Berichtje voor helene31

16-09-2011 22:49 404 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hai Helene,

Ik reageer niet zo vaak op het forum, maar ik was pas aan het rondneuzen en dacht: he??? Heb ik dat geschreven? Nee dus, misschien is het je nog niet opgevallen, maar we hebben dus ongeveer dezelfde naam en hetzelfde ' plaatje' (avatar, of heet dat niet zo?).

Ik vind het nogal verwarrend, voor al die andere meelezers.

Zou je het erg vinden een ander plaatje te zoeken? Jij bent pas sinds kort lid zag ik en ik lekker al langer, dus jij bent de copycat .

Hoop dat je dit leest.

Groetjes van HelenA
Helene31 heb ik meer zien posten, dus ben voor haar, dus.

aanvulling: ik vind haar wel oke
Ik geef het op. Tegen zo'n fanatieke fanclub kan ik niet op .

<---------------------- test
NR31, er stond een smiley achter, omdat je nml. nogal sjacherijnig op mij reageerde, ik dahct doe het af met een grapje.

Jammer, hij blijft dus scheef zitten

Top NR2!
quote:Enn schreef op 23 september 2011 @ 23:39:

[...]

Lijkt me logisch en ik zie ook de link tussen avatar/ nick met bekend - dan wel herkend worden helemaal niet. Ik zie werkelijk niet waarom iemand hier rekening mee zou willen houden in keuze van ava of naam.

Of je moet dat doel (bekend en herkend willen worden) hebben op een forum. Dan wordt het anders. Er zitten dus nogal verschillen in persoonljke doelen om op een forum te vertoeven Iris. De jouwe zijn dus niet de mijne.Een knap staaltje woordenverdraaiing, want het is gewoon voor iedereen handig om herkend te worden bij het posten, aangezien er zo ontzettend veel forummers zijn. Dit hoef je dus niet als mijn persoonlijke doel te laten lijken.
quote:helena2 schreef op 24 september 2011 @ 10:35:

Ik geef het op. Tegen zo'n fanatieke fanclub kan ik niet op .

<---------------------- test

Een goed idee.

Ik vind het trouwens ontzettend kinderachtig van sommigen om dit tot een populariteitsstrijd tussen de beide dames te laten worden, want het was gewoon een verzoekje van TO. Niets meer en niets minder.
quote:zusenzoo schreef op 24 september 2011 @ 11:46:

NR31, er stond een smiley achter, omdat je nml. nogal sjacherijnig op mij reageerde, ik dahct doe het af met een grapje.

Jammer, hij blijft dus scheef zitten

Top NR2!Ik reageerde helemaal niet chagrijnig. Wat ik al zei, ik vind er niets grappigs aan om dan zo`n opmerking ertegenaan te gooien. Maar goed, wij liggen elkaar wel vaker niet geloof ik.
@iris ik vind het dan weer heel apart om een topic te openen waarin je stelt dat je zelf niet vaak post maar toch maar iemand anders een andere ava moet nemen. Verder ken uk ze allebei nauwelijks maar ik vond 2 echt een beetje moeilijk doen. Probleem nu opgelost toch, 2 heeft een andere ava
quote:_yellowlove_ schreef op 24 september 2011 @ 13:32:

@iris ik vind het dan weer heel apart om een topic te openen waarin je stelt dat je zelf niet vaak post maar toch maar iemand anders een andere ava moet nemen. Verder ken uk ze allebei nauwelijks maar ik vond 2 echt een beetje moeilijk doen. Probleem nu opgelost toch, 2 heeft een andere avaAch het was gewoon een verzoekje dat uit zijn proporties is getrokken en persoonlijk vind ik dat Helene31 haar Ava had moeten wijzigen en niet TO, want zij was er later mee, maar goed TO heeft het nu zo opgelost.
Ja ik vond dat dus niet, vandaar het shirt
6 pagina's voor een avatar? :p
quote:helene31 schreef op 24 september 2011 @ 13:26:

[...]

Ik reageerde helemaal niet chagrijnig. Wat ik al zei, ik vind er niets grappigs aan om dan zo`n opmerking ertegenaan te gooien.

Ook al is het je humor niet, het was overduidelijk een grap (wellicht om de zwaarte wat te breken maar dat vul ik in) gezien de vette smiley erachter. Om dan bloedserieus verder te mauwen over dat je haar kattig vindt, is ook flauw, vind ik.

Ik ben geloof ik voor geen van beide heleentjes..
Iets wat vier dagen bloedt en niet doodgaat is niet te vertrouwen.
quote:iris1969 schreef op 24 september 2011 @ 13:14:

[...]

Een goed idee.

Ik vind het trouwens ontzettend kinderachtig van sommigen om dit tot een populariteitsstrijd tussen de beide dames te laten worden, want het was gewoon een verzoekje van TO. Niets meer en niets minder.

Ik nam het allemaal niet zo serieus en ik denk de meeste niet.

TO heeft haar ava veranderd en ik denk dat dat de beste oplossing is/

Mooie ava trouwens Helene2 , ik zal hem vanaf nu altijd herkennen!
quote:eefjewentelteefje schreef op 24 september 2011 @ 14:30:

[...]

Ik nam het allemaal niet zo serieus en ik denk de meeste niet.

TO heeft haar ava veranderd en ik denk dat dat de beste oplossing is/

Mooie ava trouwens Helene2 , ik zal hem vanaf nu altijd herkennen!Ach ze kreeg er ander behoorlijk van langs, net als in het Batwom-Batworm topic, terwijl ze gewoon een verzoekje deed. Bijzonder kinderachtig.
Ja dat was ik iris met dat topic. Wil je nou daadwerkelijk iets aan me kwijt of niet?
quote:_yellowlove_ schreef op 24 september 2011 @ 14:34:

Ja dat was ik iris met dat topic. Wil je nou daadwerkelijk iets aan me kwijt of niet?

Nee, dit heeft niets met jou te maken, maar met de toon tegenover TO van een aantal mensen.

Maar nu heb ik er al weer meer dan genoeg over gezegd, want het probleem heeft zich ondertussen opgelost.
Nou, ik moet zeggen dat ik zelf ook verbaasd ben over de reacties die het verzoek allemaal heeft opgeroepen. Maar goed, ik heb er geen zin in om er zo'n gedoe over te maken. Zoals ik al zei; ik wilde gewoon even overleggen.

En die ava die ik nu heb; is een uitzicht vanuit St Helena; een eiland. Dus mocht je je afvragen wat het nu met mij te maken heeft....

Dus meiden; laten we de strijdbijl begraven en lekker verder posten op andere topics. Deze is klaar wat mij betreft.
Leuke ava Helene2! Veel forum plezier!

En voor de rest... Dus.
“I've learned that people will forget what you said, people will forget what you did, but people will never forget how you made them feel.” Maya Angelou.
quote:helene31 schreef op 24 september 2011 @ 13:26:

[...]

Ik reageerde helemaal niet chagrijnig. Wat ik al zei, ik vind er niets grappigs aan om dan zo`n opmerking ertegenaan te gooien. Maar goed, wij liggen elkaar wel vaker niet geloof ik.

Ik las je als behoorlijk geirriteerd, vandaar mijn opmerking.

Ik lig jou geloof ik niet, maar dat is niet vice versa btw, tot nu .
*eigen penis als ava gaat uploaden*
lullig
idd., niet bepaald goed gelukt..

Had ook geen tijd; noch zin fotosoepen -opnieuw- te moeten "leren".

Uw ava vind ik wel lollig overigens, maargoed.
Dank u!
Zit ook 'n leuk statement in; dat wist u natuurlijk al; zo intelligent bent u nu ook wel weer.

*moet nog blijven oefenen op plaatjes zo zie ik*
Helena, hoe vind je mijn nieuwe plaatje?

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven