Coronavirus COVID-19 alle pijlers

Geld terug gehad Ryanair

16-06-2020 21:22 81 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hey dames, en aanwezige heren.

Ik vroeg me af of iemand zijn geld al terug heeft gehad van Ryanair. Half april zouden wij naar Polen vliegen voor een bruiloft, helaas vlucht gecanceld maar heel netjes kregen we een mail waarin we ons geld terug konden vragen. Dit gedaan en zou binnen 20 dagen worden terug gestort. Nu snap ik dat het druk is maar sindsdien al 4x mail gehad met de vraag of ik niet een voucher wil want uitbetalen kan nog heel lang duren.

En nee, ik wil geen voucher, lullige maar vertrouw Ryanair niet en wil daar niet een paar honderd euro hebben staan op een voucher om een vlucht te boeken die ik dan echt voor die voucher boek, want heb voorlopig geen vliegplannen en vervolgens ook nog eens extra moet betalen (Ryanair kennende)

Dus vroeg me af of er al mensen zijn die wel hun geld al terug gehad hebben.
Haha hier ook geld terug.
Alle reacties Link kopieren
MarvelousMrsMaisel schreef:
24-09-2020 08:28
Haha hier ook geld terug.
:cheer2:
Alle reacties Link kopieren
Ook ik vandaag geld terugontvangen! Betreft een reis van eind mei
Alle reacties Link kopieren
Hier een vlucht 30 april en nog steeds niks ontvangen!
Alle reacties Link kopieren
Ik zit ook al maanden te wachten. De heenvlucht had ik 3 maanden geleden al terug, maar de terugvlucht moet ik nog steeds terugkrijgen. Contact met ze krijgen is ook dramatisch, daar boek ik nooit meer.
Alle reacties Link kopieren
liefpief schreef:
08-01-2021 06:55
Hier een vlucht 30 april en nog steeds niks ontvangen!
Hier een week eerder ook niks krijg nul response. Ik ga er vanuit dat het ook niet meer komt. Wat een K maatschappij

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven