Bekend met de Samsung Galaxy S3

21-02-2014 19:49 5 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hallo,

Ik ben sinds kort op zoek naar een nieuwe telefoon en kom vaak uit bij de Samsung Galaxy S3.

Is iemand hier bekend mee? Werkt deze telefoon naar verwachtingen?

Ik heb nu de LG L7 en word knettergek van de media scanner die blijft hangen, en kan maar geen oplossing vinden. Dit houd al zo'n 6/7 maanden aan..

Het gaat me vooral om dat de telefoon gemakkelijk in gebruik is, en waar zelden problemen bij voorkomen.
Half Nederland heeft de Galaxy SIII

Is een fijne telefoon. Problemen heb je bij elk merk wel eens, het is kwetsbare elektronica. Alleen de oude Nokia's zijn onverwoestbaar.

Waarom ben je nooit teruggegaan met je telefoon naar de winkel? Als terugzetten naar de fabrieksinstellingen niet werkt is de telefoon gewoon kapot en zo oud is die van jou nog niet toch?
Heb m'n telefoon in juni 2013 gekocht bij de kijkshop. Na 3 maanden bleef de media scanner hangen eerst bij 99% en nu zelfs bij 1% of 3% en dat duurt dus al n half jaar. Mijn zusje heeft zelfde telefoon in juli 2013 gekocht en vanaf dag 1 al last van.

Allebei apart naar de winkel terug gegaan, maar hun zeggen dat ze er niks aan kunnen doen en dat t door ons komt.. fabrieks instellingen heb ik 2x geprobeerd maar helpt niks helaas.
Dan moet je je niet af laten schepen, je hebt recht op een werkende telefoon en ze hadden hem dus gewoon op moeten sturen. Ik zou een klacht indienen bij Kijkshop NL.

Als alternatief kun je hem ook opsturen naar LG.

Je hebt gewoon garantie hoor!!
Ik heb de S3 en ben er prima tevreden mee. Is mijn eerste smartphone

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven