Blackberry; clone?
maandag 9 mei 2011 om 08:35
Mijn mobiel is echt aan vervanging toe en ik ben nu aan het kijken naar een blackberry. Momenteel heb ik een sim only abonnement en dat bevalt wel goed, deze wil ik dus ook behouden. Ik zou dan dus een losse blackberry moeten kopen en deze is in de winkel zo'n 550 euro.
Op internet zag ik een nieuwe (in een gesealde doos) voor 350 euro, precies degene die ik wil.
Maar hoe herken ik nu of dit de echte is en niet een of andere nepversie? Er staat bij dat het geen clone is, maar daardoor ging ik juist zoeken wat dat dan betekend.
Is er enig verschil te herkennen? Weet iemand dat misschien?
Zou zonde zijn om 350 euro uit te geven aan iets wat een nepversie is of toch niet 100% blijkt te werken..
Op internet zag ik een nieuwe (in een gesealde doos) voor 350 euro, precies degene die ik wil.
Maar hoe herken ik nu of dit de echte is en niet een of andere nepversie? Er staat bij dat het geen clone is, maar daardoor ging ik juist zoeken wat dat dan betekend.
Zou zonde zijn om 350 euro uit te geven aan iets wat een nepversie is of toch niet 100% blijkt te werken..