Afbeelding uploaden Google zoeken foetsjie

13-03-2014 09:45 5 berichten
Alle reacties Link kopieren
Help, afbeeldingen uploaden in Google afbeeldingen zoeken kan niet meer ?!

De camera is plots weg waar je op moest klikken. Kijk maar... Wie oh wie weet raad ?

Ik heb dit regelmatig nodig voor mijn werk scheelt me vele uren, dagen zoeken naar bepaalde producten als ik het al kon vinden. Met deze functie was het zo gevonden. Zie ik ergens dezelfde mogelijkheid over het hoofd ?
Misschien kan je een account aanmaken bij photo bucket. Daar kan je online afbeeldingen opslaan.
Als je iets intikt bij google (maakt niet uit wat) en op afbeeldingen klikt, dan zie je in de zoekbalk wel de optie met die camera.
Cameraatje staat er hier nog steeds hoor (ie)
Wat weird bij mij is ie echt weg... Zal morgen nog eens kijken. Maar ik heb misschien te oude meuk, flybookje met Xp & explorer. Xp wordt binnenkort niet meer ondersteunt. Maar daar was het voorheen gewoon nog op te zien. En kan mij slecht voorstellen dat behalve dat het bij klantenservice niet meer ondersteunt wordt er dingen plots niet meer werken die het voorheen prima deden. Nog iemand met XP die het kleine cameraatje in het zoekvakje van Google afbeeldingen zoeken niet meer ziet ? Als je erop klikte kon je dus zelf een afbeelding uploaden en identieke of gelijkende afbeeldingen zoeken.

@miss brice thanx maar het gaat niet om opslaan maar om afbeeldingen uploaden en identieke zoeken. Zodat je bv kan zien waar iets te koop is.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven