Coronavirus COVID-19 alle pijlers

Doutzen heeft weer een mening

05-03-2021 21:33 339 berichten
Alle reacties Link kopieren
https://www.ad.nl/gezin/bekende-moeders ... ~a02e1639/

Wat vinden jullie?

Zolang mijn zoon van een vaccin niet opeens Ajacied wordt vind ik alles prima :rofl:
Alle reacties Link kopieren
Marelyse schreef:
05-03-2021 22:31
Moederhart.nl laadt dus niet maar wat worden wij als niet bekende Nederlanders nou geacht te doen dan?

Een klein jaartje geleden was Doutzen nog zo ‘dankbaar’ voor corona, met dat idiote filmpje opgenomen in lollipopland. Wat is er gebeurd?


Ik had in ander topic stukje uit Telegraaf hierover gekopieerd:
Bekende moeders roepen andere moeders op om lak te hebben aan de coronamaatregelen voor kinderen, wanneer die „strijdig zijn met jullie geweten.” Onder anderen Doutzen Kroes, Fajah Lourens, Lieke van Lexmond en Josje Huisman eisen door middel van een brandbrief versoepeling van de coronamaatregelen voor kinderen.


Van moederhart tot ieders hart vragen wij jullie dan ook de regels langs de lat van jullie eigen innerlijk kompas te leggen, en daar waar zij strijdig zijn met jullie geweten deze niet te volgen. Trek vandaag nog jullie grens bij het afdwingen van testen, het opleggen van quarantaine en het verplichten van mondkapjes.”

Ook Daniëlle Oerlemans, Victoria Koblenko, Eva van de Wijdeven en Connie Witteman zetten hun naam onder de brief. Zij doen ’een dringend beroep’ op ’basis- en middelbare scholen, universiteiten, opvanginstellingen, de jeugdgezondheidszorg, GGD en vele andere instellingen die de taak hebben onze kinderen te begeleiden’. „Wij doen een nog dringender beroep op elke afzonderlijke professional die daarin werkzaam is en wordt gevraagd regels te handhaven die niet stroken met de zorgplicht en die niet uit te leggen zijn aan een toekomstige generatie.”
Dus ik moet nu dingen wel of niet doen omdat Connie Witteman een huilend hart heeft?
Alle reacties Link kopieren
Penelope_ schreef:
05-03-2021 22:31
Dat vraagt ze toch ook niet?
Wat vragen de dames wel?
Alle reacties Link kopieren
Tadderak30 schreef:
05-03-2021 21:55
Vergeet niet om voor het slapengaan een glaasje klei te drinken om negatieve straling af te voeren!
Geen desinformatie gaan verspreiden hoor! Je hoeft alleen klei te drinken als stier en Saturnus in elkaars verlengde staan.
Alle reacties Link kopieren
Zijn dat van die dames die denken dat de wereld maakbaar is? Dat als je je handen maar goed wast en je vitamines eet, je niet ziek wordt?

Ik heb ook zorgen, grote zorgen. En als ik die langs mijn innerlijke moederhartkompas leg, zegt dat moederhartkompas dat het het beste is om regels te volgen, die aangeraden worden door wetenschappers. Dus ik denk niet dat ik een brief hoef te sturen?
Later is nu
Oh, ik lees het nu goed. Ik moet de maatregelen tegen de meetlat van mijn morele kompas leggen.

En Daniëlle Oerlemans vindt het ook al. Die woont niet eens in dit land.
smulrol schreef:
05-03-2021 22:41
Wat vragen de dames wel?
Nou lees het stuk eens zou ik zeggen. En als jij ouder van een kind bent en geen problemen heeft met de invloed van deze maatregelen op kinderen dan hoef je je niet aangesproken te voelen.
Alle reacties Link kopieren
FREETHEPIEPEL!!!!
Penelope_ schreef:
05-03-2021 22:48
Nou lees het stuk eens zou ik zeggen. En als jij ouder van een kind bent en geen problemen heeft met de invloed van deze maatregelen op kinderen dan hoef je je niet aangesproken te voelen.
En als ik wel problemen heb met de maatregelen dan heb ik nog steeds niet deze zelfbenoemde opperhoofden der moeders nodig om te bepalen wat er gebeurt met MIJN kind. Het is de arrogantie die nogal irriteert. De boodschap pas in tweede instantie.

Ik had Eva van de Wijdeven altijd hoog zitten. Da’s nu inene wel minder.
Alle reacties Link kopieren
Gelukkig is er zelfs van de grootste onzin nog een humoristisch Vivatopic te maken! Chapeau dames (en badmeester), dit had ik ff nodig voor ik ging slapen ;-)
Alle reacties Link kopieren
Brrr, had ik natuurlijk niet zo stom moeten zijn om die brief nog even te gaan lezen vlak voor het slapengaan....

Wat een vreselijke toonzetting. Overigens kan ik al niet meer luisteren zodra het alleen maar over 'moeders' gaat, daar blokkeer ik al van. En wat een ontzettend slechte timing, nu net scholen weer open zijn en ook middelbare scholen weer open gaan.
Penelope_ schreef:
05-03-2021 22:28
Ik ben het volledig eens met Doutzen, blij dat er iemand is met een groot bereik die zich uitspreekt.
Zich uitspreekt? Maar wat zegt ze nu helemaal? Ik weet ook wel dat we het allemaal zat zijn en dat het zielig is voor kinderen enz. Maar wat heeft Nederland er in godsnaam aan dat de zoveelste BNer zich hierover uitlaat, niet gehinderd door enige kennis van zaken?
Alle reacties Link kopieren
CommonSense schreef:
05-03-2021 23:09
Zich uitspreekt? Maar wat zegt ze nu helemaal? Ik weet ook wel dat we het allemaal zat zijn en dat het zielig is voor kinderen enz. Maar wat heeft Nederland er in godsnaam aan dat de zoveelste BNer zich hierover uitlaat, niet gehinderd door enige kennis van zaken?
Nou inderdaad, er staat eigenlijk maar verrekte weinig nieuws in die brief, 80% van wat er staat wordt op vele andere manieren/in de media ook al gezegd en er is geen enkel voorstel om wat nu echt te doen.
Marelyse schreef:
05-03-2021 23:00
En als ik wel problemen heb met de maatregelen dan heb ik nog steeds niet deze zelfbenoemde opperhoofden der moeders nodig om te bepalen wat er gebeurt met MIJN kind. Het is de arrogantie die nogal irriteert. De boodschap pas in tweede instantie.

Ik had Eva van de Wijdeven altijd hoog zitten. Da’s nu inene wel minder.
Daar heb ik ze natuurlijk ook niet bij nodig, maar ik vind het zelf wel lastig om mijn bezwaren tegen het testen en isoleren van kinderen uit te spreken omdat ik het gevoel heb dat ik een van de weinigen ben.
Voor mij is hij boodschap dus wel fijn.

Waarom heb je iemand als Eva van de Wijdeven nu minder hoog zitten?
Maduixa schreef:
05-03-2021 23:06
Brrr, had ik natuurlijk niet zo stom moeten zijn om die brief nog even te gaan lezen vlak voor het slapengaan....

Wat een vreselijke toonzetting. Overigens kan ik al niet meer luisteren zodra het alleen maar over 'moeders' gaat, daar blokkeer ik al van. En wat een ontzettend slechte timing, nu net scholen weer open zijn en ook middelbare scholen weer open gaan.
Echt hè, hoe krijgen ze het uit hun toetsenbord. Deze moeders, die toch tijd over hebben nu de rode loper even niet voor ze wordt uitgerold, gaan nu wel even het onderwijspersoneel influisteren wat te doen en te laten.
anoniem_395252 wijzigde dit bericht op 05-03-2021 23:20
0.91% gewijzigd
Penelope_ schreef:
05-03-2021 23:12
Daar heb ik ze natuurlijk ook niet bij nodig, maar ik vind het zelf wel lastig om mijn bezwaren tegen het testen en isoleren van kinderen uit te spreken omdat ik het gevoel heb dat ik een van de weinigen ben.
Voor mij is hij boodschap dus wel fijn.

Waarom heb je iemand als Eva van de Wijdeven nu minder hoog zitten?
Omdat ik het een oerdom verhaal vind en ik niet had verwacht dat zij zich voor zo’n karretje zou laten spannen.
Alle reacties Link kopieren
Penelope_ schreef:
05-03-2021 23:12
Daar heb ik ze natuurlijk ook niet bij nodig, maar ik vind het zelf wel lastig om mijn bezwaren tegen het testen en isoleren van kinderen uit te spreken omdat ik het gevoel heb dat ik een van de weinigen ben.
Voor mij is hij boodschap dus wel fijn.

Waarom heb je iemand als Eva van de Wijdeven nu minder hoog zitten?

Hoe bedoel je ‘isoleren van kinderen’?
Alle reacties Link kopieren
Doutzen moet gewoon weer niemendalletjes gaan showen. Man man man.
Those who can make you believe absurdities can make you commit atrocities.
Alle reacties Link kopieren
De arrogantie eigenlijk ook dat je, omdat je beroemd bent, de rest van de wereld wel even kunt vertellen hoe slecht iets is en dat het anders moet. Hoe dan, dat wordt even overgeslagen.
Alle reacties Link kopieren
Penelope_ schreef:
05-03-2021 23:12
Daar heb ik ze natuurlijk ook niet bij nodig, maar ik vind het zelf wel lastig om mijn bezwaren tegen het testen en isoleren van kinderen uit te spreken omdat ik het gevoel heb dat ik een van de weinigen ben.
Voor mij is hij boodschap dus wel fijn.

Waarom heb je iemand als Eva van de Wijdeven nu minder hoog zitten?
Ik snap wel wat je zegt. Maar vind jij het dan gemakkelijker om je uit te spreken wanneer Doutzen dat ook doet?
Ik heb het gevoel dat zij de laatste tijd niet heel erg serieus genomen wordt, het lijkt me juist eerder in je nadeel werken als zij zich uitspreekt voor hetzelfde doel.
Heb het ook maar even gelezen, maar wat een slechte brief. Zouden ze niet even iemand hebben laten meelezen?
Langdradig, onsamenhangend en weinig concreet.

En de boodschap zelf? Tja, enerzijds snap ik het gevoel. Het voelt ook onnatuurlijk en natuurlijk wil ik dit liever ook niet voor m’n kinderen. Maar ontwricht? Nee, dat geloof ik niet.

Een moeder die vaker naakt dan met kleding in de media komt en de hele wereld overvliegt en dus veel van huis is lijkt me ontwrichtender. Misschien ga ik daar eens een brandbrief vanuit mijn moederhart schrijven.
AeonOfWinter schreef:
05-03-2021 23:20
Doutzen moet gewoon weer niemendalletjes gaan showen. Man man man.
Er zijn twijfels over hoe goed dat is voor het psychisch welzijn van jonge mensen, al die perfectie op de catwalk.
Alle reacties Link kopieren
Marelyse schreef:
05-03-2021 23:31
Er zijn twijfels over hoe goed dat is voor het psychisch welzijn van jonge mensen, al die perfectie op de catwalk.
Social media tegenwoordig toch?
Those who can make you believe absurdities can make you commit atrocities.
Waarom alleen moeders? Hebben vaders geen hart?
Alle reacties Link kopieren
Tadderak30 schreef:
05-03-2021 21:55
Vergeet niet om voor het slapengaan een glaasje klei te drinken om negatieve straling af te voeren!
Urine is veel gezonder dan klei, want lichaamseigen.

http://www.voedingisgezondheid.nl/nieren-urinetherapie

Verse urine is een steriel, medicinaal voedingssupplement die door je eigen lichaam op maat is gemaakt als geen enkel door de mens of natuur gemaakt medicijn buiten jezelf. Urine is veilig en zeer veelzijdig toepasbaar voor de meest uiteenlopende kwalen, te meer omdat urine exact de energetische trilling bevat waarvoor je eigen lichaam ontvankelijk is.



:cheers:
Betty White: "Once you go blackberry... Hmmmmmhmmmm"

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven