Coronavirus COVID-19 alle pijlers

Nog (steeds) geen corona gehad

05-01-2022 19:51 890 berichten
Alle reacties Link kopieren Quote
Hallo allemaal!

Inmiddels zijn we 2 jaar veder met het hele covid verhaal. En ons gezin is nog steeds covid vrij. Ik verbaas mij hierover.

Wie heeft er nog meer geen covid gehad?
Alle reacties Link kopieren Quote
Socks schreef:
24-06-2024 22:04
Het kan nog erger;

https://www.ad.nl/binnenland/combinatie ... ~a20a0bf0/
En dat verbaast je? Het was toch al algemeen bekend, ook bij het niet-wetenschappelijk, niet-medisch publiek dat co-infecties en superinfecties een groter risico geven?
Alle reacties Link kopieren Quote
Irma_3110 schreef:
25-06-2024 10:16
En dat verbaast je? Het was toch al algemeen bekend, ook bij het niet-wetenschappelijk, niet-medisch publiek dat co-infecties en superinfecties een groter risico geven?
Irma, wat weet jij toch veel.
Alle reacties Link kopieren Quote
Solomio schreef:
24-06-2024 21:54
Ziekte serieus nemen.
Absoluut!
Je pense donc je suis
Alle reacties Link kopieren Quote
Maar dit topic gaat over corona, omdat nu steeds te vergelijken met andere ziekten is sws bijzonder.
Alle reacties Link kopieren Quote
Socks schreef:
25-06-2024 10:31
Maar dit topic gaat over corona, omdat nu steeds te vergelijken met andere ziekten is sws bijzonder.
Want jij weet al vóór het eerste kuchje welke infectie jij onder de leden hebt? Wat weet jij toch veel...
Alle reacties Link kopieren Quote
Irma_3110 schreef:
25-06-2024 10:35
Want jij weet al vóór het eerste kuchje welke infectie jij onder de leden hebt? Wat weet jij toch veel...
?
Alle reacties Link kopieren Quote
MadameBijoux schreef:
24-06-2024 18:13
Corona is gewoon een vreemd virus. Zijn er nog mensen hier die zich nog laten
vaccineren? Ik neem van de herfst de prik weer.
Zijn er hier nog steeds mensen die geen corona hebben gehad? We hebben onze zoon regelmatig laten testen en zelf getest: nog geen corona gehad.

Ik ben twee keer geprikt en man 1 keer. Zoon helemaal niet...
Alle reacties Link kopieren Quote
Ceester schreef:
28-06-2024 08:01
Zijn er hier nog steeds mensen die geen corona hebben gehad? We hebben onze zoon regelmatig laten testen en zelf getest: nog geen corona gehad.

Ik ben twee keer geprikt en man 1 keer. Zoon helemaal niet...
Daar gaat dit topic over.

Ik heb het ook niet gehad (voor zover ik weet) en mijn zoons ook niet.
De zachte krachten zullen zeker winnen.
H. Roland Holst
Alle reacties Link kopieren Quote
Ik heb het ook niet gehad. Voor zover ik weet.
...
Alle reacties Link kopieren Quote
Ceester schreef:
28-06-2024 08:01
Zijn er hier nog steeds mensen die geen corona hebben gehad? We hebben onze zoon regelmatig laten testen en zelf getest: nog geen corona gehad.

Ik ben twee keer geprikt en man 1 keer. Zoon helemaal niet...
Een keer Covid19 gehad tot nu toe.
Je pense donc je suis
Alle reacties Link kopieren Quote
Ceester schreef:
28-06-2024 08:01
Zijn er hier nog steeds mensen die geen corona hebben gehad? We hebben onze zoon regelmatig laten testen en zelf getest: nog geen corona gehad.

Ik ben twee keer geprikt en man 1 keer. Zoon helemaal niet...
Man en ik hebben beiden een keertje corona gehad. Ik was echt een week lang ziek ( uit de running, ook niet thuis werken), man een week lang beetje ziek ( thuiswerken)

Ik zie dat mijn berichtje doet vermoeden dat we het alledrie nog niet hebben gehad, dit gaat alleen om kind (10 jaar)
Alle reacties Link kopieren Quote
Nou, ik ben voor de 2e keer af. De FLiRT dit keer. En dat klinkt gezelliger dan het is. Voor de gedeelde smart mijn man ook maar aangestoken en die is nog beroerder dan ik. En ja, ik had nog goede testjes in huis, ik wilde het graag toch weten of het weer corona was. De klachten: keelpijn, smaakverlies, heel veel taai slijm, koorts, spierpijn, zieke hoofdpijn en vermoeidheid. Maar, het was erger met de Omicron. Dus ik klaag niet.
Stressed is just desserts spelled backwards
Alle reacties Link kopieren Quote
Maleficent schreef:
29-07-2024 10:43
Nou, ik ben voor de 2e keer af. De FLiRT dit keer. En dat klinkt gezelliger dan het is. Voor de gedeelde smart mijn man ook maar aangestoken en die is nog beroerder dan ik. En ja, ik had nog goede testjes in huis, ik wilde het graag toch weten of het weer corona was. De klachten: keelpijn, smaakverlies, heel veel taai slijm, koorts, spierpijn, zieke hoofdpijn en vermoeidheid. Maar, het was erger met de Omicron. Dus ik klaag niet.
Dubbel offtopic dus. :roll:

En beterschap natuurlijk.
De zachte krachten zullen zeker winnen.
H. Roland Holst
Alle reacties Link kopieren Quote
Beterschap Maleficent!
Je pense donc je suis
Alle reacties Link kopieren Quote
Bedankt allebei :bigkiss:

Ik heb de bingokaart zo onderhand wel vol hoor. :P
Stressed is just desserts spelled backwards

Gebruikersavatar
Anonymous
Om te kunnen reageren moet je ingelogd zijn

Terug naar boven