Blackberry vraag.

12-03-2011 20:09 14 berichten
Alle reacties Link kopieren
Mijn BB (Bold 9780) loopt vast als ik op het e-mail icoontje druk. Ik moet hem dan opnieuw opstarten. Heeft iemand dit ook wel eens gehad en wat doe je er aan? Ik heb het Gmailaccount al een keer ontkoppeld en opnieuw gekoppeld, maar dit helpt niet. Op internet lees ik ook geen ervaringen hiermee.

Wie helpt, want dit is behoorlijk irritant.
Raar. Heb je de batterij er al eens een paar seconden uitgehad, helpt dat?
beste oplossing is uit het raam gooien.

serieus. ik had ook een fout met mijn contacten. kon niet editen, kon niet nieuw contact toevoegen. hij liep dan vast (een of andere error verscheen er na een tijd). Heb uiteindelijk een nieuwe gekregen. Sja. de 1e was natuurlijk ook al 2 weken oud! stomme dingen.
Kriebelbeest, heb ik inderdaad al gedaan. Helpt niet.

DJ Momo, oh dat is balen zeg. Dat zo'n BB na twee weken al stuk is. Die van mij is nu anderhalve week oud. Was er super blij mee, maar baal er nu wel een beetje van.
hihi, kriebelbeest en zomerkriebels in een topic

ja, was echt stom. maar ja, krijgertje van de baas. De IT department heeft hem tig keer opnieuw geherinstalleerd (kun je ook nog proberen), maar niets werkte. Uiteindelijk is hij geloof ik opgestuurd naar BB. Heb er nooit meer iets van gehoord. De nieuwe doet het op zich wel ok. al blifjt het een stom ding
Je zou er de kriebels van krijgen .

Ik heb even gegoogled, maar ik kan het ook niet vinden.

Hoe lang heb je de BB, kun je er nog mee terug naar de winkel qua garantie?

Ik heb zelf de voorloper gehad (bold 9000) en heb nu alweer een tijdje de Torch 9800, gelukkig nooit problemen gehad.
anderhalve week. ik zou teruggaan!!!
Omg, ik kan echt niet lezen vandaag.

Inderdaad teruggaan! Lees even de voorwaarden van je garantie ter voorbereiding, mochten ze in de winkel moeilijk doen. Maar waarschijnlijk zullen ze je toestel eerst resetten om te kijken of het probleem daardoor verholpen is.
Even de updater downloaden vanaf de BlackBerry website .
Wat is een updater?

Ik ga inderdaad maar terug . Kan zelf ook niks vinden op het internet. Bedankt voor jullie reacties!

Ps. Heb ook spontaan de kriebels gekregen .
Mag ik tussendoor wat anders vragen??

- Is het toetsenbord van de 9780 verlicht??? Kan je typen in het donker???

- Ben een touch gewend. Wen je snel een het, niet meer aanraken van het scherm?

- Hoelang gaat bij jullie gem. de batterij mee???
Het toetsenbord licht inderdaad op, je kan gewoon typen in het donker. Ik was er snel aan gewend, maar had hiervoor ook al een qwerty-toetsenbord. Voor mij is een touchscreen juist drama, daar kan ik niet mee overweg. Ik doe ongeveer twee dagen met de batterij.
iets met software,toch? Ruilen!
Hij deed het 'spontaan' weer, dus ik heb geen idee wat het was. Kan hem nu natuurlijk niet meer ruilen .

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven