Coronavirus COVID-19 alle pijlers

Bah, bah, bah, wat zijn we er gruwelijk klaar mee! Deel 5

12-04-2021 13:27 1187 berichten
Alle reacties Link kopieren
Vier topics vol geklaagd, gemopperd, gefulmineerd, gescholden en gehuild. Maar ook lief en leed gedeeld, want inmiddels voelt de lockdown ongeveer even oneindig als het heelal.

Kennen jullie die mop van die versoepelingen? Juist ja.

Dus helaas, deze reeks gaat nog wel even door. Scheld, vloek, klaag, jank, bid en verwonder in deel 5. Fuck Corona.

Hier vind je deel 4: coronavirus-covid-19/bah-bah-bah-iedere ... #p32587442

Dit was deel 3: coronavirus-covid-19/bah-bah-bah-ik-bli ... #p32549700

Dit was deel 2: coronavirus-covid-19/bah-bah-bah-ik-ben ... #p32509131

En dit deel 1: coronavirus-covid-19/bah-bah-bah-ik-ben ... #p32490445

Schrijf het hier lekker van je af. Het lucht hopelijk een klein beetje op.
Am Yisrael Chai!
Alle reacties Link kopieren
Doreia* schreef:
26-11-2021 16:48
Ik ben bijna zover dat ik die honkbalknuppel ook wil inzetten daar waar nodig tégen de relschoppers om je kind te helpen. En alle ondernemers wat dat aangaat. Gewoon zo'n ijshockey outfit aantrekken en kijken wat ik raken kan.

Wat een machteloosheid zeg.
Kind heeft een steekvest aan 😭
Gisteren lag ie nog veilig in de wieg. Wat is er toch gebeurd?
Al een account? Log dan hier in.
Alle reacties Link kopieren
yasmijn schreef:
26-11-2021 16:50
Je mag het niet zeggen en vergelijken en ik weet niet eens hoe het voelt, maar in mijn woedt een onbestemd gevoel, een gevoel van oorlog. Je weet niks, allemaal restricties, je weet niet wanneer het eindigt en wat er nog meer te gebeuren staat. Dat artsen in ziekenhuizen moeten gaan kiezen. Beangstigend.
Ik denk inderdaad dat dit het is bij mij. De wereld maar heel klein maken, door laten gaan wat kan terwijl over onze hoofden de oorlog woedt. Ik denk dat dit het precies weergeeft.
Je kunt het leven ook met een vrolijk gezicht serieus nemen - Irmgard Erath
Alle reacties Link kopieren
yasmijn schreef:
26-11-2021 16:39
Mijn kind moet vanavond de zaak barricaderen ben ik bang. Er komen zeker rellen en dan staan hij en collega’s alles weer te beschermen. Alle kroegen hier zijn voorbereid. 😖Gelukkig is de onderlinge band tussen alle horeca hier heel goed en stevig, iedereen helpt elkaar.

Ik neem vast een borrel. Mijn man komt ook pas laat thuis.
Sterkte voor je kind. Wat een ellende, wat mankeren die lui toch, laten we lekker gaan rellen terwijl er al zoveel gaande is. Triest word je ervan en vooral boos >:-(
Alle reacties Link kopieren
yasmijn schreef:
26-11-2021 16:51
Kind heeft een steekvest aan 😭
Gisteren lag ie nog veilig in de wieg. Wat is er toch gebeurd?
Meld alsjeblieft dat hij straks gewoon weer in zijn veilige bed ligt?
Je kunt het leven ook met een vrolijk gezicht serieus nemen - Irmgard Erath
Alle reacties Link kopieren
Pyjamaheldin schreef:
26-11-2021 16:44
Dit zijn over het algemeen wel de `brave` mensen he.

Meeste kinderen blijven al thuis zodra er maar een snottebel dreigt. Om de haverklap moet er getest worden.
Ik als ouder ben me bewust dat ik een groter risico ben. Dus ik test regelmatig. Ga al bijna nergens heen. Heb me laten vaccineren. Draag dat vervloekte muilkapje. Houd afstand.
Ik, en vele andere mensen in mijn omgeving, heb er werkelijk alles aan gedaan om onderdeel te zijn van de oplossing. En nóg worden we geraakt. Want ik werk ook in een kleine onderneming die straks weer de deuren moet sluiten.

Samen krijgen we corona eronder.

Zo voelt het voor mij helemaal niet, want heb alleen maar moeten inleveren, schipperen en krom liggen om alles rond te krijgen. Thuis en op de werkvloer.

En dan sta ik nog niet eens aan het bed..

Ik vind het echt uitzichtloos zo. Weer een winter in lockdown. Weer een nieuwe variant.

Ik ben al niet zo'n optimist en nu zie ik het al even helemaal niet meer.
Was het maar waar dat de meeste kinderen met een snottebel thuis blijven. Loop de hele dag met zakdoekjes achter de kinderen aan.
yasmijn schreef:
26-11-2021 16:51
Kind heeft een steekvest aan 😭
Gisteren lag ie nog veilig in de wieg. Wat is er toch gebeurd?
@( :hug:
Alle reacties Link kopieren
yasmijn schreef:
26-11-2021 16:51
Kind heeft een steekvest aan 😭
Gisteren lag ie nog veilig in de wieg. Wat is er toch gebeurd?
o_o Wat erg! Dat is toch niet normaal? Echt wat bezielt die lui?
Alle reacties Link kopieren
yasmijn schreef:
26-11-2021 16:50
Je mag het niet zeggen en vergelijken en ik weet niet eens hoe het voelt, maar in mijn woedt een onbestemd gevoel, een gevoel van oorlog. Je weet niks, allemaal restricties, je weet niet wanneer het eindigt en wat er nog meer te gebeuren staat. Dat artsen in ziekenhuizen moeten gaan kiezen. Beangstigend.

Pa heeft zelf al gekozen. Mocht hem iets overkomen, dan moeten we "zijn IC-bed aan een jonger iemand geven".
Ik vind daar wat van. Maar het is zijn keus. Het doet alleen zeer dat hij er op zijn leeftijd nog zo over moet nadenken.
Trouwe onderdaan van Zijne Majesteiten Kater I en II
Alle reacties Link kopieren
Doreia* schreef:
26-11-2021 16:53
Meld alsjeblieft dat hij straks gewoon weer in zijn veilige bed ligt?
Dat weet ik niet want hij heeft zijn eigen huis. Hoop wel dat ie zich meldt.
Al een account? Log dan hier in.
Alle reacties Link kopieren
Doreia* schreef:
26-11-2021 16:52
Ik denk inderdaad dat dit het is bij mij. De wereld maar heel klein maken, door laten gaan wat kan terwijl over onze hoofden de oorlog woedt. Ik denk dat dit het precies weergeeft.
Ja raar hè?
Kan het niet anders uitleggen.
Al een account? Log dan hier in.
Alle reacties Link kopieren
BellatrixVanDetta schreef:
26-11-2021 16:55
Pa heeft zelf al gekozen. Mocht hem iets overkomen, dan moeten we "zijn IC-bed aan een jonger iemand geven".
Ik vind daar wat van. Maar het is zijn keus. Het doet alleen zeer dat hij er op zijn leeftijd nog zo over moet nadenken.
Oh echt. 🥲
Al een account? Log dan hier in.
Alle reacties Link kopieren
yasmijn schreef:
26-11-2021 16:51
Kind heeft een steekvest aan 😭
Gisteren lag ie nog veilig in de wieg. Wat is er toch gebeurd?
Pfft heftig, hoop dat het allemaal mee gaat vallen, maar ben er ook wel bang voor. Hier bij ons gebeuren dit soort dingen gelukkig (nog) niet.
Alle reacties Link kopieren
yasmijn schreef:
26-11-2021 16:55
Dat weet ik niet want hij heeft zijn eigen huis. Hoop wel dat ie zich meldt.
Hij zal je vast appen toch? En jij doet vast geen oog dicht :hug:
Je kunt het leven ook met een vrolijk gezicht serieus nemen - Irmgard Erath
Alle reacties Link kopieren
BellatrixVanDetta schreef:
26-11-2021 16:55
Pa heeft zelf al gekozen. Mocht hem iets overkomen, dan moeten we "zijn IC-bed aan een jonger iemand geven".
Ik vind daar wat van. Maar het is zijn keus. Het doet alleen zeer dat hij er op zijn leeftijd nog zo over moet nadenken.
Dat mag niet hoor! Pa is onmisbaar voor de verhalen hier op het forum :roll:
Je kunt het leven ook met een vrolijk gezicht serieus nemen - Irmgard Erath
Alle reacties Link kopieren
yasmijn schreef:
26-11-2021 16:57
Oh echt. 🥲

Ja, het is niet anders.

Ik doe een schietgebedje voor je zoon vanavond. Baat het niet, dan schaadt het ook niet.
Trouwe onderdaan van Zijne Majesteiten Kater I en II
Alle reacties Link kopieren
Doreia* schreef:
26-11-2021 16:58
Dat mag niet hoor! Pa is onmisbaar voor de verhalen hier op het forum :roll:
:hug:
Trouwe onderdaan van Zijne Majesteiten Kater I en II
Alle reacties Link kopieren
BellatrixVanDetta schreef:
26-11-2021 16:59
Ja, het is niet anders.

Ik doe een schietgebedje voor je zoon vanavond. Baat het niet, dan schaadt het ook niet.
Ik voor jouw pa.

Morgen mag voor het laatst tot 20.00
Kan ook vervelend worden.
Al een account? Log dan hier in.
Alle reacties Link kopieren
yasmijn schreef:
26-11-2021 16:39
Mijn kind moet vanavond de zaak barricaderen ben ik bang. Er komen zeker rellen en dan staan hij en collega’s alles weer te beschermen. Alle kroegen hier zijn voorbereid. 😖Gelukkig is de onderlinge band tussen alle horeca hier heel goed en stevig, iedereen helpt elkaar.

Ik neem vast een borrel. Mijn man komt ook pas laat thuis.
Ik ben er ook helemaal klaar mee, en vooral hiermee.

Als ik schrijf wat ik van de rellerts vind word ik direct van het forum geknikkerd vrees ik.
Alle reacties Link kopieren
Ik ben er zo vervelend van dat ik ook geen kerstboom wil. En normaliter ben ik er dol op. Hele grote boom met ontelbare lichtjes.

Ook geen zin meer in.
Al een account? Log dan hier in.
Alle reacties Link kopieren
deadpoetssociety schreef:
26-11-2021 17:10
Ik ben er ook helemaal klaar mee, en vooral hiermee.

Als ik schrijf wat ik van de rellerts vind word ik direct van het forum geknikkerd vrees ik.
Ik wil daar ook wel wat van vinden. Denk niet dat je daardoor de strafbank opgaat.
Hersenloos tuig.
Al een account? Log dan hier in.
Alle reacties Link kopieren
yasmijn schreef:
26-11-2021 17:11
Ik ben er zo vervelend van dat ik ook geen kerstboom wil. En normaliter ben ik er dol op. Hele grote boom met ontelbare lichtjes.

Ook geen zin meer in.
Ik heb net via hun contactformulier een compliment gegeven aan het politie team in mijn Stad. En ook aan mijn ziekenhuis.
En dat ga ik nu als tip op Facebook gooien.
Een tegenbeweging om die zwijgende meerderheid op te roepen te laten merken achter de hulpverlening te gaan staan.
Je kunt het leven ook met een vrolijk gezicht serieus nemen - Irmgard Erath
Alle reacties Link kopieren
Doreia* schreef:
26-11-2021 17:14
Ik heb net via hun contactformulier een compliment gegeven aan het politie team in mijn Stad. En ook aan mijn ziekenhuis.
En dat ga ik nu als tip op Facebook gooien.
Een tegenbeweging om die zwijgende meerderheid op te roepen te laten merken achter de hulpverlening te gaan staan.
Goed plan! Ik ga volgen!
Al een account? Log dan hier in.
Alle reacties Link kopieren
Gordijnen dicht, kaarsjes aan, hout in de kachel, katten op de bank, drank in het glas en wachten op wat komen gaat. 😐
Al een account? Log dan hier in.
Alle reacties Link kopieren
yasmijn schreef:
26-11-2021 17:40
Gordijnen dicht, kaarsjes aan, hout in de kachel, katten op de bank, drank in het glas en wachten op wat komen gaat. 😐
De pieten van het pietenpersconferentiecentrum beginnen pas om 18 uur. ( grapje om het even wat lucht te geven)

Maar zo tegen 19 uur zet ik de jeugd voor andere tv en kijk ik zelf naar de volwassen persconferentie en wacht mee met een zwaar gemoed.
Je kunt het leven ook met een vrolijk gezicht serieus nemen - Irmgard Erath
Alle reacties Link kopieren
De pietenpersconferentie is hier niet aan de orde. Maar voor de afleiding ga ik meekijken. Is dat op NPO?
Al een account? Log dan hier in.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven