Coronavirus COVID-19 alle pijlers

Bah, bah, bah, ik blijf er zo ontiegelijk klaar mee! Deel 3

15-02-2021 22:39 3855 berichten
Alle reacties Link kopieren
Twee topics vol geklaagd, gemopperd, gefulmineerd, gescholden en gehuild. En nog steeds is het vaccinatiebeleid van prutser De Jonge om te huilen zo slecht, is er elke dag wel een nieuw schandaal (krokettenbakker, anyone? vaccinatievoordringers, anyone?) en staat schijnheil Rutte nog steeds met die godvergeten grijns te doen alsof hij er niks mee te maken heeft.

Jullie lezen het al: ook in deel 3 blijf ik ongelooflijk, ontzettend, ontiegelijk klaar met die kutlockdown en dat kloteCorona.

Dit was deel 2: coronavirus-covid-19/bah-bah-bah-ik-ben ... #p32509131

En dit deel 1: coronavirus-covid-19/bah-bah-bah-ik-ben ... #p32490445

Schrijf het hier lekker van je af. Het lucht hopelijk een klein beetje op.
moderatorviva wijzigde dit bericht op 16-02-2021 04:14
Reden: Titel aangepast ⁰
0.00% gewijzigd
Am Yisrael Chai!
Alle reacties Link kopieren
Andrieske1976 schreef:
15-02-2021 23:58
Politiek is zeiken en ik ben aan het zeiken! Dat mag in een zeiktopic over politieke maatregelen rond de coronacrisis en ik ben daar ook heel erg klaar mee. En ik vind dat ik mag drammen.

Never nooit gaat mijn stem straks in Maart naar dat stelletje idioten als Baudet e.c.
Jezus mina zeg
Alle reacties Link kopieren
Calamitycat schreef:
16-02-2021 00:01
Als allerlaatste nog een lichtpuntje en dan zijn jullie van me verlost voor vandaag.
Ik hoef niet meer met keteltjes kokend water naar mijn buisje! :yes: :cheer2:
:yes: dat wordt lekker slapen CC!
Andrieske1976 schreef:
15-02-2021 23:52
Vooropgesteld, die hele Baudet krijgt alleen al door de laatste posts teveel aandacht. Maar toch moest ik het benoemen. Negeren is niet altijd de juiste strategie.

Je kunt alles negeren wat je niet aanstaat, toch?

We moeten komende maand naar de stembus, ook maar negeren?
o tief toch eens op met dat "benoemen". Dat is al sinds Paul Cliteur een stopwoord van rechts Nederland, en het enige dat het heeft opgeleverd is méér racisme, niet minder.

Gravin Eloise vind ik top, en ik moest enorm lachen dat die broer in Schotland zit. Sinds The Crown moet daar meteen een disclaimer bij als je je kind daar in de modder laat opdrukken :proud:

(de mods hadden over mijn verzoek om anoniem te gaan heen gelezen, stelletje prutsers)
fashionvictim schreef:
15-02-2021 23:57
Nogmaals: dit topic gaat niet over politiek. Het is geen discussietopic en zelfs niet primair een kletstopic.

Het is een topic dat ik geopend heb omdat ik verzuip in de coronaellende. Ga je in andere topics waar mensen in aangeven dat ze er volledig doorheen zitten ook zo ongepast drammen en zeiken?

Dankzij jou lig ik nu huilend en volledig over de zeik in bed, ben je trots op jezelf?
Jemig, dat is nooit mijn bedoeling geweest. Hoe kan ik dit goedmaken?
Andrieske, ik begrijp totaal niet waarom je voorbij gaat aan wat FV zegt ( en de rest) en gewoon doorgaat. Je doet het er om en dat is naar.
Alle reacties Link kopieren
fashionvictim schreef:
15-02-2021 23:41
Maar het merendeel van de mensen in dit topic geeft duidelijk aan dat ze er WEL moeite mee hebben en niet op zitten te wachten.

In andere topics krijg je daar gewoon een ban voor, Pejeka heeft net nog een ban gekregen omdat ie over zijn stokpaardje door bleef emmeren in een topic waar alle deelnemers er niet op zaten te wachten.

Ik vind het echt respectloos gedram om hier te komen zuigen en zeiken dat je zo graag dialoog over de FvD wil. Ga dat lekker in een topic over zwanger in 2021 of hoe vaak was je je handdoeken doen ofzo. Daar is het net zo ongepast en ongewenst.
Oh, ik bedoel ook niet dat ik hier graag een dialoog over FvD wil, zeker niet zelfs.

Maar wat mij betreft mag iedereen hier keuvelen en hoeven mensen niet op te tiefen. Zoals Andrieske 'de dialoog' aangaan heb ik niet zo'n behoefte aan, maar ik wil best met haar een beetje babbelen over het schaatsen ofzo. Dan boeit de politieke voorkeur mij niet zo.
Alle reacties Link kopieren
Andrieske1976 schreef:
16-02-2021 00:02
Jemig, dat is nooit mijn bedoeling geweest. Hoe kan ik dit goedmaken?
Doe nou niet alsof je neus bloedt alsjeblieft.
Calamitycat schreef:
16-02-2021 00:01
Als allerlaatste nog een lichtpuntje en dan zijn jullie van me verlost voor vandaag.
Ik hoef niet meer met keteltjes kokend water naar mijn buisje! :yes: :cheer2:
Ik ben zo blij dat ik niet de enige ben die klaar is met die sneeuwzooi. Je krijgt mij alleen op schaatsen als je een pistool op m'n hoofd zet. Dan heb je al corona-ellende, en dan krijg je er ook nog schaatsellende bij.
Alle reacties Link kopieren
Calamitycat schreef:
16-02-2021 00:01
Als allerlaatste nog een lichtpuntje en dan zijn jullie van me verlost voor vandaag.
Ik hoef niet meer met keteltjes kokend water naar mijn buisje! :yes: :cheer2:
Jeeej hoe is het opgelost uiteindelijk?
...
Quaintrelle schreef:
16-02-2021 00:05
Jeeej hoe is het opgelost uiteindelijk?
Ik vermoed gewoon +3 graden buiten? :biggrin:
Alle reacties Link kopieren
Andrieske1976 schreef:
16-02-2021 00:02
Jemig, dat is nooit mijn bedoeling geweest. Hoe kan ik dit goedmaken?
En dan anderen beschuldigen van schijnheiligheid, wat een gotspe.
Alle reacties Link kopieren
0rchidee2021 schreef:
16-02-2021 00:06
Ik vermoed gewoon +3 graden buiten? :biggrin:
Hallelujah wat dom van me :rofl:.
...
Cookielover schreef:
16-02-2021 00:07
En dan anderen beschuldigen van schijnheiligheid, wat een gotspe.
Onderbouwing? Wie heb ik beschuldigd?
Laten we gewoon even niet de trol voederen en de negeerknop een slinger geven.
Zonde van het topic anders.
Alle reacties Link kopieren
Jippie nieuw topic... om lekker te zeiken in deze k×× corona tijd.

Fv veel sterkte het is ook gewoon zwaar balen :hug:

Heftig. Dat ik me vanmiddag ineens realiseer hoe ver van je bed show het nu is om even sokken te kopen bij de Hema. Of een terrasje te pakken.... het lijkt wel een andere wereld... absurd dat het zo absurd is...

Morgen ga ik sinds weken weer even op kantoor werken. Een eigen kamertje. Op afstand ( er is nu toch zelden iemand) om even dat gevoel weer te krijgen... ik heb het gewoon even nodig....
mabelle schreef:
16-02-2021 00:14
Jippie nieuw topic... om lekker te zeiken in deze k×× corona tijd.

Heftig. Dat ik me vanmiddag ineens realiseer hoe ver van je bed show het nu is om even sokken te kopen bij de Hema. Of een terrasje te pakken.... het lijkt wel een andere wereld... absurd dat het zo absurd is...

Morgen ga ik sinds weken weer even op kantoor werken. Een eigen kamertje. Op afstand ( er is nu toch zelden iemand) om even dat gevoel weer te krijgen... ik heb het gewoon even nodig....

Ik werk nog steeds veel op locatie, maar ook daar worden we er niet gezelliger op :proud:
:cheer: tvp
lijkt je het dan niet heftig om op kantoor weer in je eentje te zitten?
Mijn man werkt nog 2 dagen in de week met collega's. Ik kan soms zo jaloers op hem zijn daarvoor en hij snapt daar geen hol van.
Morgen ga ik mijn collega's vertellen dat ik de schijn gezelligheid niet meer kan opbrengen. Hopelijk zakt dat hele geforceerde gedoe als een pudding in elkaar.
Alle reacties Link kopieren
Heel goed Kroonprinses. Het slaat ook allemaal nergens meer op, die gemaakte vrolijkheid van schouders eronder, bah.

Hier ook balen vandaag. Man heeft een eigen bedrijf, en hoewel de zaken nog gaan, ziet hij de bui al hangen. Maakt zich zorgen, niet over de rekeningen van volgende week, maar wel die over een paar maanden.

Man is een binnenvetter, maar wou vanavond eigenlijk praten over zijn inkomsten, onze lasten, bezuinigen, etc. Maar ik had genoeg sores gehad (op werk, hoop depressiviteit en verdriet onder mijn studenten) en hing een beetje apathisch voor de tv, plus ik zie de bui die hij ziet óók wel hangen, maar ik stak, vanavond althans, liever de kop in het zand. Nou, lang gekibbel kort, ruzie gemaakt over het gebrek aan praten over geld, terwijl wij daar juist altijd heel goed over kunnen communiceren (in goede en mindere tijden).

K**corona.
Alle reacties Link kopieren
Stom is dat he, Tunamelt, dat je door die stomme corona ook binnen je relatie de effecten ervan merkt.

Mijn vriend heeft wat gedoe op het werk en wil stoppen, mijn zegen heeft ie want hij is al langer ongelukkig daar, maar hij heeft wel de neiging om zijn ontevredenheid af te reageren op mij, alsof ik de dader ben. Nu in corona is het nog een tikkie erger, gatsie. Ik snap hem wel hoor, maar jeetje, maak dan een plan voor jezelf ipv alleen maar te foeteren met 'ik stop ermee!'.

Zucht ... iemand hierboven zei iets over de Hema en ik visualiseerde me een winkeltripje daar. Ik kom zelden bij de Hema maar jezus, wat zou ik daar nu graag even rondlopen :'(
Alle reacties Link kopieren
Tvp
Moest even terug lezen maar ik ben er weer!

FV heb je een beetje kunnen slapen?

Ik heb gister de kinders naar de ex gebracht en daarna gaan douchen en vroeg naar bed. Zo naar mijn werk en vanavond komt een vriend eten :cheers: Voor de zekerheid net de bikinilijn maar ff bijgewerkt :hyper:
(Je weet t niet hè)
De wekker is nog niet eens gegaan, en ik voel me nu al nutteloos.

Hebben jullie dat nou ook? Steeds als bijvoorbeeld een collega vraagt hoe het gaat, wil ik eigenlijk zeggen: het gaat kut! Maar in plaats daarvan zeg ik toch maar: ja, ja, het wel hoor. Beetje druk, maar verder gaat het wel goed.

En die ene keer dat ik tegen een (lieve) collega maar eerlijk zei dat ik het eigenlijk helemaal niet meer trok, bleek zijn vader op sterven te liggen. Toen voelde ik me weer schuldig met mijn gezeur “om niks”.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven