Berichtje voor helene31

16-09-2011 22:49 404 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hai Helene,

Ik reageer niet zo vaak op het forum, maar ik was pas aan het rondneuzen en dacht: he??? Heb ik dat geschreven? Nee dus, misschien is het je nog niet opgevallen, maar we hebben dus ongeveer dezelfde naam en hetzelfde ' plaatje' (avatar, of heet dat niet zo?).

Ik vind het nogal verwarrend, voor al die andere meelezers.

Zou je het erg vinden een ander plaatje te zoeken? Jij bent pas sinds kort lid zag ik en ik lekker al langer, dus jij bent de copycat .

Hoop dat je dit leest.

Groetjes van HelenA
Huh?
“I've learned that people will forget what you said, people will forget what you did, but people will never forget how you made them feel.” Maya Angelou.
Heel irritant inderdaad
Frankly my dear, I don"t give a damn
Dus....

Zo zijn er wel meer copycats. Maar dat maakt het niet minder irritant.
Ik haal ze ook altijd door elkaar.
Als je tot over je oren in de soep zit, zie je de gehaktballen pas naast je drijven
Snap je niet wat ik bedoel Enn?

Helene en ik (Helena) hebben hetzelfde plaatje naast onze berichtjes. En ik wil niet dat anderen steeds denken dat ik de dingen schrijf die zij schrijft en andersom vast ook niet.

Ze is opeens heel fanatiek gaan schrijven, dus het is me deze week pas voor het eerst opgevallen.
ok. Je mag geen topics openen over andere forummers maar het is natuurlijk wel te danken aan de waardeloze service van viva dat je dit soort topics krijgt (al jaren een kapotte vriendenservice oa.)
Wat raar

Helene33 forumt al heel lang
Lijkt mij niet zo´n punt. Er zijn hier zoveel nicks, als nieuwe weet je toch helemaal niet welke er al zijn.
Copycats? Bedoel je dan dat het bewust is gedaan Georgette?
Even voor de duidelijkheid; de naam maakt me natuurlijk niks uit. Maar hetzelfde plaatje vind ik wel vervelend.
Wow wat toevallig! Volgens mij heeft die andere Helene haar Ava pas kort, daarvoor was ze Helene of Troy (nee geen bruidje ).

Maar zeer verwarrend, want heb ik nu laatst met jou zitten bomen of met haar?
quote:calvijn1 schreef op 16 september 2011 @ 22:54:

Wat raar

Helene33 forumt al heel lang31
ze heeft wel veel meer berichten dan jou helena. Ik denk echt niet dat dit met opzet is gedaan. Jijzelf hebt nog geen 400 berichten dus tenzij die wel erg bijzonder zijn ben je niet echt opgevallen.
Meestal is het in goed overleg op te lossen. Ik heb wel een aantal keren geschreven, je hebt dezelfde avatOr als die en die.

Zelf een keer mee gemaakt met een andere nick van mij dat iemand mijn ava had, toen een andere genomen en toen weer iemand die nam heb ik er wat van gezegd en gelukkig vond die persoon het geen probleem een andere te nemen.

Dus succes.
Als je tot over je oren in de soep zit, zie je de gehaktballen pas naast je drijven
Soms wel, denk ik. Blijftgewoondametje heeft zich bijvoorbeeld laten inspireren door Blijfgewoonbianca.

Als we het er dan toch over hebben... Ik forum mobiel, zonder avatars. Ik ken Yamuna al heel lang via het forum en denk elke keer dat zij het is als Yavanna wat schrijft. Gek dat je dat onderscheid niet ziet als je er snel overheen leest.
Hahaha als je ermee zit, dan verander je toch zelf je avatar? Of is dit de allermooiste ter wereld? Desnoods fotoshop je deze wat, nog origineel ook!
Wie is dan de copycat in deze?
quote:GeorgetteDansLeTabac schreef op 16 september 2011 @ 22:57:

Als we het er dan toch over hebben... Ik forum mobiel, zonder avatars. Ik ken Yamuna al heel lang via het forum en denk elke keer dat zij het is als Yavanna wat schrijft. Gek dat je dat onderscheid niet ziet.Oh ja, dat heb ik ook!
Helene31 toch? Zijn er nu drie met hetzelfde plaatje en min of meer dezelfde naam?
“I've learned that people will forget what you said, people will forget what you did, but people will never forget how you made them feel.” Maya Angelou.
Nee, ik heb ook echt niet het idee dat het bewust is gedaan hoor. Zoals ik al zei (zie OP); ik reageer niet zo vaak.

We zien wel of we het eens kunnen worden.
Er zijn helaas ook 4 of meer Irissen op het forum en ik had daar geen idee van toe ik hier begon.

Eentje heeft ook een (iets andere) iris als Ava, dus heb ik toen keurig gevraagd of dat een probleem was en dat was het gelukkig niet.
Soms wel, denk ik. Blijftgewoondametje heeft zich bijvoorbeeld laten inspireren door Blijfgewoonbianca.

Vind ik een beetje meeliften op iemands 'succes'
quote:GeorgetteDansLeTabac schreef op 16 september 2011 @ 22:58:

Wie is dan de copycat in deze? Ach , ik heb het plaatje natuurlijk ook gejat, dus goeie vraag...
Geloof eerlijk gezegd niet in toeval in deze.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven