Berichtje voor helene31

16-09-2011 22:49 404 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hai Helene,

Ik reageer niet zo vaak op het forum, maar ik was pas aan het rondneuzen en dacht: he??? Heb ik dat geschreven? Nee dus, misschien is het je nog niet opgevallen, maar we hebben dus ongeveer dezelfde naam en hetzelfde ' plaatje' (avatar, of heet dat niet zo?).

Ik vind het nogal verwarrend, voor al die andere meelezers.

Zou je het erg vinden een ander plaatje te zoeken? Jij bent pas sinds kort lid zag ik en ik lekker al langer, dus jij bent de copycat .

Hoop dat je dit leest.

Groetjes van HelenA
Je bedoelt je motto? Leuk! En vooral handig .

Heb je ook een ander plaatje dan? Ik zie nog steeds dezelfde.
quote:helena2 schreef op 03 oktober 2011 @ 17:11:

Je bedoelt je motto? Leuk! En vooral handig .

Heb je ook een ander plaatje dan? Ik zie nog steeds dezelfde.Doe maar eens F5, dan zie je het nieuwe plaatje.
Als je tot over je oren in de soep zit, zie je de gehaktballen pas naast je drijven
Nu vind ik allebei jullie ava's niet leuk die jullie gekozen hebben maar goed, we kunnen niet alles hebben.
Als je tot over je oren in de soep zit, zie je de gehaktballen pas naast je drijven
Ik vind ze ook niet leuk, van TO vind ik hem saai en van Helene vind ik het een kinderachtige soort van sneer.
quote:iris1969 schreef op 03 oktober 2011 @ 18:24:

Ik vind ze ook niet leuk, van TO vind ik hem saai en van Helene vind ik het een kinderachtige soort van sneer.Het is geen sneer, maar een grapje. Ben nog op zoek naar een definitieve.
Ik vind die van NR31 eigenlijk wel grappig
quote:Very.Cherry schreef op 24 september 2011 @ 14:09:

[...]

Ook al is het je humor niet, het was overduidelijk een grap (wellicht om de zwaarte wat te breken maar dat vul ik in) gezien de vette smiley erachter. Om dan bloedserieus verder te mauwen over dat je haar kattig vindt, is ook flauw, vind ik.

Ik ben geloof ik voor geen van beide heleentjes..Ik ben voor team kers. Helemaal eens.
Ik vind ze allebei leuk. En die van Helene31 grappig.
Ik ben voor Helene, want Helena is de leukste. Sowieso vind ik het plaatje van Helena mooier, dus ja, lijkt me logisch dat ik 100 procenti voor team Helene ben. Go Helen!...
Tuurlijk Ligeia. Begrijpelijk...

Heb trouwens nu een plaatje, eerlijk gejat en zelf aangepast. Is het wat of loopt hier ook een dubbelganger mee rond?
Helene31, eet jij citroenen als ontbijt ofzo?
quote:Tomatensoep schreef op 04 oktober 2011 @ 11:30:

Helene31, eet jij citroenen als ontbijt ofzo?Huh? Wat heb ik nu weer gedaan?
Heb het plaatje met de sneer/grapje blijkbaar gemist. Ach ja, misschien maar beter.

Deze snap ik niet, die met die baby. Of ben je zwanger ofzo?

MV; ik zoek nog in mijn eigen foto's naar een zelfgemaakte. Want dat was eigenlijk wel een verdomd goeie tip van jou. Dus het plaatje van eiland St Helena is tijdelijk. Maar heb niet zo'n mooie kat als jij, dus denk nog even na over wat het gaat worden.
Waarom snap je hem niet? Het is een vrouw met een klein meisje, ik ben moeder van een dochter. Zo ingewikkeld is het toch niet?
Helena2, ik wil wel meedenken en zoeken naar een leuke ava. En ik denk meerdere hier.

Waar denk je aan? Wat zou je graag willen? Je kan ook je oude weer nemen! Anders helpen we wel even meedenken.
MV: Dank je voor het aanbod, maar ik wil eerst zoeken in mijn eigen albums. En de oude weer nemen, toch maar niet. Vind hem na al het gedoe opeens niet meer zo leuk.

Als ik niks kan vinden of bedenken, dan meld ik me weer!
Nee die baby snap ik ook niet. Nu lijkt ze opeens sprekend op de Ava van Malificient. Is dat de bedoeling?
quote:helena2 schreef op 05 oktober 2011 @ 12:31:

MV: Dank je voor het aanbod, maar ik wil eerst zoeken in mijn eigen albums. En de oude weer nemen, toch maar niet. Vind hem na al het gedoe opeens niet meer zo leuk.

Als ik niks kan vinden of bedenken, dan meld ik me weer!

Ok, mocht je een kat willen en eentje waar er niet nog een van is, dan heb ik nog leuke kittenfoto's van de mijne. Dan weet je zeker dat niemand die heeft.

Succes, ik blijf kijken wat het gaat worden.
quote:iris1969 schreef op 05 oktober 2011 @ 12:51:

Nee die baby snap ik ook niet. Nu lijkt ze opeens sprekend op de Ava van Malificient. Is dat de bedoeling?

Tuurlijk, want NR31 is een grote na-aperd

Het is inderdaad ook een avatar van Maaike Hartjes of hoe heet ze, maar verder zie ik toch wel duidelijk verschil
quote:Gaviia schreef op 06 oktober 2011 @ 07:28:

[...]

Tuurlijk, want NR31 is een grote na-aperd

Het is inderdaad ook een avatar van Maaike Hartjes of hoe heet ze, maar verder zie ik toch wel duidelijk verschil

Dan zijn ring en nog een forummer wiens naam ik even niet opkom ook naapers, want ook Maaike-plaatjes.

Het zal allemaal wel, misschien moeten sommige mensen een nieuwe bril?
eens met Helene31

zag net de avatar van feeks en sunny1 lijken ook wel erg op elkaar hoor
Ring leeft als forummer al heel lang niet meer hoor. En Frizzy bedoel je, als andere.
Ja, Frizzy idd.
En al die avatars met gezichten. Een pot nat.
of landschappen.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven