Coronavirus COVID-19 alle pijlers

Het grote plan-je-dag topic!

22-03-2020 11:11 1900 berichten
Ik merk dat ik het lastig vind mezelf toe te zetten tot werk/taken/sport etc. in de huidige situatie. Zodoende dit topic. Geen idee of meer mensen hier in deze tijd behoefte aan hebben, maar ik vind het wel een prettig idee :D .

Deel hier je dagplanning (evt. de avond van tevoren) en houd ons op de hoogte of het allemaal is gelukt. Breng structuur aan en vul je dag met nuttige en fijne dingen. Je kunt zelf kiezen in welke vorm je dat doet; een dagplanning per uur, een lijstje dingen die je aan het einde van de dag afgestreept wil hebben of simpelweg 1 doel per dag.

Afbeelding
Succes iedereen!
anoniem_390311 wijzigde dit bericht op 31-03-2020 10:00
9.06% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren
Kokoro schreef:
24-03-2020 10:04
Mooi IBI! Heel netjes gedaan ook.

Ik was trouwens helemaal in de war.. Keuken0nogwat op het forum heeft bijna dezelfde avatar als jij. Zonder Patrick's naam natuurlijk, maar toch.
Klopt dat vind ikzelf soms ook verwarrend, het is dan ook wel een erg leuk plaatje.
Dank je wel voor het compliment.
Liefhebben
is meer
lief
dan hebben
Alle reacties Link kopieren
Interessant werk acio, en goed bezig!

Vivajaline,
Is er geen mogelijkheid om eerder te bellen? Ik kan nu juist vaker gebeld worden in de week juist omdat ze zich ervan bewust zijn hoe moeilijk deze periode is voor mensen met een psychische kwetsbaarheid. Anders misschien mailen?
Goed dat je voor 3 dagen boodschappen hebt gedaan des te minder je perse de winkel in hoeft.

Lieverlustdanliefde,
Drukke dag gehad zo te lezen. Fijn dat dat in ieder geval gelukt is!
Mandala kleuren kan idd ook erg ontspannend zijn. Helemaal geen gek idee om die weer van stal te halen.

Robert,
Het is ook lastig om je aan een plan van aanpak te houden. Probeer het als leidraad te zien en wees blij met alles wat lukt.

Kokoro,
is het nog gelukt met de software?
Liefhebben
is meer
lief
dan hebben
Alle reacties Link kopieren
IBIopviva schreef:
23-03-2020 22:05
Goed ik ben een beetje van slag vanwege de verlengde maatregelen en heb niets meer gedaan van wat ik wilde.
Misschien straks toch nog even de keukenvloer doen maar anders verschuift het naar morgen.

Doelen morgen:

- boodschappen doen
- de belastingaangifte doen
- stempels in bullet journal plaatsen
- gesprek met mijn begeleiding
(hard nodig)
- gezonde keuzes blijven maken eten en drinken
- stappenplan maken hoe komende periode door te komen, wellicht met de begeleiding?
- indien niet gelukt van de keukenvloer dan alsnog doen
Goed dag zit er zo goed als op en meeste is wel gelukt alleen de belastingaangifte niet maar dat komt omdat we met onze kat naar de dierenarts zijn gegaan. Gelukkig was er niks ergs maar we hebben de belastingaangifte verschoven naar morgen of het weekend.
Stappenplan is soort van besproken met begeleiding maar ga ik morgen uitwerken.

Doelen voor morgen:

- Stappenplan uitwerken
- Telefoongesprek met FACT
- Harry Potter spel event spelen in combinatie met
- rondje fietsen
- eventueel belastingaangifte
- Bellen met een vriendin
- Als medicatie binnen is naar de apotheek
- Kaartje sturen naar oom van mijn man
- Gezonde keuzes maken wat betreft eten
Liefhebben
is meer
lief
dan hebben
IBIopviva schreef:
24-03-2020 19:42
Interessant werk acio, en goed bezig!

Vivajaline,
Is er geen mogelijkheid om eerder te bellen? Ik kan nu juist vaker gebeld worden in de week juist omdat ze zich ervan bewust zijn hoe moeilijk deze periode is voor mensen met een psychische kwetsbaarheid. Anders misschien mailen?
Goed dat je voor 3 dagen boodschappen hebt gedaan des te minder je perse de winkel in hoeft.

Lieverlustdanliefde,
Drukke dag gehad zo te lezen. Fijn dat dat in ieder geval gelukt is!
Mandala kleuren kan idd ook erg ontspannend zijn. Helemaal geen gek idee om die weer van stal te halen.

Robert,
Het is ook lastig om je aan een plan van aanpak te houden. Probeer het als leidraad te zien en wees blij met alles wat lukt.

Kokoro,
is het nog gelukt met de software?

Ik heb nogal belangst
Mailen mag maar ze mailt niet terug. Beleid en visie gedoe
Ik heb dus wel gemaild over dat ik aan het eind wat wilde zeggen maar geen ruimte voelde, nl dat ik eigenlijk heel graag met haar over *onderwerp wilde praten maar dat toen zij erover begon ik al voe lde dat het wat deed en ik niet wilde huilen en toen alles blokkeerde...
Maarja daar reageert ze dus niet op en dat maakt het alleen erger omdat ik dan extra angst en onzekerheid erbij krijg
Alle reacties Link kopieren
Zo, net even mijn mam gebeld (doen we sinds al het gedoe rondom COVID-19 elke avond even), afwas gedaan en nog wat teksten opgezocht als research zodat ik morgenochtend gelijk aan het werk kan. Ga nu nog even een serie kijken, douchen, en dan lekker in bed wat lezen of radio luisteren.

Planning voor morgen:
's Ochtends op tijd opstaan en na het standaard riedeltje (wassen/tanden poetsen/aankleden/ontbijten) gelijk naar buiten voor een wandeling en boodschappen, om 9.00 uur weer thuis om te beginnen met werk en om 10.00 Skype gesprek met mijn werkgever (even evalueren en overzicht maken van wat deze week nog moet gebeuren). 's Middags ook wat werken, maar wil ook nog even wandelen, misschien een wasje draaien, en verder wat leuke dingen doen (serie kijken of lezen) en 's avonds lekker uitgebreid koken (risottoooooo).
Alle reacties Link kopieren
Ik merk dat ik de laatste dagen lui word, dus heb voor mezelf voor morgen een planning gemaakt. Wil ook echt meer sporten (was sowieso al de bedoeling voor de corona crisis) dus moet dat echt meer gaan doen, hopelijk is het een extra motivatie als ik het hier plaatsm

10:00 - 11:00 Workout (Ik wil de workout van Optima Vita proberen die ze vorige week poste)
11:00 - 12:00 Douchen + ontbijt
12:00 - 13:00 Huis schoonmaken
13:00 - 14:00 Stofzuigen en dweilen
14:00 - 15:00 Lunch + keukenkastjes uitzoeken
15:00 - 16:00 Huis opruimen
16:00 - 17:00 Skaten
17:00 - 18:00 Skaten (afhankelijk van hoe lang ik ga) en daarna ff chillen
18:00 - 22:00 Eten en de rest van de avond mag ik bankhangen

Hoop mezelf echt te kunnen pushen om alles te doen, ik ga ervoor :D
Alle reacties Link kopieren
vivajaline schreef:
24-03-2020 19:58
Ik heb nogal belangst
Mailen mag maar ze mailt niet terug. Beleid en visie gedoe
Ik heb dus wel gemaild over dat ik aan het eind wat wilde zeggen maar geen ruimte voelde, nl dat ik eigenlijk heel graag met haar over *onderwerp wilde praten maar dat toen zij erover begon ik al voe lde dat het wat deed en ik niet wilde huilen en toen alles blokkeerde...
Maarja daar reageert ze dus niet op en dat maakt het alleen erger omdat ik dan extra angst en onzekerheid erbij krijg
Ik vind dit wel gek hoor. Prima beleid en visie gedoe maar nu geen prioriteit. Ik vind ze weinig flexibel en dat vind ik eigenlijk niet kunnen in deze uitzonderlijke omstandigheden.
Vind dat echt balen voor je. Hopelijk lucht alleen al het schrijven in de mail iig iets op.
Liefhebben
is meer
lief
dan hebben
Alle reacties Link kopieren
Vivajaline :hug: Dat klinkt inderdaad lastig. Vervelend ook dat jullie niet kunnen mailen over dit soort dingen zeker nu je elkaar minder spreekt.

Lieverlustdanliefde (hier moeten we een afkorting voor gaan verzinnen), Stoofvlees is een goed idee. Daar heb ik ook echt zin in, ik ga het op mijn lijstje zetten voor komende week.

AA, Lekker gewerkt! Ook fijn dat je het toch nog even hebt kunnen oppakken en dan zo productief geweest bent.

IBI, jij ook een productieve dag. Hoe is het met de kat?

Kokoro bedankt voor de tip. Meditatie is wel een goed idee. Ik heb eerder wel slaapmeditaties gedaan via insight timer en dat vond ik altijd heel fijn. Ik denk dat ik dat weer op ga pakken.

Ik heb mijn werk toch weer aan de praat gekregen vanmiddag. Dat is maar goed ook want er kwam een vrij urgent probleem naar voren in de vorm van een miscommunicatie met een andere afdeling. Gelukkig hebben we het op tijd ontdekt maar ik heb dus nog flink productief zitten werken. Daarna weer een flinke wandeling gemaakt. En nu kom ik net uit bad dat was ook heel fijn. Fijne avond allemaal, ik ga de computer uitzetten en nog even een boek lezen.
IBIopviva schreef:
24-03-2020 20:37
Ik vind dit wel gek hoor. Prima beleid en visie gedoe maar nu geen prioriteit. Ik vind ze weinig flexibel en dat vind ik eigenlijk niet kunnen in deze uitzonderlijke omstandigheden.
Vind dat echt balen voor je. Hopelijk lucht alleen al het schrijven in de mail iig iets op.
Ja heel stom hoe rigide ze zijn bij fact
Ik snap dat ze geen hele gesprekken willen via mail maar ik sta gewoon op de negeer altijd en dan zegt ze ook nog dat ik haar ook kan mailen( want eerder mailde ik met mn oude spv nog maar dat hebben ze ook geblokkeerd) maar ja dan negeren ze me dus wel. Maw ze hebben liever dat ik met dingen blijf zitten
Zo, dit gaat een héééle lange post worden :) .

Mijn dag liep heel anders dan ik had gehoopt. Ik heb een uurtje werk gedaan, voornamelijk logistieke dingen zoals emailen e.d. Daarna is het helemaal niet meer gelukt. Ik was moe, geen concentratie, gewoon een beetje van de leg ofzo. Het helpt dan ook niet dat ik om 11u psych en om 16u een gesprek had staan, want dan kan ik me al 2u van tevoren niet echt meer concentreren als ik thuis ben :facepalm: . Ik had "het" gewoon niet vandaag. Morgen weer een dag gelukkig. Straks even de planning opschrijven.

Helaas gaat het niet lukken om morgen thuis te werken omdat de benodigde software alleen op fysieke PC's van mijn werk staat. Ik was nog halve aan het thuiswerken ihkv re-integratie, maar ik ga me er morgen toch aan wagen. Ik ga naar werk. Wel gewapend met een paar handschoentjes, een hoge sjaal en een pak schoonmaakdoekjes. Ik zie er enorm tegen op om een hele werkdag te maken, óp locatie, maar deze stap is noodzakelijk om verder te komen met het onderzoek. En liever 2x heen dan 4x. Nu iig maar snel naar bed.


vivajaline schreef:
24-03-2020 18:18
Ik wou eigenlijk graag over iets praten maar het blokkeerde toen de vpk erover begon. en nu pas over 14 dagen weer een afspraak
Ik heb nogal belangst
Mailen mag maar ze mailt niet terug. Beleid en visie gedoe
Ik heb dus wel gemaild over dat ik aan het eind wat wilde zeggen maar geen ruimte voelde, nl dat ik eigenlijk heel graag met haar over *onderwerp wilde praten maar dat toen zij erover begon ik al voe lde dat het wat deed en ik niet wilde huilen en toen alles blokkeerde...
Maarja daar reageert ze dus niet op en dat maakt het alleen erger omdat ik dan extra angst en onzekerheid erbij krijg
Wat vervelend meis. Twee weken is ook wel echt heel erg lang. Ik ben het eens met IBI dat ze hier wel wat meer flexibiliteit in zouden mogen tonen. Daarnaast zijn er gewoon opties d.m.v. berichten via GGZ portal. Dat is beschermd. Misschien eens een balletje opgooien? Sterkte in ieder geval! Er zit weer een dag op :hug: .


Panda1987 schreef:
24-03-2020 20:31
Ik merk dat ik de laatste dagen lui word, dus heb voor mezelf voor morgen een planning gemaakt. Wil ook echt meer sporten (was sowieso al de bedoeling voor de corona crisis) dus moet dat echt meer gaan doen, hopelijk is het een extra motivatie als ik het hier plaatsm
Welkom Panda! Leuk dat je mee komt schrijven :) . Succes morgen met alles. Er viel mij wel 1 dingetje op aan je lijst; zou je niet eerst willen opruimen en daarna stofzuigen en dweilen? Als je tijdens je opruimsessie iets laat vallen/rondloopt/ troep maakt, pak je dat daarna weer mee. En leuk, skaten! Ik zat er ook aan te denken dat op te pakken, maar skates zijn zo duur!


AccioAvocado schreef:
24-03-2020 20:29
Ik schrijf artikelen voor op de website van het bedrijf waar ik werk (informatief en amusant, maar ook met als doel meer naamsbekendheid te krijgen)

Even mezelf een schouderklopje geven: ik ben toch nog even doorgegaan met de webteksten, en ik heb zowaar bijna een hele tekst af, whoop-whoop!

Zo, net even mijn mam gebeld (doen we sinds al het gedoe rondom COVID-19 elke avond even), afwas gedaan en nog wat teksten opgezocht als research zodat ik morgenochtend gelijk aan het werk kan. Ga nu nog even een serie kijken, douchen, en dan lekker in bed wat lezen of radio luisteren.

Super goed bezig geweest vandaag! Ik bel ook meer met het thuisfront, toch wel fijn. Wat voor risotto ga je maken? Dat is echt mijn lievelings... Ik kan zo een hele pan op. Komende week staat bij ons paddestoelenrisotto op de planning :flirting: . Wat betreft je perfectionisme; wat mij heel erg heeft geholpen is me te realiseren dat voor mijn werk, de versie die ik stuur nog niet perfect hoeft te zijn. Sowieso wordt minstens 40% aangepast. Daardoor ben ik iets makkelijker geworden met stukken insturen voor revisie, maar ik weet natuurlijk niet of van jou bij poging 1 de knipklare versie wordt verwacht. Bedenk je iig dat perfectionisme een bergparabool is met resultaat op de Y-as en perfectionisme op de X-as. Als je halverwege gaat zitten, krijg je het beste resultaat. En ja, ik weet hoe moeilijk dat is :facepalm: .



Zwartvlekje schreef:
24-03-2020 20:45

Kokoro bedankt voor de tip. Meditatie is wel een goed idee. Ik heb eerder wel slaapmeditaties gedaan via insight timer en dat vond ik altijd heel fijn. Ik denk dat ik dat weer op ga pakken.

Ik heb mijn werk toch weer aan de praat gekregen vanmiddag. Dat is maar goed ook want er kwam een vrij urgent probleem naar voren in de vorm van een miscommunicatie met een andere afdeling. Gelukkig hebben we het op tijd ontdekt maar ik heb dus nog flink productief zitten werken. Daarna weer een flinke wandeling gemaakt. En nu kom ik net uit bad dat was ook heel fijn. Fijne avond allemaal, ik ga de computer uitzetten en nog even een boek lezen.

Dat klinkt echt als een topdag! Werk uit je vingers, voldoende ontspanning. Well done :yes: ! Ik gebruik voor slaapmeditatie Headspace. In de gratis versie zit de sleepcast Laundromat en die is echt fantastisch. Klein ontspanningsoefeningetje en dan gewoon lekker luisteren. Als je wilt staan er ook actievere meditaties in waarin je beter leert je gedachten los te laten.



LieverLustDanLiefde schreef:
24-03-2020 15:55
Mijn to-do list is bijna klaar :cheer2:
Heb nog de eettafelstoelen helemaal afgesopt buiten, heel snel de stofzuiger door keuken en woonkamer gehaald, nu stoofvlees aanbraden en zo wat groenten schoonmaken.
Dan alleen nog een lijstje maken met gerechten/maaltijden voor deze week.
Verder ga ik vandaag lezen, eten, misschien nog wat tv/een film kijken en waarschijnlijk samen met vriend lekker vroeg in bed.
Ook al zo productief geweest vandaag. Lekker bezig hoor! Wat voor stoofvlees heb je gemaakt? Ben altijd benieuwd. Er zijn zoveel varianten. Ik maak de mijne graag met vijgenjam en bokbier, maar met ontbijtkoek is ook errug lekker.

IBIopviva schreef:
24-03-2020 19:53
Goed dag zit er zo goed als op en meeste is wel gelukt alleen de belastingaangifte niet maar dat komt omdat we met onze kat naar de dierenarts zijn gegaan. Gelukkig was er niks ergs maar we hebben de belastingaangifte verschoven naar morgen of het weekend.
Stappenplan is soort van besproken met begeleiding maar ga ik morgen uitwerken.
Oh jee, alles nu wel weer ok met poezebeest? Belastingaangifte hier gelukkig vorige week gedaan. Wat een crime vind ik dat altijd. Gelukkig heb je nog even :) . Ben je HP fan? Ik heb zelf de luisterboeken online staan. Ingesproken door Stephen Fry, echt hemels. Mocht je interesse hebben, stuur me dan even een PBtje.
anoniem_390311 wijzigde dit bericht op 24-03-2020 21:51
10.12% gewijzigd
25-03-2020
06.30u Opstaan en tas inpakken (postkaartje, boekje, laptop, eten)
07.00u Douchen en aankleden
07.40u Van huis weg
08.10u Trein
09.10u Acclimatiseren op werk
09.30u Werk 1
10.30u Pauze
11.00u Werk 2
12.30u Pauze
13.00u Overleg + werk 3
14.30u Pauze
15.00u Werk 4
16.00u Pauze
16.30u Werk 5
18.00u Naar huis

20.00u Workout
21.00u Klaarmaken voor bed
22.00u Slapen
anoniem_390311 wijzigde dit bericht op 25-03-2020 21:04
44.71% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren
Kokoro schreef:
24-03-2020 21:38

Welkom Panda! Leuk dat je mee komt schrijven :) . Succes morgen met alles. Er viel mij wel 1 dingetje op aan je lijst; zou je niet eerst willen opruimen en daarna stofzuigen en dweilen? Als je tijdens je opruimsessie iets laat vallen/rondloopt/ troep maakt, pak je dat daarna weer mee. En leuk, skaten! Ik zat er ook aan te denken dat op te pakken, maar skates zijn zo duur!
Dank je!
Met opruimen bedoel ik meer wat kasten uitzoeken, dingen die al jaren liggen waar niks mee gebeurt, vind het altijd fijner om dat na schoonmaken te doen (voelt altijd fijn zo’n schoon huis :D)
Skaten is echt mijn uitlaatklep, heb sinds een paar maanden nieuwe, waren €150 maar elke cent waard. Zeker nu ik amper naar buiten ga geniet ik echt van dat momentje, en is nog goed voor mn benen ook :mrgreen:

Wat betreft jouw planning, maakt niet uit toch als een dag anders loopt? Morgen weer een dag :) Ik denk dat een planning voor mij erg kan helpen, Maar er zullen ongetwijfeld dagen zijn die heel anders gaan lopen.
Succes morgen!
Ahhh ja dan snap ik het. Fijn he, schoon huis. Ik stel het schoonmaken al dagen uit :facepalm: . Komend weekend maar weer.

Ja, goeie skates zijn hun geld waard, weet ik nog van vroeger. Misschien ergens na ons huwelijk haha.

Op zich moet een planning een keer anders kunnen lopen, dat zeker, maar vanuit werk ligt er héél veel druk op. Ik kan me eigenlijk geen dag veroorloven dat ik niet productief ben. En dat in mijn re-integratietraject. Ra ra hoe ben ik in een burn-out terecht gekomen...
Alle reacties Link kopieren
Oh heerlijk dit. De dagen vliegen hier ook voorbij en het is niet dat ik niks doe, maar wat meer structuur zou wel fijn zijn toch. Ik ben normaal altijd heel goed in het indelen van mijn dag (ben ZZP-er en werk veel alleen) maar nu thuis met vriend en baby is het een stuk lastiger. Nou staat mijn werk op een laag pitje maar ik zou wel meer willen doen...

Morgen:

07.00 wakker en opstaan
08.00 ontbijt en spelen met baby
09.00 kind op bed, koffie drinken, emails wegwerken
10.00 kind wakker, blokje om, huishoudelijke klusjes doen
12.00 kind op bed, contactmoment met studenten
14.00 kind wakker, werken als ik inspiratie heb en anders ga ik tuinieren op het balkon
16.00 kind op bed, zelf ook slapen indien moe (dont judge me, ik geef nog nachtvoedingen!)
17.00 Kind wakker, blokje om, spelen en knuffelen
19.00 kind naar bed, koken, eten
20.30 onderuit op de bank, beetje knutselen
23.00 naar bed
Alle reacties Link kopieren
Kokoro schreef:
24-03-2020 22:02
Ahhh ja dan snap ik het. Fijn he, schoon huis. Ik stel het schoonmaken al dagen uit :facepalm: . Komend weekend maar weer.

Ja, goeie skates zijn hun geld waard, weet ik nog van vroeger. Misschien ergens na ons huwelijk haha.

Op zich moet een planning een keer anders kunnen lopen, dat zeker, maar vanuit werk ligt er héél veel druk op. Ik kan me eigenlijk geen dag veroorloven dat ik niet productief ben. En dat in mijn re-integratietraject. Ra ra hoe ben ik in een burn-out terecht gekomen...
Pff ja dat klinkt pittig...
Ik werk zelf normaal gesproken in een winkel dus zit nu gewoon thuis zonder werkzaamheden. Dat schoonmaken stel ik ook steeds uit, heb mezelf daarom ook echt even een schop onder mn kont gegeven.
Mocht je trouwens maat 41 hebben dan heb ik nog wel skates voor je die ik niet meer gebruik, ben overgestapt naar grotere wielen, die ik weg wil doen hebben alleen nieuwe wielen nodig.
Succes met werk, hopelijk gaat het lukken met je planning!
Kokoro ik heb een app waarmee zij beveiligd mailen dus dat is het probleem niet
Zij hebben dat als beleid. Ik moet mondeling communiceren
Dat probeer ik ook maar lukt dan dus niet
En zij houden hun poot stijf en blijven bij niet mailen...
En dan gaat het nu eig heel slecht en hoor ik mezelf zeggen dat het gewoon gaat..en zeg ik essentiele dingen gewoon niet.
En dan neem ik me voor het de volgende x te zeggen of te schrijven in mn document maar dat durf ik dan niet te sturen en in de tijd voor het gesprek pas ik het aan en wis het meeste en zeggen lukt dan ook niet
Gewoon heel lastig

Jij hebt een drukke lange dag morgen zeg en ik lees dat je aan het reintegreren bent...succes en let goed op je grenzen he
Alle reacties Link kopieren
vivajaline schreef:
24-03-2020 22:33
Kokoro ik heb een app waarmee zij beveiligd mailen dus dat is het probleem niet
Zij hebben dat als beleid. Ik moet mondeling communiceren
Dat probeer ik ook maar lukt dan dus niet
En zij houden hun poot stijf en blijven bij niet mailen...
En dan gaat het nu eig heel slecht en hoor ik mezelf zeggen dat het gewoon gaat..en zeg ik essentiele dingen gewoon niet.
En dan neem ik me voor het de volgende x te zeggen of te schrijven in mn document maar dat durf ik dan niet te sturen en in de tijd voor het gesprek pas ik het aan en wis het meeste en zeggen lukt dan ook niet
Gewoon heel lastig

Jij hebt een drukke lange dag morgen zeg en ik lees dat je aan het reintegreren bent...succes en let goed op je grenzen he
Wat vervelend dat ze niet op de mail reageren! En een soort tussenweg, is dat een idee?
Dat je bijvoorbeeld telefonisch met ze bespreekt dat je graag mailt omdat je jezelf dan beter kunt verwoorden, en dan de reactie daarop dan wel telefonisch plaatsvindt? Dan heb je in ieder geval alles kunnen zeggen.
Snap best dat ze een beleid hebben maar aan de andere kant vind ik wel dat er meer kan worden meegedacht, er zijn meer mensen met belangst, het kan toch niet dat ze er maar vanuit gaan dat je je daar maar even overheen zet...
Hm ja ik mag dus wel mailen maar ze reageren dan mondeling als ik haar zie. En dan blokkeer ik vaak zodat ik er niet opin kan gaan. Heel frustrerend omdat ik juist graag wil praten. Dat kan dan niet
Alle reacties Link kopieren
7:30 Opstaan, thee zetten en mail checken
8:30 Werk
10:00 daily stand-up via zoom met collega's
10:30 korte pauze
12:30 Lunch
13:00 Werk
16:30 boodschappen doen
17:30 relax uurtje
18:30 Koken
19:30 Tijd met partner
21:30 nog even lezen en naar bed

To do
Planten water geven

Kijk, mijn eerste nuttig taak zit er al weer op voor vandaag!
Meditatie en/of schermpjes eerder uitzetten heeft gisteravond wel gewerkt. Ik ben sneller ingeslapen en volgens mij ben ik ook niet meer wakker geworden. Doel voor vanavond, ook echt eerder gaan slapen.
Panda1987 schreef:
24-03-2020 22:12
Pff ja dat klinkt pittig...
Ik werk zelf normaal gesproken in een winkel dus zit nu gewoon thuis zonder werkzaamheden. Dat schoonmaken stel ik ook steeds uit, heb mezelf daarom ook echt even een schop onder mn kont gegeven.
Mocht je trouwens maat 41 hebben dan heb ik nog wel skates voor je die ik niet meer gebruik, ben overgestapt naar grotere wielen, die ik weg wil doen hebben alleen nieuwe wielen nodig.
Succes met werk, hopelijk gaat het lukken met je planning!
Nou, toevallig heb ik idd maat 41! Dat zou super zijn! Bedenk je even wat je ervoor wilt hebben en pb je me dan?

Succes vandaag!
Fijn dat het werkte zwart vlekje! Is het een idee om lekker met partner vroeg op bed te gaan? Dan lig je er al terwijl je quality time hebt.
Pinda-Kaas schreef:
24-03-2020 22:07
Oh heerlijk dit. De dagen vliegen hier ook voorbij en het is niet dat ik niks doe, maar wat meer structuur zou wel fijn zijn toch. Ik ben normaal altijd heel goed in het indelen van mijn dag (ben ZZP-er en werk veel alleen) maar nu thuis met vriend en baby is het een stuk lastiger. Nou staat mijn werk op een laag pitje maar ik zou wel meer willen doen...
Ik zou iemand met een baby nóóit veroordelen voor een dutje :rofl: ! Ik vind alle (normale) moeders sowieso superwomen.

Leuk dat je meeschrijft!
Vivajaline, ik zou in jouw geval dit allemaal opschrijven én sturen. Op het moment dat je het zowel mondeling als schriftelijk niet deelt, hebben zij geen idee. Eerlijk zijn is de enige manier om jezelf te helpen meis :hug: . En dan is het helemaal ok als je dat doet op een manier dat het je lukt.
Alle reacties Link kopieren
vivajaline schreef:
25-03-2020 02:50
Hm ja ik mag dus wel mailen maar ze reageren dan mondeling als ik haar zie. En dan blokkeer ik vaak zodat ik er niet opin kan gaan. Heel frustrerend omdat ik juist graag wil praten. Dat kan dan niet
Ja ik snap dat dat lastig is, maar als je alles mailt zijn ze in ieder geval op hoogte en heb je via de mail alles kunnen zeggen wat je wilde. De telefonische reactie is een volgende stap, denk dat het voor nu eerst belangrijk is dat ze weten wat er speelt.
Heel veel sterkte!

@Kokoro, dat is toevallig!! Ik ga ze straks even uit mn berging halen, ik stuur je later vandaag een PB :)
Mijn lijstje is elke dag hetzelfde en ik zit lekker in mijn structuur, dus ik post zaterdag weer zodat ik zeker merk dat het weekend is.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven