afleverrapporten SMS Iphone 4

07-07-2011 09:22 17 berichten
Alle reacties Link kopieren
Goedemorgen,

"vroeger" op de handige Nokia's had je een instelling dat je een afleverrapport kreeg als er een sms werd afgeleverd. was wel ns handig. nu wil ik dat ook graag bij mn Iphone 4.

heb al even gegoogled en daar zie ik dat er wel een app bestaat hiervoor maar de meningen hierover zijn erg verdeeld.

Heeft iemand hier ervaring met de app?

Las ook iets over een uitroepteken als start vd sms te zetten, iemand hier ervaring mee?

Hoor het graag

Gr,

Goof
iPhone
quote:SeptemberGirl schreef op 07 juli 2011 @ 09:23:

iPhone

In hoeveel topics ga je dit nog blijven doen??

Of wordt je volgende stap alle spelfouten in ieder topic te lijf te gaan?

Of word je stiekem ingehuurd door Apple om hun erfgoed te bewaken?
Spectral, ik vermoed dat jij een bericht hebt getikt, omdat er staat ''bericht verborgen'' en jij de enige bent die ik heb geblockt.

Nogmaals (echt, nogmaals), wil je me alsjeblieft met rust laten en niet reageren op mijn posts? Het lijkt inmiddels wel of je me stalkt.
quote:SeptemberGirl schreef op 07 juli 2011 @ 09:28:

Spectral, ik vermoed dat jij een bericht hebt getikt, omdat er staat ''bericht verborgen'' en jij de enige bent die ik heb geblockt.

Nogmaals (echt, nogmaals), wil je me alsjeblieft met rust laten en niet reageren op mijn posts? Het lijkt inmiddels wel of je me stalkt.

Deze dame spoort blijkbaar niet helemaal.... met altijd maar haar negatieve gezeur in topics En als je daar commentaar op geeft ben je een stalker en een zeikerd! (je zou voor de grap al haar commentaar en gezeik op een rijtje moeten zetten....)

Gelukkig leven we in een vrij land en is dit een open forum waar je godzijdank gewoon op iedereen kan en mag reageren.
Ik vind het wel grappig. Ik erger me ook aan zowiezo, zo en zo, zowieso, soieso, zowiesoo e.d.
oke sorry, iPhone
quote:ossiepossie schreef op 07 juli 2011 @ 09:31:

Ik vind het wel grappig. Ik erger me ook aan zowiezo, zo en zo, zowieso, soieso, zowiesoo e.d.

Natuurlijk, en ook aan werkwoordvervoegingen... maar iphone, Iphone of iPhone is echt onzin om je daar druk over te maken en dat consequent doordrammen in elk topic.

Laat haar dat lekker doen met echte fouten.
quote:goof5 schreef op 07 juli 2011 @ 09:32:

oke sorry, iPhone

Geeft niks, is mijn grapje.

Ik heb er niet eens eentje, kun je nagaan! Maar genoeg mensen hier wel, die je vast kunnen helpen.

(overigens denk ik dat een afleverrapport een dienst is van je provider, en niet zozeer van je telefoon.....)
quote:ossiepossie schreef op 07 juli 2011 @ 09:31:

Ik vind het wel grappig. Ik erger me ook aan zowiezo, zo en zo, zowieso, soieso, zowiesoo e.d.En kwa!
Zojuist in een ander topic gespot: doedt i.p.v. doet.

Over het afleverrapport: ik heb die instelling ook niet kunnen vinden, maar ik whatsapp met iedereen. Dan krijg je twee vinkjes op het moment dat het bericht gelezen is. Gebruik je die app al? Het is goedkoper dan sms-en.
Ja, gebruik die whatsapp al, maar iemand die ik wil smsen heeft geen iPhone ().

moet dus dienst zijn van kpn, heb al jaren kpn dus lijkt mij dat het er dan dus wel op moet zitten als het bij nokia ook kon.

maar daar zat echt een instelling op, op iPhone dus niet, apart!
*0# voor het bericht zetten of dit downloaden.
Whats app werkt ook op andere telefoons hoor, heb je geen iPhone voor nodig alleen een internet verbinding!
Kijk, XionZ dat is een goede. heb het getest en het werkt. heel erg bedankt.

en idd de whatsapp werkt als er internet is, wist ik wel . Diegene heeft dus en geen iPhone en geen internet ( zooooo 2010 hahahaha)

Bedankt allen voor het meedenken!

Groetjes,

Goof
Nog simpeler, een " ! " aan het begin van je bericht zetten. Ontvanger ziet daar niks van
Een " ! " aan het begin van je bericht zetten werkt ook

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven