Al mijn berichten op Facebook blijven in behandeling.

24-07-2024 21:14 8 berichten
Alle reacties Link kopieren Quote
Sinds een poosje blijven al mijn berichten die ik probeer te posten binnen groepen in behandeling. Ook in groepen waar je berichten kan plaatsen zonder controle. Ik word er helemaal simpel van. Ook bepaalde beheerders die ik eerder wel een pb kon sturen kan opeens ook niet meer. Ik heb gecontroleerd of ik regels heb overtreden maar ook dat is niet het geval. Weet iemand een oplossing?
Alle reacties Link kopieren Quote
Iemand? :)
Alle reacties Link kopieren Quote
Gebruik je een app of in je browser?

Ik zou cookies en navigatiegegevens verwijderen en opnieuw inloggen.

In geval van app verwijderen en opnieuw downloaden.
Alle reacties Link kopieren Quote
https://www-pureit-ca.translate.goog/c ... to%20post.
Alle reacties Link kopieren Quote
Dat is een ding van Facebook of ingesteld door de groep. Zo speel ik een spelletje waar meerdere FB groepen voor zijn. Bij een groep mag je geen cijfers in je bericht hebben wat ik pas door kreeg toen ik geband werd een tijdje. In een andere groep wordt bijna alles in behandeling gegooid door FB als je je game link plaatst of een bericht plaatst wat recent ook al gevraagd is. De chat groepen bij die FB groepen zijn helemaal een drama. Veel voorkomende woorden worden als mogelijke spam gezien door FB zelf dus 9 van de 10 berichten worden door FB automatisch verwijderd als spam.

Kortom ik zou het beheer van de FB groep even benaderen om te vragen hoe en wat maar als het FB zelf is kunnen ze er niks aan doen.
Alle reacties Link kopieren Quote
Zalmsnippers schreef:
25-07-2024 11:49
Gebruik je een app of in je browser?

Ik zou cookies en navigatiegegevens verwijderen en opnieuw inloggen.

In geval van app verwijderen en opnieuw downloaden.
Ik gebruik de app en die heb ik inmiddels opnieuw gedownload.
Ik zal de cookies en navigatiegegevens ook verwijderen. Dank je wel voor de tip.
Alle reacties Link kopieren Quote
Graze schreef:
25-07-2024 12:41
Dat is een ding van Facebook of ingesteld door de groep. Zo speel ik een spelletje waar meerdere FB groepen voor zijn. Bij een groep mag je geen cijfers in je bericht hebben wat ik pas door kreeg toen ik geband werd een tijdje. In een andere groep wordt bijna alles in behandeling gegooid door FB als je je game link plaatst of een bericht plaatst wat recent ook al gevraagd is. De chat groepen bij die FB groepen zijn helemaal een drama. Veel voorkomende woorden worden als mogelijke spam gezien door FB zelf dus 9 van de 10 berichten worden door FB automatisch verwijderd als spam.

Kortom ik zou het beheer van de FB groep even benaderen om te vragen hoe en wat maar als het FB zelf is kunnen ze er niks aan doen.
Nee, de beheerders kunnen er inderdaad niets aan doen. Maar het is ontzettend irritant. Facebook zelf benaderen is een gebed zonder end.
Alle reacties Link kopieren Quote
Dank je, misschien staat hier een oplossing tussen.

Gebruikersavatar
Anonymous
Om te kunnen reageren moet je ingelogd zijn

Terug naar boven