Coronavirus COVID-19 alle pijlers

Voetschimmel/kalk/schimmel nagels

27-02-2024 19:43 64 berichten
Alle reacties Link kopieren Quote
Er zijn al veel topics over geweest, maar kan niks recents vinden.

Wie heeft de gouden tip tegen voetschimmel en schimmelnagels? Man komt er maar niet vanaf.

Wat hij al gedaan heeft:
- schoonmaak azijn
- appel azijn
- vicks vapo rub
- funghi clear
- miconazol
- en de reguliere anti schimmel middelen.

Bovenstaande echt maanden tot een jaar volgehouden, maar helaas. En iedere 6 weken gaat hij naar een pedicure.

Zelfs alle sokken en beddengoed op 60 graden met een scheut azijn erbij, speciaal poeder in de schoenen. De enige optie die over lijkt te blijven zijn de pillen, maar ivm gezondheid is dat helaas geen optie (aldus de huisarts) Dus ik hoop hier op goede hoop of de gouden tip.
Alle reacties Link kopieren Quote
Desayuno schreef:
27-02-2024 19:59
Heb je al eens gekeken naar het laseren van kalknagels? Ik heb er geen ervaring mee maar overweeg het wel
Dat durven we niet goed aan, ik hoor er weinig succes verhalen over. Maar we sluiten het nog niet uit :)
Alle reacties Link kopieren Quote
Irregular_Choice schreef:
27-02-2024 20:01
Deze olie heeft hij :
https://www.interfoot.nl/oiln-more/
Deze gaat op de lijst!! Dankjewel:)
Alle reacties Link kopieren Quote
Irma_3110 schreef:
27-02-2024 20:05
Clotrimazol al geprobeerd? De ene schimmel reageert sneller op miconazol, de andere meer op clotrimazol.
Helaas ook geen succes
Alle reacties Link kopieren Quote
Airedale schreef:
27-02-2024 20:28
Ik heb hier een heel sneu verhaal over.

Mijn man heeft een pillenkuur gedaan en dat hielp niet. Vervolgens heeft de huisarts de nagel eruit getrokken waarbij mijn man flauw viel. En nu heeft hij nog steeds kalknagels.

:(
Aahh nee! Wat erg!!!
Alle reacties Link kopieren Quote
vivapimpelmees schreef:
27-02-2024 20:38
Waarom staat dit op de corona pijler?