Afspeellijst telefoon afspelen, hoe?
vrijdag 20 september 2019 om 08:43
Ik zal wel de grootste digibeet op het forum zijn
Twee vragen:
Mijn gedownloade muziek op mijn telefoon stopt na het afspelen van 1 nummer. Hoe kan ik instellen dat hij alle nummers achter elkaar afspeelt?
En downloaden via YouTube, kan ik op de link klikken en plakken op de converter pagina. Maar ik download via de YouTube app. Kan dan niet op de link van het betreffende nummer klikken. Hoe doe ik dit?
Heb al gegoogled maar kom er niet uit
Twee vragen:
Mijn gedownloade muziek op mijn telefoon stopt na het afspelen van 1 nummer. Hoe kan ik instellen dat hij alle nummers achter elkaar afspeelt?
En downloaden via YouTube, kan ik op de link klikken en plakken op de converter pagina. Maar ik download via de YouTube app. Kan dan niet op de link van het betreffende nummer klikken. Hoe doe ik dit?
Heb al gegoogled maar kom er niet uit
vrijdag 20 september 2019 om 09:21
Je moet die audiobestanden verplaatsen naar de map muziek, waar de muziek die wel goed afspeelt ook staat. Als dat niet met je telefoon zelf kan, sluit je hem aan op de laptop of pc en open je de mappen van je telefoon op de laptop en versleep je de bestanden daar.
Ik heb geen Samsung maar neem aan dat dit moet gaan lukken.
impala wijzigde dit bericht op 20-09-2019 09:23
6.75% gewijzigd
.
vrijdag 20 september 2019 om 09:22
Was het maar zo makkelijk. Dat lukt dus niet. Snap ook niet hoe ik mijn gedownloade nummers naar Google play music kan krijgen.Lucifer2018 schreef: ↑20-09-2019 09:12Verschilt per type telefoon.
Dus google je type telefoon en afspelen muziek in en je vind vast een antwoord op je vraag?
Iemand moet toch weten hoe ik dit kan doen?