Aanschaf HTC

14-09-2011 15:56 21 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ik zit er over te denken om een HTC te bestellen, maar heb een paar vragen;

Waar haal je de app's vandaan of hoe heten die dingen van HTC. dan kan ik alvast een beetje snuffelen....

Ten tweede zou ik graag willen weten of er ook navigatiesoftware voor beschikbaar is en is dat makkelijk te installeren?
in de market.

Wil je android of windows?

Het ligt er dus maar aan wat voor soort toestel je hebt. Op mijn windows heb ik nog geen navigatiesoftware gevonden. Op mijn android die ik had wel.
Ik heb een HTC desire Z (met toetsenbordje). Ik ben er zó blij mee! dit is een toestel met Android besturingssysteem. Er zit standaard een Android Market App op, je kunt hier heel eenvoudig allerlei Apps opzoeken en downloaden waarvan erg veel gratis.

Navigatie app zit er ook al op geloof ik, of ik heb het gratis gedownload van de Market, zou ook kunnen.
Google navigatie werkt ook op een android telefoon!
Ik heb een htc wildfire s en ik vind het helemaal geweldig.

Hij werkt heel makkelijk, bij mij zit er standaard navigatie op. Apps zijn eenvoudig te downloaden. Ik zou een htc zeker aanraden!
Ik heb een HTC Chacha en ben er helemaal weg van. Op de 'market' (staat al op je telefoon) kun je heel makkelijk apps e.d. zoeken en downloaden, zelfs ik (als leek zijnde) kan het. Navigatie had ik er ook standaard op zitten! HTC is het helemaal voor mij, na verschillende merken telefoons gehad te hebben.
Android is van google.

Ben zelf niet echt weg v/d batterijduur; maar da's schijnbaar normaal op deze 7e/8e & 9e generatie(s) "smart"phones.

Ik heb zelf 'n 7e generatie Desire (eerste; geen Z, HD, of S)

Ik heb 'm binnenkort 1 jaar & vervang m'n eerste setje batterijen binnenkort maar n's.
anoniem_121816 wijzigde dit bericht op 14-09-2011 17:31
Reden: ja, ik gebruik 2 batterijen ipv 1; ben grooot-gebruikert
% gewijzigd
Allereerst bedankt voor jullie reacties.

Ik heb er 1 gezien type desire A8181 met android erop.

Zegt me allemaal niets, maar lijkt me een leuk toestelletje.

Ik zal ook eens gaan googelen op market, neem aan dat dat het zelfde is als app store?
@ernie: da's de mijne & oudste variant.

Neem maar 'n nieuwere tenzij je geen abo wil nemen natuurlijk & de toestelprijs volledig gaat ophoesten so-to-speak.
Er zit al navigatiesoftware op...

Enum, is gewoon Android systeem.. ;)

Ik heb HTC Desire S, erg fijn!
Ik heb de desire z. Echt helemaal toppie! Love it!

Ik hoor idd ook vaak dat de batterij snel leeg is,dat is ook zo,maar omdat de toestellen van tegenwoordig zo veel kunnen,vergt dat natuurlijk wel wat.

De app market is inderdaad erg simpel(geloof me,ik ben niet zo super handig met dat soort dingen) maar dit werkt top. Gewoon invoeren wat je zoekt en op downloaden klikken.
Ik heb sinds kort de HTC Chacha en ben er helemaal blij mee. Ik wilde graag het toetsenbord houden maar wilde geen blackberry. Android was ook een vereiste en het touchscreen is mooi meegenomen.

De batterij gaat bij alleen bellen en smsen twee dagen mee. En dan gebruik ik hem ook een half uur per dag als mp3 (muziekdownload programmatje erop is erg handig).

Via de market kun je veel apps vinden, maar weet iemand waar je markettegoed kan bestellen/kopen?
Ik heb sinds vandaag een HTC Wildfire maar kan geen mms berichten verzenden of ontvangen. Iemand een oplossing?

edit: is inmiddels opgelost!
Hier HTC desire HD,super ding.

Wil je een niet te groot scherm dan zou ik voor de Z of S gaan.
Heb een Desire. Eerste jaar helemaal blij, maar nu heeft hij, net als alle HTC modellen het overbekende 'reboot' probleem. Dat krijgen ze bijna allemaal. Het ene model na een half jaar, het andere model na een jaar. Hij blijft zichzelf opnieuw opstarten. Na elk gesprek opnieuw weer. Schijtziek wordt ik ervan. Heb gebeld en het schijnt een bekend probleem te zijn volgens de HTC meneer. Ik heb meer dan een jaar geluk gehad.

Ik kan hem opsturen maar dan ben ik hem 2 weken kwijt (vrienden van mij wel gedaan), en dat gaat niet want ik heb geen vervangend toestel en bel zakelijk een paar uur per dag. Kortom, ik heb net een ander toestel gekocht simlock vrij en heb me nu eens verdiept. De Samsung Galaxy SII is het beste android toestel op dit moment. Wilde eigenlijk wachten op de Galaxy Xcover, maar ik kan niet nog een maand wachten.

Google anders even op 'HTC start telkens opnieuw op' of 'HTC reboot problem'....
Van de facebook pagina speciaal gewijd aan dit onderwerp:

"hey to everyone... I m sorry if this topic is already been answered but i read probebly 1000 pages around many diffrent forums and yet no answer for the problem how to fix the reboot broblem for the htc desire . I heard that maybe the offical update of froyo 2.2 for the desire will fix the issue ?!?! can it be ?? or sombody know what should i do?"
@oriane: geen froyo update?
Ik heb nog nooit gehoord van het reboot probleem, ken veel mensen met HTC en die hebben m langer dan een jaar, ikzelf ook. Ik zeg niet dat het niet bestaat hoor, maar als je zoekt op 'HTC start steeds opnieuw op', dan is het logisch dat je allerlei topics vindt hierover. Net zoals dat je topics over enge ziektes opduikelt als je zoekt op bepaalde ziekteverschijnselen.
ik raad je aan om in ieder geval een HTC te kiezen met Andriod als besturingssysteem en niet met windows, want dat loopt de hele tijd vast.
ik heb een HTC Wildfire, prima ding, maar heb um nu een jaar en het apparaat doe nu een beetje vreemd. Elke keer gaat de HTC uit zichzelf uit en weer aan, dan moet ik weer de pincode intoetsen etc. en dan gebeurd zeker zo'n 3x per dag. Zelfs als de telefoon in mijn tas zit en ik pak um om te bellen, dan blijkt het ding weer eens uit zichzelf te zijn opgestart....

Iemand een idee wat ik eraan kan doen?
fransisca je kan hem via de htc website opnieuw proberen te updaten,mocht dit niet lukken, opsturen voor reparatie

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven