App die werkdagen aftelt

21-05-2014 14:23 19 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hoi!

De titel zegt het al.

Om mijn vakantie-voorpret te vergroten zoek ik een app die dagen aftelt, maar dan niet alle dagen maar alleen werkdagen.

Ik wil dus kunnen aangeven welke dagen meetellen en welke niet.

Geschikt voor android en natuurlijk het liefst gratis

Bestaat zoiets?
Wees altijd jezelf. Tenzij je een eenhoorn kan zijn. Wees dan een eenhoorn.
Nog nooit van gehoord. Misschien heb je zojuist een nieuwe app uitgevonden.
Wat jammer dat ik verschrikkelijk a-technisch ben
Je kunt ook een kalender printen en iedere dag een vakje doorkruisen, maar dat is vast niet wat je zoekt ;)
http://m.red.nl/Reizen/Download-een-vakantie-aftel-apps
quote:Broedkippetje schreef op woensdag 21 mei 2014 14:26 Wat jammer dat ik verschrikkelijk a-technisch benContact iemand die wel technisch is, zometeen loop je een goudmijn mis! :-D
En in de playstore staan ze ook.
Er zijn genoeg countdown apps te vinden in de playstore. Er zullen ook vast apps zijn waarbij je zelf een eind datum in kan stellen
Starshine, die op die red site en in de playstore, daar zie ik niet van dat ze specifiek alleen werkdagen tellen.

En bij alle countdownapps kun je inderdaad een einddatum instellen, maar het gaat mij erom dat hij mijn vaste vrije dagen en bijv 2e pinksterdag niet meetelt.

Ik zie in de playstore nergens een app die dat in zijn beschrijving als functie noemt.
Heb een countdown app genaamd: Final Countdown. Is voor android en deze telt ook elke keer af wanneer ik naar een festival of op vakantie ga

Heerlijk om die teller te zien aflopen.

Edit: oh, je wilt specifiek voor werkdagen. Die van mij telt alle dagen. Vind dit wel zo prettig, anders verheug ik me te snel op iets haha.
quote:loppy schreef op 21 mei 2014 @ 14:39:

Heb een countdown app genaamd: Final Countdown. Is voor android en deze telt ook elke keer af wanneer ik naar een festival of op vakantie ga

Heerlijk om die teller te zien aflopen.En kan je daar op instellen welke dagen wel of niet meetellen?
Countdown days van Levente Falls zegt in de omschrijving dat je ook alleen weekdays kunt tellen. Ken de app zelf niet, maar als dit klopt en je werkt fulltime, dan is dit misschien wat je zoekt.
Dit is mijn uitspraak en daar moet u het mee doen.
Countdown widget van sevenlogic zegt dat ze heel erg flexibel zijn in de aftelunits. Weet niet hoe flexibel dat is.
Geen tips, maar ik moest gelijk denken aan een ex-collega die 5 jaar voor zijn pensioen aan het aftellen is gegaan. Dagelijks streepte hij een dag weg op de kalender en dan zei hij 'Ik moet nog zoveel jaar, zoveel maanden, zoveel weken en zoveel dagen werken'. Hij was er nogal klaar mee
@ClaudeFiolle

Dat klinkt inderdaad veelbelovend, maar helaas.

Gedownload maar je kunt inderdaad wel de units aangeven maar zo te zien geen units laten overslaan.
quote:ninon schreef op 21 mei 2014 @ 15:32:

Geen tips, maar ik moest gelijk denken aan een ex-collega die 5 jaar voor zijn pensioen aan het aftellen is gegaan. Dagelijks streepte hij een dag weg op de kalender en dan zei hij 'Ik moet nog zoveel jaar, zoveel maanden, zoveel weken en zoveel dagen werken'. Hij was er nogal klaar mee Zoiets inderdaad
En die eerste die ik noemde?
Ga ik nu testen
Die komt in de buurt!

Daarbij kan je inderdaad instellen op werkdagen, maar niet zelf ingeven wat je werkdagen zijn.

En dan wil ik het eigenlijk nog ingewikkelder, omdag hemelvaart en pinksteren ook geen werkdagen zijn.

Ik denk echt dat het nog niet bestaat.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven