Blackberry vraag.
zaterdag 12 maart 2011 om 20:09
Mijn BB (Bold 9780) loopt vast als ik op het e-mail icoontje druk. Ik moet hem dan opnieuw opstarten. Heeft iemand dit ook wel eens gehad en wat doe je er aan? Ik heb het Gmailaccount al een keer ontkoppeld en opnieuw gekoppeld, maar dit helpt niet. Op internet lees ik ook geen ervaringen hiermee.
Wie helpt, want dit is behoorlijk irritant.
Wie helpt, want dit is behoorlijk irritant.
zaterdag 12 maart 2011 om 20:35
beste oplossing is uit het raam gooien.
serieus. ik had ook een fout met mijn contacten. kon niet editen, kon niet nieuw contact toevoegen. hij liep dan vast (een of andere error verscheen er na een tijd). Heb uiteindelijk een nieuwe gekregen. Sja. de 1e was natuurlijk ook al 2 weken oud! stomme dingen.
serieus. ik had ook een fout met mijn contacten. kon niet editen, kon niet nieuw contact toevoegen. hij liep dan vast (een of andere error verscheen er na een tijd). Heb uiteindelijk een nieuwe gekregen. Sja. de 1e was natuurlijk ook al 2 weken oud! stomme dingen.
zaterdag 12 maart 2011 om 20:44
hihi, kriebelbeest en zomerkriebels in een topic
ja, was echt stom. maar ja, krijgertje van de baas. De IT department heeft hem tig keer opnieuw geherinstalleerd (kun je ook nog proberen), maar niets werkte. Uiteindelijk is hij geloof ik opgestuurd naar BB. Heb er nooit meer iets van gehoord. De nieuwe doet het op zich wel ok. al blifjt het een stom ding
ja, was echt stom. maar ja, krijgertje van de baas. De IT department heeft hem tig keer opnieuw geherinstalleerd (kun je ook nog proberen), maar niets werkte. Uiteindelijk is hij geloof ik opgestuurd naar BB. Heb er nooit meer iets van gehoord. De nieuwe doet het op zich wel ok. al blifjt het een stom ding
zaterdag 12 maart 2011 om 20:48
zaterdag 12 maart 2011 om 20:53
zondag 13 maart 2011 om 17:52
maandag 14 maart 2011 om 19:55