Afspeellijst telefoon afspelen, hoe?

20-09-2019 08:43 14 berichten
Ik zal wel de grootste digibeet op het forum zijn :facepalm:

Twee vragen:

Mijn gedownloade muziek op mijn telefoon stopt na het afspelen van 1 nummer. Hoe kan ik instellen dat hij alle nummers achter elkaar afspeelt?

En downloaden via YouTube, kan ik op de link klikken en plakken op de converter pagina. Maar ik download via de YouTube app. Kan dan niet op de link van het betreffende nummer klikken. Hoe doe ik dit?

Heb al gegoogled maar kom er niet uit 8-.
Alle reacties Link kopieren
Wat voor telefoon heb je en wat gebruik je om de muziek af te spelen? Dat lijkt me nogal essentiële informatie.
Wat voor telefoon heb je? Bij een iPhone werkt het anders dan bij bijv een Samsung.
Een Samsung s7, de bestanden die ik via apps heb gedownload speelt hij wel achter elkaar af. Maar muziek van YouTube staat onder mijn bestanden, audio.
En dan stopt hij na het afspelen van 1 nummer.
Ik zou een Spotify abonnement nemen. Nooit meer problemen.
Ik hoef geen Spotify. Met 40 nummers ben ik ruim tevreden en ik hoef ook niet steeds nieuwe nummers. Wil alleen graag mijn muziek automatisch achter elkaar af kunnen spelen. Dat moet toch mogelijk zijn?
Verschilt per type telefoon.

Dus google je type telefoon en afspelen muziek in en je vind vast een antwoord op je vraag?
marjan77 schreef:
20-09-2019 08:51
Een Samsung s7, de bestanden die ik via apps heb gedownload speelt hij wel achter elkaar af. Maar muziek van YouTube staat onder mijn bestanden, audio.
En dan stopt hij na het afspelen van 1 nummer.
Je moet die audiobestanden verplaatsen naar de map muziek, waar de muziek die wel goed afspeelt ook staat. Als dat niet met je telefoon zelf kan, sluit je hem aan op de laptop of pc en open je de mappen van je telefoon op de laptop en versleep je de bestanden daar.
Ik heb geen Samsung maar neem aan dat dit moet gaan lukken.
impala wijzigde dit bericht op 20-09-2019 09:23
6.75% gewijzigd
.
Lucifer2018 schreef:
20-09-2019 09:12
Verschilt per type telefoon.

Dus google je type telefoon en afspelen muziek in en je vind vast een antwoord op je vraag?
Was het maar zo makkelijk. Dat lukt dus niet. Snap ook niet hoe ik mijn gedownloade nummers naar Google play music kan krijgen.
Iemand moet toch weten hoe ik dit kan doen?
marjan77 schreef:
20-09-2019 09:22
Was het maar zo makkelijk. Dat lukt dus niet. Snap ook niet hoe ik mijn gedownloade nummers naar Google play music kan krijgen.
Iemand moet toch weten hoe ik dit kan doen?
Zie boven :)
.
Bij de YouTube app kun je rechts onder de video autoplay aanvinken.
Zitten de liedjes wel in 1 playlist?
Dan ga je naar je muziekmap, en kies je nummers. Daarna alles shuffle.
Als je naar de artiest of album gaat speelt er niet meer af dan dat je van die artiest of album hebt.
“Don’t look back – you’re not going that way.”
Gelukt!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven