Chat bericht Facebook zonder dat je vriend bent
zondag 8 oktober 2017 om 13:46
Misschien kunnen jullie mij helpen.
Ik heb een bericht op fb geplaatst waarbij het handig is als mensen die geen vriend zijn mij een pb kunnen sturen.
Nu kom ik er achter dat die functie bij mij niet aan staat. Bij mensen waar dat wel aan staat heb je op je omslag foto een knop met chat bericht.
Weet iemand hoe je dat kan aanzetten?
Heb al bij instellingen gekeken en heb nu ondertussen alles openbaar gezet maar het lukt nog steeds niet
Ik heb een bericht op fb geplaatst waarbij het handig is als mensen die geen vriend zijn mij een pb kunnen sturen.
Nu kom ik er achter dat die functie bij mij niet aan staat. Bij mensen waar dat wel aan staat heb je op je omslag foto een knop met chat bericht.
Weet iemand hoe je dat kan aanzetten?
Heb al bij instellingen gekeken en heb nu ondertussen alles openbaar gezet maar het lukt nog steeds niet

zondag 8 oktober 2017 om 14:24
zondag 8 oktober 2017 om 21:48
Het icoontje waar je op moet drukken voordat je überhaupt een bericht kan versturen, kan niet worden ingedrukt. Op m'n telefoon is hij licht grijs( waar hij normaal donkerder is) en geeft geen reactie. Op mijn laptop waar bij andere een knopje "chatberichten" staat staat bij mij "volgen". Dus mensen waarmee ik geen vrienden ben kunnnen me überhaupt niks sturen.
Bij personen/berichtberzoeken staat dus niks omdat ze me niet eens wat kunnen sturen
Bij personen/berichtberzoeken staat dus niks omdat ze me niet eens wat kunnen sturen