502 bad gateway

19-02-2018 16:36 58 berichten
Alle reacties Link kopieren
Misschien heb ik erover heen gelezen en is er al een topic over,maar ik krijg steeds de melding 502 Bad Gateway op het viva forum. En alleen bij deze website.

Wat betekent het? En wat moet ik doen om er vanaf te komen?
Heb ik nu een virus op mijn iPad ??
We hebben intussen wel een jubileumpje van de bad gateway he, een week! Hoera! Hoera! Hoera!
Als de mededeling ‘bad gateway’ nou vervangen wordt door ‘bad decision’. Dan klopt het gevoelsmatig weer.
Alle reacties Link kopieren
Ik snap niet dat Sanoma er niet gewoon de stekker uittrekt als het ze toch niets kan schelen hoe het forum functioneert.. Het wordt met de dag erger. :nooo:
Difficulty is inevitable, drama is a choice.
De nieuwe CM is net met de stage begonnen, dan kan je niet zomaar de stekker eruittrekken hoor.
Alle reacties Link kopieren
Nou zeg dat ik dat vergeet! Mijn nederige excuus!

Maar hup aan het werk dan, de landcode voor India is +91 en voor Polen +48, doe even een belletje naar de daarheen verplaatste IT afdeling van Sanoma.
Difficulty is inevitable, drama is a choice.
Alle reacties Link kopieren
(O) (O)
“I've learned that people will forget what you said, people will forget what you did, but people will never forget how you made them feel.” Maya Angelou.
Alle reacties Link kopieren
Hij doet het bij mij, ik bedoel de site. No bad gateway.... voor zo lang het duurt natuurlijk.

Viva kan deze shirts wel gaan verkopen, als dierbare herinnering.


Afbeelding
“I've learned that people will forget what you said, people will forget what you did, but people will never forget how you made them feel.” Maya Angelou.
Enn schreef:
26-02-2018 12:09


Viva kan deze shirts wel gaan verkopen, als dierbare herinnering.


Afbeelding
:rofl: :rofl: :rofl:

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven