Blackberry; clone?

09-05-2011 08:35 8 berichten
Alle reacties Link kopieren
Mijn mobiel is echt aan vervanging toe en ik ben nu aan het kijken naar een blackberry. Momenteel heb ik een sim only abonnement en dat bevalt wel goed, deze wil ik dus ook behouden. Ik zou dan dus een losse blackberry moeten kopen en deze is in de winkel zo'n 550 euro.

Op internet zag ik een nieuwe (in een gesealde doos) voor 350 euro, precies degene die ik wil.

Maar hoe herken ik nu of dit de echte is en niet een of andere nepversie? Er staat bij dat het geen clone is, maar daardoor ging ik juist zoeken wat dat dan betekend. ;) Is er enig verschil te herkennen? Weet iemand dat misschien?

Zou zonde zijn om 350 euro uit te geven aan iets wat een nepversie is of toch niet 100% blijkt te werken..
Ik denk dat het heel erg afhankelijk is van het type blackberry dat je koopt niet.. sommige types zullen goedkoper zijn dan andere.
Ja, dat snap ik.

Oh, krijg net een mail dat hij er twee had besteld bij Wehkamp en één over... hoezo twee dezelfde bestellen?

Ach, ik vertrouw 't eigenlijk toch niet. Clone of niet.
Bij Wehkamp kun je ook alles retourneren hoor, dus ik weet niet of dat verhaal wel klopt.... Ik zou er een beetje voorzichtig mee zijn.
Welk type? En waar staat de advertentie? Dan kijk ik ff.
Butterfly,

Ik denk zo, dat de BlackBerry die 550 euro kost, de Torch 9800 is. Maar er zijn ongetwijfeld goedkopere BlackBerries. De Curve is volgens mij de goedkoopste type BlackBerry.
World of Warcraft: Legion
Je kan de BB Curve 8520 bij Media markt kopen voor 160 euro. Volgens mij verkopen ze bij de Saturn ook voor zo'n bedrag.
Vertrouwde de advertentie van marktplaats toch niet echt.. Beetje raar verhaal; twee bestellen en dan weer verkopen voor minder.

Maar bedankt voor jullie reacties & tips. Uiteindelijk is 't toch een samsung geworden, net wat goedkoper. ;)

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven