Batterij verbruik slaapstand ipad

11-10-2012 13:25 8 berichten
Hallo allemaal

Hoe veel %verbruikt jullie ipad in slaapstand per nacht?

Die van mij vanacht 3 %. Op zich prima maar eerder leek het alsof ie niks verbruikte . Op google lees ik dat ie dan eigenlijk niks hoort te verbruiken.

En nu zie ik als ik facetime open klik gelijk al mijzelf in beeld. Heb nooit wat geactiveerd. Is dit normaal en zou dit voor batterijverlies kunnen zorgen?
Alle reacties Link kopieren
Zet je iPad snachts op de vliegtuigmodus, dan verbruikt hij niets omdat je dan geen pushberichten etc. kunt krijgen. Dan gaat hij pas echt in een soort slaapstand. Standby verbruikt hij bij mij ook wel iets hoor, hij is al wat ouder.
Hij verbruikt in slaapstand niks tenzij je pushberichten krijgt.

En tsjaa die kan je idd alleen in vliegtuigmodus tegen gaan.
Sluit je wel regelmatig al je apps? Met het kruisje, dus niet alleen eruit gaan met de home button. Als je dat nooit doet, dan staan nu zo'n beetje alle apps open die je hebt. Kan me voorstellen dat dat energie kost. Al vind ik 3% niet echt zorgwekkend veel. Mijn telefoon kan wel 50% leeglopen in een nacht. Dat vind ik pas echt irritant en ik snap nog niet zo goed waar dat door komt.
Staat hij snachts aan ???
In de nacht je wifi of internet uitzetten. Dan verbruikt ie minder. Ik vind 3% niet veel hoor, zal er zelf vanavond en morgenochtend eens naar kijken.

Ik laat wifi altijd aan staan en sluit nooit een app af.
Waarom moet snachts je tablet aan ???
quote:pyridine schreef op donderdag 11 oktober 2012 14:04 Sluit je wel regelmatig al je apps? Met het kruisje, dus niet alleen eruit gaan met de home button. Als je dat nooit doet, dan staan nu zo'n beetje alle apps open die je hebt. Kan me voorstellen dat dat energie kost. Al vind ik 3% niet echt zorgwekkend veel. Mijn telefoon kan wel 50% leeglopen in een nacht. Dat vind ik pas echt irritant en ik snap nog niet zo goed waar dat door komt.Sluiten van de apps maakt niets uit, je kunt hem idd beter op vliegtuigmodus zetten

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven