De grote wappendraad, deel 3
maandag 11 mei 2026 om 08:13
Hier kunnen we ons verder verkneukelen en verbazen over de wappies.
Linkje naar het vorige deel:
coronavirus-covid-19/de-grote-wappendra ... 501388/130#
Linkje naar het vorige deel:
coronavirus-covid-19/de-grote-wappendra ... 501388/130#
Self-reflection: You were an idiot then, and you are still an idiot now.
Week 20 van de Extremely Demotivational Calendar
maandag 11 mei 2026 om 22:36
Komkommer op je wangen en theezakjes op je oogleden.MadameBijoux schreef: ↑11-05-2026 22:29
Dingen op je huid smeren die je kunt eten...zoals wat?Ik hoorde onlangs iemand zeggen dat je ook boter of meel op je wond kunt smeeren in plaats van zalf.
![]()
Boter doe je op brandwonden. Mijn oma (die nu 100 zou geweest zijn) zei dat altijd dus dat zal zeker kloppen.
dinsdag 12 mei 2026 om 09:43
Dat met die komkommer als gezichtsmasker ken ik wel. Alleen dat wappies er wel behoorlijk in doorslaan en tegen alles zijn wat tegen de natuur indruist en dat op een drammerige manier.
I didn't say tak. YOU said tak. Tak ah lah!
dinsdag 12 mei 2026 om 11:32
dinsdag 12 mei 2026 om 11:38
Op een website als "oma weet raad" vind je diverse van dit soort wonderlijke tips.MadameBijoux schreef: ↑11-05-2026 22:29Dingen op je huid smeren die je kunt eten...zoals wat?Ik hoorde onlangs iemand zeggen dat je ook boter of meel op je wond kunt smeeren in plaats van zalf.
![]()
dinsdag 12 mei 2026 om 12:40
Net een beetje gelezen. Voor sommige dingen zijn ze erg nuttig. Uiteraard niet bedoeld om ziektes te helen. Kreeg een keer een tip om regelmatig visolie te drinken i.v.m. hyperactiviteit.
dinsdag 12 mei 2026 om 13:27
Ik heb ook al eens gezien dat iemand beweerde dat je alleen kan verbranden als je een zonnebril draagt. Want je hersenen geven dan geen seintjes aan je huid omdat de ogen geen zonlicht detecteren.MajadeB schreef: ↑11-05-2026 21:03En dat tegen jou, als sunlover. Of denkt diegene dat je ogen lui worden van een veraf/dichtbij-bril?
Ik ken ook iemand die denkt dat vit d vooral door de ogen wordt opgenomen en dus bepaalde tijden op de dag geen zonnebril op zet. Leek mij een intelligente vrouw. ....
Stressed is just desserts spelled backwards
dinsdag 12 mei 2026 om 16:59
Ik zal mijn zonnebrillen voortaan niet meer dragen.Maleficent schreef: ↑12-05-2026 13:27Ik heb ook al eens gezien dat iemand beweerde dat je alleen kan verbranden als je een zonnebril draagt. Want je hersenen geven dan geen seintjes aan je huid omdat de ogen geen zonlicht detecteren.
dinsdag 12 mei 2026 om 20:00
Ik ben als kind zo knettervaak verbrandt zonder zonnebril, maar dat zal wel niet tellen als dat mijn persoonlijke ervaring is. Niet wetenschappelijk onderbouwd enzo.
dinsdag 12 mei 2026 om 20:07
Ik merk dat het mijn ogen vaak goed doet als ik ze bescherm. Toen ik 16 was heb ik ook een keer mijn benen verbrand maar sindsdien altijd ingesmeerd. Ook deze persoonlijke ervaring zal wel niet meetellen uit gebrek van wetenschappelijk bewijs.Maleficent schreef: ↑12-05-2026 20:00Ik ben als kind zo knettervaak verbrandt zonder zonnebril, maar dat zal wel niet tellen als dat mijn persoonlijke ervaring is. Niet wetenschappelijk onderbouwd enzo.
woensdag 13 mei 2026 om 10:00
Wat seintjes moeten je hersenen dan aan je huid geven eigenlijk? Dat ie niet moet gaan verbranden? Ik geloof dat ik het toch niet helemaal begrijpMaleficent schreef: ↑12-05-2026 13:27Ik heb ook al eens gezien dat iemand beweerde dat je alleen kan verbranden als je een zonnebril draagt. Want je hersenen geven dan geen seintjes aan je huid omdat de ogen geen zonlicht detecteren.
woensdag 13 mei 2026 om 10:39
Zojuist uitleg gekregen over waarom coronavaccinaties als bijwerking bijv auto-ongelukken kunnen hebben: vanwege de bloedklonters die je krijgt van de vaccins: dus herseninfarct, dus auto-ongeluk.
Het komt echt nooit meer goed.
Het komt echt nooit meer goed.
woensdag 13 mei 2026 om 12:52
woensdag 13 mei 2026 om 20:45
Zomaar even een tekst van een wappie:
Ondertussen denkt iedereen dat ontwaken betekent dat je doorhebt dat corona nep was of dat politici liegen. Maar echt ontwaken is switchen van je biologische waarneming naar consciousness-waarneming. Dan zie je dat je mensavatar gewoon een biologische robot is in een plasmakoepel simulatie. Het script wordt gevolgd.
Ondertussen denkt iedereen dat ontwaken betekent dat je doorhebt dat corona nep was of dat politici liegen. Maar echt ontwaken is switchen van je biologische waarneming naar consciousness-waarneming. Dan zie je dat je mensavatar gewoon een biologische robot is in een plasmakoepel simulatie. Het script wordt gevolgd.
donderdag 14 mei 2026 om 12:25
Precies dat. Als je ogen niet waarnemen dat de zon fel is, verbrandt je huid. Dus geen zonnebril dragen EN geen zonnebrand is de meest veilige optie.
vrijdag 15 mei 2026 om 15:12
Ah ja, tuurlijk. En verbranden zonder zonnebril zit tussen je oren, dat is niet echt.Maleficent schreef: ↑14-05-2026 12:25Precies dat. Als je ogen niet waarnemen dat de zon fel is, verbrandt je huid. Dus geen zonnebril dragen EN geen zonnebrand is de meest veilige optie.![]()
Om te kunnen reageren moet je ingelogd zijn
Al een account? Log dan hier in