prinses Laurentien een leuke vrouw.
Ik zag haar laatst op tv voor de nationale voorleesdag en dat deed ze ontzettend leuk!
Alle reacties Link kopieren
Julus schreef:
15-02-2021 23:35
Ja maar er zijn uitzonderingen. Dit is er eentje. Ik probeer ook niet om een complotwappie te snappen. Soms staat iets heel ver van je af, of druist zo tegen je gevoel in dat je het er niet over wil hebben.

En, here I go again, er zijn hier topics waar je je mening aangaande politieke kwesties kunt delen. Het is fijn dat we er hier aan kunnen ontsnappen. Jij kunt naar zo'n topic, maar wij kunnen er hier niet echt omheen.
En dit
Alle reacties Link kopieren
Suzy65 schreef:
15-02-2021 23:37
Ik dacht dat we overdag snel gingen, maar zienu: alweer 5 blz verder in het nieuwe topic! :O

Kan het niet bijbenen, hoor, ben moe, heb mezelf vanmiddag blijkbaar al sufgeluld, laat staan anderen hier, maar sommigen zijn nog overeind gelukkig, zie ik :D
:there: Ik probeer er al een tijdje mee te stoppen maar kom niet weg hier.
...
Alle reacties Link kopieren
tanteslankie schreef:
15-02-2021 23:35
Hallootjes :shame:
Altijd als ik jouw naam zie krijg ik trek in een cracker met slankie smeerkaas. Nu weer verdorie.
Alle reacties Link kopieren
Cookielover schreef:
15-02-2021 23:36


Zelf zou ik trouwens niet zeggen dat je dan maar 'op moet tiefen', andere mensen hebben er misschien minder moeite mee dan ik en willen wel kletsen.
Maar het merendeel van de mensen in dit topic geeft duidelijk aan dat ze er WEL moeite mee hebben en niet op zitten te wachten.

In andere topics krijg je daar gewoon een ban voor, Pejeka heeft net nog een ban gekregen omdat ie over zijn stokpaardje door bleef emmeren in een topic waar alle deelnemers er niet op zaten te wachten.

Ik vind het echt respectloos gedram om hier te komen zuigen en zeiken dat je zo graag dialoog over de FvD wil. Ga dat lekker in een topic over zwanger in 2021 of hoe vaak was je je handdoeken doen ofzo. Daar is het net zo ongepast en ongewenst.
Am Yisrael Chai!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven