Berichtje voor helene31

16-09-2011 22:49 404 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hai Helene,

Ik reageer niet zo vaak op het forum, maar ik was pas aan het rondneuzen en dacht: he??? Heb ik dat geschreven? Nee dus, misschien is het je nog niet opgevallen, maar we hebben dus ongeveer dezelfde naam en hetzelfde ' plaatje' (avatar, of heet dat niet zo?).

Ik vind het nogal verwarrend, voor al die andere meelezers.

Zou je het erg vinden een ander plaatje te zoeken? Jij bent pas sinds kort lid zag ik en ik lekker al langer, dus jij bent de copycat .

Hoop dat je dit leest.

Groetjes van HelenA
Ik zou het plaatje van Helene gauw jatten voordat ze hem veranderd heeft, Helena, want die van haar is mooier. Die van jou is vervormd, beetje platgedrukt.
Ik ben voor Helene31

Tot zover mijn nuttige bijdrage.
quote:boerentrientje schreef op 23 september 2011 @ 18:23:

Ik zou het plaatje van Helene gauw jatten voordat ze hem veranderd heeft, Helena, want die van haar is mooier. Die van jou is vervormd, beetje platgedrukt.

Verhip, je hebt gelijk.

Goed geobserveerd.
Ontbijt: Een Smoothie banaan Lunch: Een cracker/avocado en guinoa salade Diner:57 pizza broodjes,13 donuts,2 bakken gefrituurde kipkluif, 9 Rosé
quote:_yellowlove_ schreef op 23 september 2011 @ 18:38:

Ik ben voor Helene31

Tot zover mijn nuttige bijdrage.
Zo. En dan ga ik nu een wijntje inschenken...
quote:helene31 schreef op 23 september 2011 @ 13:14:

Ik vind het niet zo nodig om dan over scheve tampons te beginnen. Niet mijn humor als het grappig bedoeld was. Je kunt ook normaal zeggen dat je het tegen een ander had.

Maar ik zwaai af en laat het hierbij.

Bye ladies!

Blijkbaar hebben wij dus alleen ons plaatje gemeen, want ik vind dat bijvoorbeeld wel best grappig. We hebben een ander soort humor dat is wel duidelijk. Over die smiley van mij was je ook gepikeerd. Des te meer reden om voor anderen heel duidelijk uit elkaar te houden te zijn, toch?

Maar dank je dat je na je vakantie een andere ava neemt. Enne; jouw plaatje is inderdaad beter! Wat een scherpe observatie zeg! Misschien kunnen anderen ons dan toch wel ut elkaar houden daardoor? Grapje.
Enne Iris, dank voor je reacties. Ik vroeg me al af of ik de enige ben die zo op de plaatjes let en daar mensen aan herken.
Ik herhaal, ik ben voor helene31. Nog meer nu.
Ik ook!

ALs je je zo ergert dan verander je toch je eigen avatar.

Ik zou nooooooooooooit aan iemand anders vragen om z'n avatar te veranderen.

Maar ik heb niet alles gelezen .

Ik ga even teruglezen en dan kijken of ik er nog zo overdenk.
-
“I've learned that people will forget what you said, people will forget what you did, but people will never forget how you made them feel.” Maya Angelou.
quote:helena2 schreef op 23 september 2011 @ 20:31:

Enne Iris, dank voor je reacties. Ik vroeg me al af of ik de enige ben die zo op de plaatjes let en daar mensen aan herken.Je bent wel de enige die een ander vraagt om te veranderen.
“I've learned that people will forget what you said, people will forget what you did, but people will never forget how you made them feel.” Maya Angelou.

Reactie op YL dus.
quote:_yellowlove_ schreef op 23 september 2011 @ 23:40:

[afbeelding]
Yep gelezen , team YL !
Ik zie ook regelmatig mensen met mijn foto posten. Heel vervelend inderdaad.
quote:batwom schreef op 23 september 2011 @ 23:48:

Ik verslikte me (of hoe dat ook heet) in mijn peuk muahahhahaaa

Batworm!
quote:Enn schreef op 23 september 2011 @ 23:51:

BatwoRm!hehehehe
sja.... dus.

Ik zie ook regelmatig mensen met mijn foto posten. Heel vervelend inderdaad.whahahhahahahhahahahhahhaaa

Ik denk ook elke keer "huh, heb ik dit gepost" als ik je ava zie!
herkenbaar batwom

tranen hier van het lachen
quote:Enn schreef op 23 september 2011 @ 23:52:

sja.... dus.

ahaa ik noem haar ook altijd zo Ik denk dat een naamaanpassing het beste is, want anders raken wij in de war toch Enn.

open jij een topic of zal ik het doen?
quote:_yellowlove_ schreef op 23 september 2011 @ 23:40:

[afbeelding]whahahahhahahhahahhahhahaaaa
Ik ben ook voor Helene31.

Haar ken ik tenminste. Als zij een nieuwe ava neemt raak ik in verwarring en dan ga ik met asbakken gooien en zo, heel vervelend allemaal. En dan komt Helena2 weer een keer per ongeluk met de mij bekende ava van Helene31 en dan reageer ik weer verkeerd en dan heb ik weer ruzie en zo... gottegottegot ik moet er allemaal niet aan denken.

Dusch... ik zeg Helene31 for president!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven