Babyliss Roterende haarborstel

13-12-2012 13:45 11 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hebben jullie ervaring met de Babyliss Roterende haarborstel? Het is een borstel er droger in een.

Ben aan het twijfelen om deze te kopen.
Ik vind dat altijd van die enge dingen. Voorzie van die leuke ongelukjes dat ie zich vastdraait in je haar en je alles af moet knippen enzo haha
Ik heb een Rowenta roterende borstel en die bevalt mij heel goed. Het is wel even wennen, maar na drie keer ging het super.
Ik heb er 1 van Rowenta. Hij werkt fantastisch! Ik gebruik hem inmiddels 2 jaar, maar alleen de grote kop. Zoals Ivetje zegt; die andere is mijn haar te lang voor en daar blijft hij in haken.

Hij zorgt niet voor gigantische krullen, maar wel voor slag en volume (met de juiste haarproducten). Omdat ik vrij lang haar heb fohn ik het eigenlijk altijd eerst met een gewone fohn tot het iets droger is (heet dat handdoek-droog?) en daarna stijl ik het met die roterende borstel.

Babyliss geen ervaring mee, maar misschien heb je aan Rowenta ervaringen ook wat :p
Heb hem ook gehad maar hij zat vast aan mijn schedel inclusief haar, en ik moest hem bijna uitgraven. Ik ben niet geschikt voor dit soort technische snufjes.
OOrlog!
Ruil hem in voor een ED! Veilig en warm. Dat is wat je nodig hebt!
Ideaal ding. Mijn haar föhnen met een ronde borstel en de föhn dat lukt me echt niet! Dit werkt bijna even goed.
Ik heb 'm en vind hem erg goed werken. Mijn haar kan erg pluizig zijn, maar daar zie je niks van als ik hem gebruik (wel met nog vochtig haar). Het wordt er zacht en glad van met slag, erg mooi. Ik heb lang haar en daar heeft 'ie geen moeite mee. Eén nadeel is dat er af en toe een paar losse haren tussen het aansluitstukje tussen de borstel en het stukje plastic erboven vast komen te zitten. Als 'ie dat nou niet deed zou ik hem perfect vinden.
Ik heb er een van babyliss maar die gebruik ik nooit meer. Vind dat er te weinig kracht achter zo'n ding zit dus ik gebruik nu gewoon een fohn en een ronde (gewone) borstel voor hetzelfde effect. Is veel beter (mits je daarmee overweg kan).

Alleen doen als je je haar eerst droogt want met nat haar wordt het erg pluizig!! Niet denken dat het een vervanging van je fohn wordt, want daar is het echt niet sterk genoeg voor.
http://www.beautygloss.nl/page/9/

(drie keer is scheeptrecht ) haha

maar dus nog een keer

een beauty blog en op dit filmpje zie je hoe ze hem gebruikt.
Ik heb ook de Rowenta en die is echt SUPER!

Zo kan iedereen echt in een handomdraai een mooi kapsel krijgen. Ik ben niet handig wat föhnen betreft, maar dit ding is echt geweldig.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven