bewaren whats app gesprekken

14-04-2013 21:34 15 berichten
Alle reacties Link kopieren
Weet iemand hier hoe je een what's app gesprek kan bewaren/opslaan?

Ik heb het gesprek al naar mezelf en mijn advocaat gemaild maar dan komt het binnen als kladblok document en aangezien dat bewerkbaar is zal het niet rechtsgeldig zijn in de rechtbank.
Printscreens maken?
Printscreens idd...
Foto maken van het gesprek zelf. Ik heb een iPhone en als je bovenste knop en de knop in het midden tegelijk indrukt, dan maak je een foto van wat er op je scherm staat.
Some flies are too awesome for the wall
Ik zou printscreens maken van het gesprek, maar ook van de profiel van die persoon. Anders zou het pietjebel kunnen zijn die dit gesprek met je voert IPV die ene persoon.
Oeps mosterd
Some flies are too awesome for the wall
Heb een HTC wild fire S en ben een enorme digibeet. Foto's maken van het gesprek is idd een idee. Print screen (geen idee hoe dat moet op een telefoon.
Ephina; de naam van de persoon staat er gewoon bij. Hij zal ook niet ontkennen dat hij dingen gezegd heeft maar hij zal beweren dat ik zijn woorden verdraai, vandaar dat ik het gesprek wil bewaren. En je zal altijd zien dat net op dat moment mijn telefoon de geest geeft. Vandaar mijn vraag.
Home button+ uitknop tegelijk indrukken?
Kunt gesprek naar je eigen mailadres mailen!
Als het je niet lukt om een printscreen te maken, kun je ook gewoon een foto maken van het telefoonscherm met een digitale camera.
Probeer het eens met deze app: Screenshot Ultimate
Hoe simpel kan een oplossing zijn Zo simpel dat je het zelf niet eensmeer ziet. Heb foto's gemaakt met digitale camera.

Motormuis; als je het mailt krijg je een kladblok document en dat is aanpasbaar dus niet rechtsgeldig.

Nu heel hard hopen dat ik het niet hoef te gebruiken.
quote:granny71 schreef op 14 april 2013 @ 21:56:

Ephina; de naam van de persoon staat er gewoon bij. Hij zal ook niet ontkennen dat hij dingen gezegd heeft maar hij zal beweren dat ik zijn woorden verdraai, vandaar dat ik het gesprek wil bewaren. En je zal altijd zien dat net op dat moment mijn telefoon de geest geeft. Vandaar mijn vraag.

Dan alsnog. Stel je zit met een vriendin op de bank. Zij past haar profiel ff aan door een foto van hem er op te zetten (van FB afgeplukt ofzo) en jij veranderd haar naam in jouw telefoon in zijn naam.

Zie je? Dat zijn naam er staat betekent niks. Je moet kunnen bewijzen dat het zijn nummer ook werkelijk was.
Yep, zn WAgesprek is gewoon na te bootsen met ieder willekeurig persoon die met je mee wil spelen (lees zijn profiel even voor jou aanpast). Degene om wie het gaat kan alles ontkennen en dan valt er niks hard te bewijzen.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven